Якщо Ви відкрили свій бізнес і почали просування з зовнішньої реклами, але клієнти не зацікавлені Вами, тоді ця стаття буде корисною для Вас. В першу чергу необхідно навчитися розбиратися з психологією людини, адже на ній ґрунтується реклама. Можливо, Ви просто не вгадали з колірним рішенням корпоративної символіки.
Зовнішня реклама – найефективніший спосіб просування, завдяки якому бренд стає пізнаваним, а товар – затребуваним. Не дарма реклами називають двигуном торгівлі. Наявність вивіски створює імідж будь-якої організації, тому вона зобов’язана залучати своїм зовнішнім виглядом!
Головним фактором позитивного сприйняття зовнішньої реклами є колірна гамма. Правильно підібране і гармонійне поєднання кольорів формують певні образи в свідомості і підсвідомості клієнтів.
При виборі колірного рішення необхідно враховувати такі фактори:
- контрастність;
- композиція;
- помірність кількості відтінків.
Кожен колір по-своєму впливає на людську підсвідомість. Його вибір залежить від сфери діяльності та рекламованого продукту.
Сприйняття колірного рішення залежить від поєднання кольорів:
- червоний – підсвідомо надає рішучості, спонукаючи до дії. Надмірна кількість червоного може викликати подразнюючий ефект, злість або агресію. Вивіска з червоними елементами добре запам’ятовується і може бути орієнтиром в даній місцевості. Підійде для будь-якого бізнесу, крім медицини;
- синій – колір внутрішньої гармонії і спокою. Має велику кількість відтінків. Використовують в сфері готельного, туристичного та медичного бізнесу;
- жовтий – асоціюється з сонцем, теплом і позитивом. Фен Шуй говорить про те, що це відтінок багатства і добробуту. Ідеальний колір для дитячих і квіткових магазинів, кондитерських магазинів і туристичних агентств;
- зелений – викликає асоціації зі стабільністю і надійністю, сприяє заспокоєнню, допомагає зняти втому і вийти з депресивного стану. Залежно від відтінку, його можна використовувати для зображення фону, написи або логотипу салону краси, медустанови, садового магазина і магазину еко-продуктів;
- білий – найчастіше служить фоном і універсально поєднується з усіма іншими квітами. Даний тон символізує спокій і чистоту. Зустрічається на рекламних носіях клінінгових компаній, хімчисток, сантехнічних магазинів, медичних установ і весільних салонів.
Це далеко не все, що стосується специфіки колірної гами в зовнішній рекламі. Крім вибору основного кольору, потрібно вміти його поєднувати з іншими.
Грамотна комбінація кольорів у зовнішній рекламі
Залучити і сфокусувати увагу клієнтів можуть тільки ідеально підібрані кольори. Для визначення вдалих комбінацій було проведено безліч досліджень.
Наша компанія «Гудвіл Дизайн сервіс» підібрала найпопулярніші поєднання, які перевірені досвідом і часом:
- жовтий і фіолетовий;
- жовтий і червоний;
- червоний і зелений;
- помаранчевий і синій;
- помаранчевий і фіолетовий;
- зелений і фіолетовий.
Серед многокомпонентного поєднання актуальні наступні варіанти кольорів:
- синій, пурпуровий і жовтий;
- фіолетовий, блакитний і помаранчевий;
- зелений, темно-синій і червоний.
Уникайте типових помилок в комбінуванні квітів. Невдалим поєднанням є:
- синій з жовтим;
- фіолетовий з зеленим;
- фіолетовий з оранжевим;
- помаранчевий з зеленим;
- синій з червоним.
Вони погіршують сприйняття реклами, погано запам’ятовуються і роблять інформацію нечитабельною. І пам’ятайте, що в рекламі повинно поєднуватися максимум 3 кольори, інакше споживач не зможе сфокусуватися і правильно прийняти рекламну інформацію.
Також існує 3 правила контрасту, які потрібно дотримуватися:
- поруч з темними відтінками, світлі будуть здаватися ще світліше, і навпаки;
зелений колір надає насиченості червоного; - сірий колір на червоному тлі буде візуально здаватися зеленим, на жовтому – синьому, на зеленому – рожевим, на синьому – жовтим.
Підібрати ідеальне колірне рішення допоможе рекламна компанія «Гудвіл Дизайн сервіс». Якщо хочете ідеальну рекламу, тоді звертайтеся до нас прямо зараз за телефоном. Ми зробимо реально ефективну вивіску навіть при мінімальному бюджеті!