Чи знаєте ви, що, згідно з дослідженнями, більше половини людей, що проходять повз вашого бізнесу або магазину, вирішать, входити в нього чи ні, просто судячи, як це виглядає з боку? Ви хочете, щоб вас помітили, але, що більш важливо, ви хочете, щоб вас помітили позитивно. Це одна з причин, за якими ділові вивіски як інструмент впізнаваності бренду так важливі для успіху. Оскільки ви читаєте цю статтю, ви, ймовірно, вже ставите питання, як зробити ділову вивіску. У вас, ймовірно, багато питань – наприклад, з чого почати, що потрібно враховувати при створенні та де це зробити. Ну, це саме те, що ми будемо розбирати! На той час, як ви закінчите читати, ви точно будете знати, як зробити хорошу вивіску для ділових цілей.
Як Зробити Ділову Вивіску
Перед початком виготовлення важливо вибрати тип бізнес-вивіски, який буде найкращим чином відображати ваші маркетингові та бренд-повідомлення. Є кілька факторів, які ви можете мати на увазі, і ми заглибимося в їх розгляд нижче.
Фактор 1. Кращий тип для створення бізнес-вивіски
Доступно безліч варіантів вивісок, і може виявитися непосильним завданням вибрати найбільш підходящий для вас варіант. При виборі типу вивіски ви повинні враховувати два важливі чинники: 1) бажане місце розташування та 2) потрібне вам освітлення.
Вибір місця
Вибір правильного розташування є одним з найбільш важливих аспектів потенційного успіху з вашої вивіскою. Будь-якого, хто проходить повз або ходить в вашому приміщенні, вона повинна привернути до себе увагу.
Ваша вивіска повинна справити на них переконливу враження.
То яку вивіску вибрати: зовнішню або внутрішню? Давайте подивимося на обидва варіанти.
Ваша вивіска повинна справити на них переконливу враження.
То яку вивіску вибрати: зовнішню або внутрішню? Давайте подивимося на обидва варіанти.
Як зробити зовнішню ділову вивіску
Мало того, що цей знак вказує шлях, він ідеально підходить для залучення уваги нових клієнтів. Це дозволяє перехожим дізнатися, де ви знаходитесь, а ви зможете показати бренд. Ніколи не варто недооцінювати здатність хорошого знака пробуджувати цікавість і зацікавити людей. Ось найважливіші речі, які ви повинні взяти до уваги:
Використовуйте легкі для читання шрифти

Як вибрати шрифт для вивісок. Якщо ваш знак містить текст (крім вашого логотипу), вам потрібно вибрати чіткі, приємні і доступні шрифти і написи. Пам’ятайте, що знаки на відкритому повітрі вимагають гарної читаності на великій відстані. В цьому випадку шрифт без зарубок є хорошим рішенням. Це включає в себе шрифти Helvetica, Arial і Myriad.
Правильне розміщення

Правильне розміщення є важливим фактором. Водіям знадобиться досить часу, щоб побачити вашу вивіску. У керівництві Міжнародної асоціації знаків «Дизайн і розміщення знаків» сказано, що якщо ви їдете зі швидкістю 45-50 миль на годину в годину, знак повинен бути видно на відстані 6705,6 см.
Координувати кольор і контраст

Старайтесь підтримувати кращу видимість і уникайте певних комбінацій, які важкі для очей. Існує загальне правило, яке пропонує використовувати світлий фон з темними буквами, і ви не помилитеся з цим. Ви також можете зробити навпаки. Але темний фон з темними буквами – поганий вибір. Це особливо стосується віконних вивісок. Чорне і біле вважається кращою комбінацією, з жовтим на чорному – другим.
Як зробити внутрішній ділової знак
Ці знаки повинні доповнювати ваш бренд. Використовуйте їх, щоб відповідати ідентичності вашої компанії таким чином, щоб це відповідало вашому простору. Вони можуть бути ефективні для стін, підлог, дверей, вікон і навіть стель. Ось що вам потрібно знати для вивісок в приміщеннях:
Повторіть ваш логотип

Ваш логотип перед вашим бізнесом або магазином направляє покупців всередину. Як тільки вони там, настав час зміцнити їх, що вони в потрібному місці. У вашого знака є логотип? Кращий спосіб підтвердити рішення відвідувачів проводити час з вами – це повторити свій брендинг всередині.
Ви може подивитися більше інформації тут
Надсилайте своїх клієнтів за навігацією

Посетітелі звертають увагу на знаки, які говорять їм, що робити або куди йти. Почніть з використання знаків як корисний керівництва. Потім ви можете проявити творчий підхід і додати стрілки, покажчики і т. Д.
Уточніть і спростіть ваш знак

Ви не повинні включати занадто багато текстової інформації на свій знак. Постарайтеся зробити його читабельним і легким для розуміння одним поглядом. Зрештою, хто хоче вивчати знак протягом п’яти хвилин, щоб зрозуміти це? І его повинно бути легко видно, як на відстані, так і поблизу.
Вибір освітлення при створенні бізнес-знака
Підсвічування значно збільшує видимість і впізнаваність бренду. Цей тип знака залучає клієнтів не тільки протягом дня, але і вночі. Навіть якщо ви закриті, люди побачать ваш знак і зроблять помітку на майбутнє. Ви можете вибрати один з варіантів з підсвічуванням, без підсвічування і з напівосвітлену.
Як зробити світловий ділової знак
Сяючі бізнес-вивіски – це найпотужніша форма недорогої реклами для вашої компанії. Якщо ваш магазин знаходиться в жвавому районі, яскравість безумовно допоможе, вас, помітити. Але вони не тільки для зовнішнього використання. За допомогою світлових вивісок ви можете створити теплу і гостинну атмосферу в приміщенні.
При розгляді питання про те, як зробити ділової знак, зверніть увагу на наступні критерії:
Використовуйте світлодіоди для кращого освітлення

У світлодіодів багато плюсів. Вони набагато яскравіше, ніж інші види світлових знаків, і мають тривалий термін служби. Вони стали популярним варіантом вивісок через їх низького енергоспоживання і витривалості. Цей тип дозволяє встановлювати їх в різних місцях для різних цілей. А оскільки вони компактні за розміром, ви можете встановити стільки, скільки вам потрібно, щоб отримати бажаний результат.
Виберіть правильну колірну схему

Світло може вплинути на кольори знака, але немає необхідності турбуватися про відмінності, якщо ви робите невелику роботу. Ви можете дізнатися більше, досліджуючи змішування кольорів зі світлодіодами.
Перевірте межі яскравості

Ваше освітлення повинно бути досить яскравим, щоб конкурувати з іншими покажчиками в цьому районі. Тим не менш, у багатьох містах існують закони, що стосуються яскравості знаків, тому перед установкою ви повинні з’ясувати, які обмеження можуть бути у вашому районі.
Як зробити напівосвітлену вивіску

Якщо повністю освітлений знак не відповідає вашим потребам, то напіосвітлені варіанти – це ідеальне рішення для вас. Продовжуйте читати, щоб дізнатися про те, як проектувати ділової знак, використовуючи пряме і напівпряме освітлення.
Створити дизайн з Напівпрямим освітленням

Використовуйте напівпрозоре освітлення в місцях, де немає необхідності в сильному освітленні. Вони також працюють, щоб створити візерунки тіней на стінах. Не використовуйте їх в офісах, де робочі столи яскраво освітлені.
Створити дизайн з напівпрозорим освітленням
Використовуйте напів-непряме освітлення для освітлення більш широкої області. Це освітлення робить кімнату світлою, теплою і гостинною. Кращий спосіб створити цей ефект – за допомогою світлодіодних стрічок.
Як зробити неосвітлену вивіску, табличку

Якщо ваш бізнес не працює, коли темно, вам може не знадобитися освітлення. В цьому випадку неосвітлені вивіски є найкращим рішенням. Ви як і раніше будете ловити клієнтів і зможете проявити творчий підхід.
Використовуйте вимір
Одне з кращих застосувань неосвітленому знака – з розмірами. Щоб привернути увагу ваших клієнтів без освітлення, ви можете використовувати 3D літерні знаки (об’ємні букви). Вони доступні в різних типах матеріалів, таких як алюміній, акрил і ПВХ.
Є ідея для вашого знака? Зв’яжіться з нами і почніть прямо зараз!
Фактор 2. Кращий матеріал для виготовлення ділового знака
Після визначення місця розташування і освітлення вашого знака, тепер прийшов час з’ясувати, з якого матеріалу він повинен бути виготовлений. Є багато варіантів на вибір, заснованих на довговічності і гнучкості.
Твердість матеріалу
Твердість, звичайно, є мірою того, наскільки легко матеріал може бути подряпаний або утиснений. Давайте подивимося на різні варіанти:
Алюмінієві знаки є кращими для зовнішнього використання
Алюміній є водостійким, що є однією з причин, чому він рекомендується для зовнішньої реклами. Він також не іржавіє, і його зовнішній вигляд завжди стильний.
Незважаючи на те, що алюміній тонкий і легкий, він міцний. Крім того, чим він товстіший, тим вище міцність панелі. Таким чином, вибір алюмінієвого бізнес-знака означає, що ви гарантовано будете використовувати його протягом тривалого часу.
Акрилові бізнес-знаки найкраще підходять для використання всередині приміщень.
Виберіть акрилові знаки для вашого внутрішнього брендингу. Матеріал дає прозорий вигляд, який конкурує зі склом. Це також хороший вибір, якщо ви хочете відображати великі відбитки. Ви можете використовувати акрил для застосувань, де потрібно твердість або стійкість до подряпин, а також глянсовий вид. Хоча акрил міцніший і важкий, ніж скло, його можна легко транспортувати і встановлювати в будь-якому місці.
Дерев’яні знаки ніколи не виходять з моди
З деревом ви можете отримати відмінний декор або дизайн. Він володіє найбільшою міцністю панелі і додає стильний вигляд, який важко перевершити. Використовуйте дерев’яні знаки в приміщенні і в сухих умовах. Дерево також є відмінним варіантом, так як воно має багато варіантів обробки і може бути вирізано для відображення опуклих або утоплених букв. Вони є ідеальним вибором для компаній, які шукають більш екологічний знак.
Матеріальна гнучкість при розробці бізнес-знака
Гнучкі матеріали можна легко зігнути або стиснути, які не тріскаються при нормальних умовах. Lexan, Styrene і Vinyl вважаються основними гнучкими матеріалами для створення ділового знака (вивіски):
Лексан гнучкий
Неймовірна гнучкість Lexan дозволяє переміщати його будь-яким зручним для вас способом. Він стійкий до ультрафіолетового випромінювання, воді і полум’я. Він більш міцний, ніж акриловий, і не тріскається. І матеріал робить ідеальне рішення для освітлення через його здатності показувати більше яскравості.
Вініл – як гнучкий, так і водонепроникний матеріал для вивісок та табличок
Виберіть вінілові написи для знаків, які легко читаються на далеких відстанях.
Ви також можете використовувати матеріал для вологих приміщень, так як він водонепроникний. Якщо ви хочете відображати графіку і зображення, вініл – кращий варіант, так як він легко налаштовується і має яскравий, глянсовий блиск.
Стирол є гнучким і міцним
Спростіть виробництво за допомогою одночасно гнучкого і довговічного матеріалу. Відбитки з стиролу мають характерну конструкцію, яка робить їх довговічними і легко миються.
Де Купити Ділові Знаки Вивіски
Тепер, коли ви знаєте все варіанти, які слід враховувати для вашої вивіски, прийшов час подумати про те, де зробити ділові вивіски. Давайте коротко розглянемо чинники, які власники бізнесу повинні враховувати при дослідженні компаній-виробників.
Фактор 1. Досвід компанії – запорука успіху вашого бізнесу
Під час дослідження звертайте увагу на досвід і портфоліо компанії.
Досвід має велике значення для компаній
Завжди шукайте інформацію про досвід компанії на її веб-сайті.
Фактор 2. Джерело постачання компанії є показником професійної ділової діяльності
В наші дні стало простіше втілити вашу ідею в життя за допомогою сучасного обладнання і підтримки клієнтів від професійних дизайнерів. Компанії, які роблять ділові знаки, повинні надати:
Сучасне обладнання і методи
При виборі місця для виготовлення вивісок візьміть до уваги новітні інструменти і технології, які повинна використовувати вивіска. Наприклад, сучасні методи, такі як лазерна різка, дозволяють точно формувати і гравірувати знаки. Інший сучасний інструмент – це фрезерний верстат з ЧПУ, який не спалює природні матеріали, такі як дерево. Фізичні об’єкти, обладнання, персонал і зв’язок є важливими факторами, про які слід пам’ятати.
Продуктивна підтримка
Як ви, ймовірно, зрозуміли, багато що залежить від того, як вам зроблять успішну вивіску. Найкраще, щоб працювати з професійними дизайнерами, щоб ви отримали найбільш ефективні вивіски, які представляють ваш бренд. Виберіть компанію, яка надає послуги графічного дизайну і експертне 3D-моделювання. Перегляньте остаточну цифрову версію вивіски і внесіть всі необхідні зміни, якщо це необхідно.
Їх портфоліо показує якість минулих проектів
При виборі компанії завжди перевіряйте її портфоліо. Ви отримаєте хороший, всебічний погляд на їх обслуговування і попередні проекти. Зверніть увагу на останні продукти, які вони також пропонують. Отримайте інформацію про дизайнерської експертизи компанії та з якими галузями вони працюють найчастіше.
Довірте свій бізнес нашій досвідченій команді. Ми надаємо:
-надійність: якісні вивіски з якісним сервісом
-відповідальність: ми завжди тримаємо вас в курсі і готові відповісти на будь-які питання
-досвід: наш досвід 20 років компанії виробника зовнішньої реклами, яка знає, що потрібно, щоб зробити наших клієнтів щасливими
Допомога в дизайні: Якщо ви не зовсім впевнені в тому, як розробити ділову вивіску, ми можемо допомогти!

