тел.: (044) 205-38-73
(067) 494-10-10
(068) 201-75-81
gudvil2017@gmail.com
тел.: (044) 205-38-73
(067) 494-10-10
(068) 201-75-81
gudvil2017@gmail.com

Ми працюємо: пн-пт, 10:00 - 18:00
Вихідний: сб, нд

gudvil2017@gmail.com


Зовнішня реклама на 120% ефективніше web-реклами: результати дослідження

Не виходить заманити аудиторію відвідувати Ваш заклад? Тоді Ви, швидше за все, вибрали неправильний вид просування. Напередодні 2020 року компанія «Гудвіл Дизайн сервіс» отримала результати дослідження, яке доводить ефективність зовнішньої реклами.

 

Багато підприємців судять про ефективність роботи «наружки» з досвіду конкурентів і зі слів відомих рекламників. Тепер власники бізнесу можуть переконатися фактами. Американське незалежне аналітичне агентство Cuebiq провело дослідження, яке називалося «Кроками атрібуционной перевірок». В ході аналізу дослідники з’ясували 3 основні чинники, які необхідно знати кожному підприємцю:

 

  • найзручніший час для шопінгу;
  • радикальні джерела залучення аудиторії в заклад;
  • середня вартість залучення відвідувача.

 

Розглянемо кожен пункт детально. Вас чекає корисна і цікава інформація для просування власного бізнесу.

Ідеальний час для шопінгу

Як підприємцю, Вам буде цікаво дізнатися, в який час доби необхідно задіяти максимум зусиль. Дослідження аналітичної компанії показали, який час люди вибирали для покупок в 2019 році:

 

  • в гіпермаркетах годину-пік припадав на 13-14 годин;
  • в будівельних магазинах – на 12-13;
  • в зоомагазинах – на 15-16;
  • в центрах обслуговування мобільного зв’язку – на 12-13.

 

Про що говорять ці дані? Велика частина людей присвячує вечірній час відпочинку, і все менше відвідують торгові точки після важкого робочого дня. В Україні дана тенденція проглядається в великих містах, цілком можливо, в майбутньому це торкнеться і інших населених пунктів.

Найдієвіший канал заманювання

Як показують не тільки результати дослідження «Кроками атрібуционной перевірок», а й практика компанії «Гудвіл Дизайн сервіс», використання зовнішньої реклами збільшує впізнанність бренду і відвідуваність закладів з ефективністю до 120%. На другому місці знаходиться реклама в смартфоні – 40-89%. Почесне третє місце займають мобільні додатки, які задіюють інтернет-простір – 6-39%.

Успішність зовнішньої реклами обумовлюється такими факторами:

 

  • рецепція, неможливо вимкнути;
  • розміщується в усіх напрямках;
  • технічний розвиток – поява цифрового формату зовнішньої реклами.

 

Тепер Ви розумієте, що в просуванні головну роль грає мотивація аудиторії за допомогою зовнішньої реклами. Використовуйте різні вивіски, штендери, пілони, лайтбокси, білборди. Розміщувати рекламу потрібно грамотно, спираючись на поради професійних маркетологів. Компанія «Гудвіл Дизайн сервіс» знає, яка рекламна конструкція і в який локації принесе користь.

Скільки коштує залучити покупця?

У дослідженні «Кроками атрібуционной перевірок» підрахували, скільки в середньому обійдеться бренду привернути одного клієнта. За минулий 2019 рік американські компанії витрачали 9,34 долара.

Звичайно ж, ця цифра буде різною для кожної індустрії:

 

  • автомобільна – 291,02 $;
  • меблева – 114,86 $;
  • харчова – 76,75 $.

 

Таким чином, залучення клієнтів для деяких сфер бізнесу вийде витратним. Тому, замовляйте виготовлення зовнішньої реклами за доступною ціною в компанії «Гудвіл Дизайн сервіс». Це найефективніше вкладення грошей, яке приверне нових клієнтів і збільшить прибуток.

Компанія «Гудвіл Дизайн сервіс» допоможе поліпшити Ваш бізнес. Для консультації телефонуйте менеджеру компанії по телефону (044) 205-38-73, (067) 494-10-10

Читайте також :

Сучасні інформаційні стенди – ефективна рекламна політика

Легальне розміщення реклами в Києві: яку рекламну конструкцію вибрати

Зовнішня реклама недорого: чого очікувати від дешевих виробників рекламних конструкцій?