тел.: (044) 205-38-73
(067) 494-10-10
(068) 201-75-81
gudvil2017@gmail.com
тел.: (044) 205-38-73
(067) 494-10-10
(068) 201-75-81
gudvil2017@gmail.com

Ми працюємо: пн-пт, 10:00 - 18:00
Вихідний: сб, нд

gudvil2017@gmail.com


Який вид зовнішньої реклами вибрати для супермаркетів і ТРЦ 2020

Всі підприємці стикаються з цією проблемою. Рекламний дизайн є однією з найважливіших складових PR-кампанії в будь-якій торговельній точці. Зовнішня і зовнішня реклама захистить Вас бурхливому океані конкуренції.

Щоб досягти успіху в рекламному просуванні, необхідна професійна допомога. Фахівці компанії «Гудвіл Дизайн сервіс» готові вирішити будь-які завдання, пов’язані з рекламним оформленням торгових точок. У даній статті ми поговоримо про найбільш ефективних рішеннях.

Що потрібно знати про успішне рекламному оформленні супермаркетів і ТРЦ?

В супермаркетах багато полиць з товарами, а в ТРЦ багато рядів з торговими павільйонами. Як направити клієнта в такому широкому просторі? Яких принципів слід дотримуватися в оформленні торгової точки, щоб привернути увагу покупців і змусити його повернутися знову?

Ніяких правил! Все, що Вам потрібно – це комплексне рекламне рішення, яке може запропонувати компанія «Гудвіл Дизайн сервіс». Співпрацюючи з нами, Ви отримуєте ряд переваг:

  • економія;
  • гармонія в дизайні;
  • професійний підхід.

Ми створюємо зовнішню рекламу, яка стане корисною в навігації, залучення та популяризації. У комплексі з «зовнішньою рекламою» замовте інтегровану внутрішню рекламу, яка допоможе клієнтові орієнтуватися між рядами і стелажами з товарами або знаходити потрібні магазини в ТРЦ. За допомогою рекламних конструкцій ви можете продемонструвати основні продукти, звернути увагу на акції та знижки.

Ефективне комплексне рішення оформлення для ТРЦ

Якщо Ви ще не впевнені в ефективності комплексного вирішення, оціните наші роботи на реальних прикладах, які наведені в онлайн-каталозі. Сподіваємося, Вас зацікавлять наші пропозиції.

Як зовнішній оформлення ТРЦ або супермаркету можемо запропонувати наступні варіанти:

  • об’ємні букви з підсвічуванням і без неї – відмінно виглядають, якщо фасад виходить на жваву частину вулиці. Контражурним в поєднанні зі світлодіодами привертає ще більше уваги до місця продажу;
  • світлові короби – більш зручний варіант вивіски для супермаркету з виходом на проїжджу частину або в фойє ТРЦ. Лайтбокс особливо вдало приверне увагу при використанні динамічного освітлення (світіння або переливання);
  • композитні вивіски – за допомогою панелі з АКМ можна приховати дефекти фасаду і проводку. Вигравірувана напис на підкладці оригінально продемонструє найменування супермаркету;
  • дахові установки – найвдаліша і помітна особливість торгового центру. Найчастіше встановлюються об’ємні і плоскі букви з підсвічуванням. Вони добре проглядаються і виділяються на великій відстані;
  • інформаційні таблички – при замовленні комплексного вирішення в комплекті йдуть таблички з графіком роботи, таблички «Відкрито / Закрито», які будуть відповідати загальному стилю дизайну;
  • поклейка вітрин – вікна супермаркетів також можна ефективно задіяти. Ми пропонуємо декорувати їх кольоровою плівкою Оракал;
  • оздоблення фасаду – панелі АКМ допоможуть приховати вади стін і оформити їх у стилістиці точки продажів. Крім цього, вони захищають будівлю від шуму і утеплюють стіни;
  • брандмауер – підійде для гіпермаркетів. Це не найдешевша реклама, але дуже ефективна. Перехожі або водії не можуть випустити з уваги значні розміри заставки на фасаді будівлі;
  • стела або пілон – необхідна річ для торгового центру. Їх встановлюють на парковці, тротуарі, біля входу в ТРЦ і навіть в самому вестибюлі для навігаційних цілей.

Для внутрішнього оформлення рекомендуємо наступні види реклами:

  • фігурні лайтбокси – це може бути логотип, торговий знак або красива напис для оформлення стелажів з продукцією;
  • об’ємні світлові і не світлові букви – застосовуються для прикраси торгових залів. Їх можна закріпити на стіні, полицях або стійках;
  • навігаційні таблички – покажчики різної складності, з різних матеріалів, які допомагають клієнтам орієнтуватися в приміщенні;
  • стійки під прайси – навіть дрібна рекламна продукція у вигляді листівок повинна відповідати загальному стилю магазину;
  • фреймлайти – рамки з підсвічуванням, всередині яких розміщуються плакати з інформацією про знижки, акції, нові продукти і т.д .;
  • іміджеві картини – це не реклама конкретного продукту, а візуальна стимуляція на підсвідомість клієнта зробити покупку. Це можуть бути красиві зображення булочок в хлібобулочному відділі, дизайнерські прикраси – в ювелірному відділі, модних образів – в магазині одягу;
  • куточок споживача – вся важлива інформація для клієнта, яка подається в інтегрованому дизайні. Ми можемо розробити стенди з будь-якого матеріалу в різних кольорах, які будуть відповідати концепції супермаркету.

Представлені варіанти рекламних носіїв найбільш ефективні, виходячи з нашого досвіду. Хочете замовити комплексне оформлення супермаркету або ТРЦ? Компанія «Гудвіл Дизайн сервіс» відкрита до співпраці. З усіх питань звертайтеся до нас по телефону або залиште заявку на головній сторінці сайту.