тел.: (044) 205-38-73
(067) 494-10-10
(068) 201-75-81
gudvil2017@gmail.com
тел.: (044) 205-38-73
(067) 494-10-10
(068) 201-75-81
gudvil2017@gmail.com

Ми працюємо: пн-пт, 10:00 - 18:00
Вихідний: сб, нд

gudvil2017@gmail.com


Тенденції в індустрії зовнішньої реклами на 2021 рік

Реклама поза будинком – одна з найстаріших форм реклами; однак недавні зміни в технології і підвищення обізнаності споживачів вимагають переоцінки рекламних стратегій. Хоча це правда, що традиційні моделі зовнішньої реклами стикаються з проблемами, експерти також вважають, що зовнішня реклама повертається, тому що споживачі втомилися від постійного бомбардування реклами на своїх мобільних телефонах.

Сьогоднішні споживачі набагато розумніші і поінформовані, ніж 30 років тому; тому просте повторення повідомлення звичайній людині не є життєздатною стратегією повернення інвестицій. У 2021 році, поряд з відмінним дизайном веб-сайтів, Google SEO та створенням контенту, рекламодавці повинні будуть включити технології і переваги клієнтів в свої рекламні моделі, щоб підтримувати дух реклами.

Фактично, в недавньому звіті KPMG зазначено, що за останні п’ять років рівень зростання зовнішньої реклами склав 11 відсотків на рік (CAGR). Якщо ця тенденція збережеться, цей рекламний сектор продовжить тенденцію до зростання в 2021 році.

Розумні рекламодавці можуть використовувати цю тенденцію для збільшення рентабельності інвестицій за рахунок реалізації нових ідей. Ось 10 головних тенденцій та ідей, які зроблять революцію в зовнішній рекламі в 2021 році.

1. Постійне зростання цифрової зовнішньої реклами

Як і в багатьох інших галузях, на сектор зовнішньої реклами також впливає тренд цифрового маркетингу. Тенденція до цієї цифровій сфері відповідає існуючому попиту, коли споживачі вже звикли переглядати рекламу в якості 4K. При правильній реалізації цифрові технології можуть сприяти розміщенню зовнішньої реклами, оскільки вони використовують якість 4K, що підвищує високу роздільну здатність, і яскраві барвисті візуальні ефекти, які можуть привертати увагу користувача на більш тривалі періоди часу.

Цифрова реклама і великі цифрові рекламні щити будуть продовжувати рости в наступаючому році, тому що їх набагато простіше і зручніше переміщати, що допомагає скоротити непотрібні витрати. Динаміка вартості також очевидна в можливості показу декількох цифрових зовнішніх рекламних оголошень на одному екрані. У порівнянні зі статичної рекламою, реклама з кількома зображеннями надає власникам більший контроль над носієм і кінцевими результатами реклами. Наприклад, деякі рекламні оголошення краще працюють в статичній формі, тоді як для інших можуть знадобитися візуальні ефекти. Насправді цифрова зовнішня реклама може творити чудеса з брендами, які розуміють, як використовувати її в своїх інтересах.

Недавні дослідження показують, що цифрова зовнішня реклама приносить майже 30% доходів від зовнішньої реклами в усьому світі. У цих умовах рекламодавці, які продовжують винаходити себе заново, швидше за все, доб’ються успіху в наступні роки.

2. Бренди використовують силу оповіді

Людський розум створений для того, щоб чіплятися за факти і думки, викладені у формі історії. Розповідання історій покращує утримання і допомагає споживачам згадати події. Наприклад, буде складно згадати новий бренд зубної пасти, який не відрізнявся б від своїх конкурентів; проте, уявлення тієї ж зубної пасти в формі захоплюючої історії, швидше за все, отримає відгук. Будь-бренд, у якого є переконлива історія, пов’язана з його контекстом, ймовірно, вплине на підсвідомому рівні, якщо реклама буде розказана яскраво.

На думку експертів, в 2021 році ця тенденція до оповідання стане ще більш очевидною. Використовуючи цю стратегію, зовнішня реклама охоплює концепцію, створюючи рекламу, яка розповідає тільки частина історії, що змушує аудиторію чекати наступної реклами в сюжетній лінії. .

Останнім часом було багато шуму навколо інгредієнтів хорошого розповіді. Серед цих функцій – створення сюжетного персонажа. У цьому сценарії персонаж стикається з проблемою, а потім шукає її рішення. Зрештою, бренд приходить на допомогу як вирішувач проблем.

Вкрай важливо, щоб бренди приділяли пильну увагу створенню нестандартних креативних ідей для розповіді. Це поліпшить взаємодію з рекламою. Недостатньо просто розповісти історію. Користувач повинен мати можливість підключитися до історії автентичним чином, перш ніж він зможе довіряти історії підсвідомо.

3. Зростання рекламних можливостей.

Останні технологічні інновації розширили сферу розміщення зовнішньої реклами, особливо цифровий. Замість великих рекламних щитів рекламодавці використовують більш дрібні рекламні оголошення в людних місцях, таких як аеропорти, зони очікування, громадський транспорт і дитячі майданчики. Фактично, глухі стіни також стали хорошою альтернативою традиційної реклами на рекламних щитах, тому що їх можна використовувати для проектування реклами.

У рекламному звіті KMPG йдеться, що реклама за межами аеропорту внесла значний вклад в зростання зовнішньої реклами в 2019 році, оскільки на неї припадало 27% частки доходу, яка, швидше за все, виросте і в 2021 році.

4. У реклами є власний розум.

2020 рік стане роком поліпшеною і розумної зовнішньої реклами.

У недавньому минулому в більшості рекламних оголошень рекламувалися лише продукти і послуги. В 2021 році реклама буде не тільки показувати інформацію про конкретному бізнесі, продукт або послугу, але і передбачати призначений для користувача профіль тих аудиторій, які з нею взаємодіяли. Цей подвиг буде досягнуто за рахунок використання датчиків, програмного забезпечення для розпізнавання осіб і інших інтелектуальних функцій штучного інтелекту.

Розумна реклама допоможе зовнішнім рекламним щитам взаємодіяти з цільовою аудиторією. В результаті доповнена реальність і віртуальна реальність зроблять кампанії зовнішньої реклами більш інтуїтивними і захоплюючими.

5. Мобільна інтеграція в зовнішній рекламі

Зовнішній маркетинг спрямований на поліпшення взаємодії з користувачем. Щоб поліпшити взаємодію з клієнтами, деякі бренди інтегрували мобільну і зовнішню рекламу. Використання технологій допомагає потенційним клієнтам взаємодіяти з рекламою і ділитися цінними даними з брендом в режимі реального часу. Відгуки клієнтів допомагають забезпечити більш індивідуальний призначений для користувача інтерфейс. Прикладами таких взаємодій є миттєві з’єднання з мобільними телефонами клієнтів, коли вони потрапляють в діапазон рекламних щитів. Використання маяка також стає звичайним явищем, тому що маяки дозволяють рекламі буквально стрибати в телефон клієнта.

6. Багатоканальна інтеграція

В 2021 році зовнішня реклама також буде інтегрована в соціальні мережі і телебачення. Інтеграція також допоможе розвивати інші носії, використовуючи можливості руху в цифровий зовнішній рекламі і масштабованому контенті. Багатоканальна інтеграція відіграє важливу роль у забезпеченні того, щоб повідомлення, що доставляється в усіх середовищах, було узгодженим з іміджем бренду. Це означає, що телевізійна реклама бренду буде відповідати їхнім зусиллям DOOH, що призведе до створення чіткої комунікаційної платформи брендів зі своєю аудиторією.

7. Цілеспрямоване охоплення знизить витрати

У минулому реклама поза домом була орієнтована на більш широку аудиторію, щоб отримати доступ до певних демографічних груп. «Рибалка» більше не працює. В майбутньому зовнішня реклама зможе охопити цільових клієнтів, яких хочуть охопити бренди, і в будь-який час, коли вони захочуть їх охопити.

Все це стало можливим завдяки вдосконаленим інструментів вимірювання засобів масової інформації, що дозволяє брендам отримувати детальну інформацію про своїх споживачів. Бренди аналізуватимуть і використовувати великі обсяги даних без втрати рекламного бюджету і часу.

В 2021 році зовнішня рекламна реклама буде оснащена Bluetooth-маяками для трансляції інформації аудиторії, яка взаємодіяла з рекламою. Використовуючи інформацію, рекламодавці будуть вносити корективи, щоб адаптувати рекламу відповідно до потреб і бажань споживачів в цьому конкретному місці. Такі зміни значно збільшують шанси зовнішньої реклами бути поміченою цільовою аудиторією. В цілому, дані будуть збиратися для поліпшення орієнтування кампанії і для надання більш контекстно релевантної реклами.

8. Зовнішня реклама стане більш креативною.

В цьому році менеджерам необхідно буде використовувати підхід до реклами, заснований на даних. Використовуючи можливості науки про дані, компанії можуть лазерним променем націлювати свої бажані демографічні групи, щоб ефективно використовувати бюджети кампаній. Точно так же, як технології цифрового маркетингу, маяки, радіопромені і Інтернет можна використовувати для розуміння схеми взаємодії для зовнішньої реклами. В кінцевому підсумку менеджери повинні будуть запропонувати новаторські ідеї про те, як вони можуть використовувати «великі дані» для оптимізації моделей зовнішньої реклами.

9. Зростання власних маркетингових команд.

В останні роки компанії все більше починають усвідомлювати силу внутрішньої команди, яка може оптимізувати їх маркетингові зусилля по всіх каналах. Замість того щоб покладатися на сторонню організацію в наданні рекламного рішення, багато великих компаній почали вкладати кошти в підтримку власних команд, які можуть допомогти їм скоротити витрати і підвищити ефективність.

В 2021 році фінансово спроможні компанії будуть використовувати власні командні команди. Відповідно, вони будуть взаємодіяти з експертами тільки для отримання конкретних знань, а не залучати їх на постійній основі. На відміну від медіа-будинків, ймовірно, зросте роль консультантів, незалежних підрядників і осіб, які працюють неповний робочий день.

Внутрішні команди, що працюють виключно над одним конкретним брендом, будуть створювати цілеспрямовані зусилля, генеруючи ідеї і скорочуючи витрати, пов’язані з типовою рекламною кампанією OOH. Ці кампанії будуть доповнюватися випадковими контактами з експертами і консультантами.

10. Кінець порожніх обіцянок у 2021 році

Бренди повинні розуміти, що справжнє і щире знайомство – єдиний спосіб вести довгий бізнес. Таким чином, прозорість стане ключем до успіху в 2021 році. Все, починаючи від обіцянок, умов роботи, використання агресивних інгредієнтів і політичної приналежності, стає все більш пильною увагою.

Це означає, що рекламодавці більше не можуть звільнитися від сумнівних заяв і порожніх обіцянок. Цілеспрямована реклама стане правилом майбутнього, оскільки рекламодавці або адаптуються до цієї тенденції, або постраждають від її наслідків. Точно так же бренди будуть більш обережні в своїх зусиллях по зовнішній рекламі, тому що автентичність викличе довіру аудиторії і допоможе рекламодавцям розширити свій бізнес.

Незважаючи на зростання кількості онлайн-каналів, зовнішня реклама, включаючи DOOH, зміцнить свій статус життєздатного варіанта серед рекламодавців; проте бренди повинні гарантувати, що їх зовнішня реклама синхронізується з їх соціальними оголошеннями. Не буде перебільшенням сказати, що зовнішня реклама не вмерла і в 2021 році вона стане ще краще.