Брандмауер під замовлення: швидко, якісно і надійно
Брандмауер це є рекламна конструкція у вигляді полотна, закріпленого на фасаді будівлі. До них також відносяться щити з підсвічуванням. Розміщувати брандмауери можна тільки на «чистій» стіні будівлі, де немає дверей, вікон та інших важливих об’єктів.
Габарити вивіски підбираються індивідуально. Компанія «Гудвіл Дизайн сервіс» займається виготовленням брандмауерів, а також друк брандмауерів вже багато років, і під час друку ми обов’язково враховуємо всі особливості даного виду зовнішньої реклами.
Виготовлення брандмауерів в Києві давно набуло популярності. При цьому існують певні правила монтажу цих вивісок. Ви можете зустріти брандмауери на фасаді кінотеатру, на об’єктах реставрації і т.д.
У компанії «Гудвіл Дизайн сервіс» процес створення брандмауера складається з декількох етапів:
- оцінка об’єкта і навколишньої місцевості;
- вибір матеріалу, розміру полотна та інших особливостей;
- інженерні роботи (методи кріплення);
- розробка дизайну та узгодження з замовником;
- печатка;
- монтаж.
Особливості брандмауера
Друк брандмауерів в Києві здійснюється на широкоформатних верстатах. Як матеріал може використовуватися:
- лита сітка;
- банерна сітка.
Компанія «Гудвіл Дизайн сервіс» пропонує не тільки друк брандмауерів, а й інші види послуг:
- розробка дизайну;
- монтаж інформаційно-рекламного носія.
У нашому штаті працюють професійні дизайнери, які допоможуть правильно оформити інформаційно-рекламне полотно, щоб на нього звертали увагу абсолютно всі учасники дорожнього руху.
Переваги брандмауера:
- фотографічне якість зображення;
- порівняно низькі витрати на виготовлення;
- стислі терміни виконання завдяки використанню сучасного обладнання;
- середній термін служби – 4 роки;
- велике рекламне поле дозволяє помічати полотна з великої відстані.
Щоб замовити друк брандмауера в Києві, дзвоніть нам за телефоном. Доставка товару здійснюється по всій Україні.
Читати ще:
Комплексні рішення по оформленню аптек зовнішньою рекламою
Зовнішня реклама на 120% ефективніше web-реклами: результати дослідження