тел.: (044) 205-38-73
(067) 494-10-10
(068) 201-75-81
gudvil2017@gmail.com
тел.: (044) 205-38-73
(067) 494-10-10
(068) 201-75-81
gudvil2017@gmail.com

Ми працюємо: пн-пт, 10:00 - 18:00
Вихідний: сб, нд

gudvil2017@gmail.com


Зовнішня реклама під час рецесії 2021

Невідомо, рухаємося ми до ще однієї економічної рецесії. Недавні події можуть допомогти нам оцінити майбутнє уповільнення зростання бізнесу. У відповідь на цю невизначеність багато підприємств почнуть скорочувати витрати в певних областях. Може виникнути спокуса скоротити рекламний бюджет. Часто це одна з перших областей, яку потрібно обрізати. Коли ви вирішуєте, що залишається, а що йде, важливо не скидати з рахунків цінність триваючої зовнішньої реклами (OOH).

Де пропадає зовнішня реклама

Навіть коли економіка переживає спад, люди продовжують рухатися. Їздити на роботу або бити по тротуару в пошуках роботи, коли є можливість, люди знаходяться поза домом. Це означає постійний вплив зовнішньої реклами. Коли наше суспільство оговтається від пандемії коронавируса, люди повернуться до своїх повсякденних справ. Машини і раніше будуть проїжджати повз рекламних щитів. Пасажири і раніше будуть сідати в громадський транспорт, переглядаючи рекламу на ходу. Зменшення рекламних вивісок і табличок означає менший вплив на цей легкий сегмент аудиторії.

У міру того, як інші компанії скорочують обсяг зовнішньої реклами, ваше рішення підтримувати рекламні щити може допомогти вашому бренду. Міцні позиції в районах з інтенсивним рухом допоможуть вам домогтися популярності. Постійна присутність може допомогти вашій компанії зайняти більш вигідні позиції серед конкурентів. Потім це може привести до збільшення частки ринку і збільшення прибутку.

Зберігаючи імпульс

Що важливо відзначити в рекламних щитах і іншій рекламі поза домом, так це її здатність бути поміченою. Згідно з дослідженням Nielsen 2020 року, 81 відсоток опитаних дорослих помітили рекламний щит протягом одного місяця. П’ятдесят п’ять відсотків помітили цифровий рекламний щит. На них не тільки мигцем глянули. Вісім п’ять відсотків, хто бачив рекламний щит, помітили його рекламне повідомлення. Ці цифри дуже важливі, коли ви думаєте про природному відношенні людей до реклами. Середньостатистична людина прокручує або йде від реклами в Інтернеті. Вони перемотують вперед або перемикають канали в сторону від телевізійних рекламних роликів, або вимикають телевізор. Рекламні щити не так легко ігнорувати, тому вони добре використовують рекламні гроші незалежно від економіки.

Орієнтація на довгострокову перспективу

Ця стратегія спрямована на те, щоб зосередити увагу на довгостроковому впливі ваших маркетингових зусиль. Більшість компаній проводять короткострокові, середньострокові і довгострокові маркетингові кампанії для задоволення всіх потреб ринку. Спад ніколи не буває перманентним. Хоча це здається довгостроковою проблемою, насправді це повинно впливати тільки на короткострокові плани. Підтримка довгострокових рекламних планів може як і раніше служити вам в якості інвестиції. Рекламні щити завжди були успішним компонентом довгострокових стратегій, тому краще не жертвувати ними.

Як зовнішня реклама допомагає вашому іміджу

Використання зовнішньої реклами в період економічної нестабільності дає вам ідеальний спосіб зв’язатися з вашою аудиторією. Визначте загальні больові точки і змініть своє повідомлення. Зовнішня реклама надає добре помітні рекламні місця, які можна використовувати для будь-якого типу повідомлення. Покажіть стабільність вашого бізнесу, а також підтримайте тих, хто постраждає сильніше за все. Використовуйте рекламні щити і плакати для просування продажів, спеціальних пропозицій і короткострокових цінових стимулів. Створіть кампанію, орієнтовану на поточний економічний клімат. Будьте поруч з спільнотою в ці важкі часи. Продвигайте такі стимули, як безвідсоткове фінансування, купони або спеціальні пропозиції. Як тільки економіка почне приходити в норму, поверніться до свого звичайного стратегії зовнішньої реклами.Ніколи не втрачайте цінне простір.

Чому зовнішня реклама доступна навіть в умовах пандемії

Незважаючи на те, що під час рецесії бюджети стають жорсткими, вартість реклами поза домом часто падає. У міру того як компанії скорочують свої рекламні бюджети, стає доступним більше інвентарю. Це створює ринок покупця. Компанії, що бажають продовжити свою присутність на рекламних щитах і плакатах, перемагають. Це не так, коли мова йде про рекламу в Інтернеті і на телебаченні. Ці ставки під час рецесії можуть збільшуватися. Щоб залишатися економічним, коли мова йде про рекламу, скоротіть види реклами, які будуть як і раніше коштуватимуть найбільше. Це розумний хід, який дозволяє максимально збільшити експозицію.

Залишайся там

Історія показала, що підтримка або навіть невелике збільшення рекламного бюджету під час рецесії може допомогти вам в прибутку. Постійна взаємодія з вашою аудиторією може дозволити вам збільшити продажі і збільшити частку ринку навіть в умовах більш слабкої економіки. Щоб дізнатися більше про те, як реклама поза домом може допомогти вашому бізнесу, зв’яжіться з Гудвіл Дизайн. Ми готові разом з вами виробити стратегію ефективної реклами під час рецесії. Дозвольте нам допомогти вам отримати максимальну віддачу від зовнішньої реклами. 

Щоб дізнатися кращі ціни, розміщення та обслуговування рекламних щитів і зовнішньої реклами, зв’яжіться з нами зараз за адресою gudvil2017@gmail.com. Ми відповімо протягом 24 годин або менше.