Переддень Нового року 2020 року – це час, коли відбувається найбільший обсяг покупок. У деяких магазинах, торгових мережах, супермаркетах, його можна порівняти з квартальним або навіть піврічним обігом.
Ось чому так важливо направити цей «живий» фінансовий потік в правильне русло – в вашу торговельну точку. І як же зробити це найкращим способом? Наша відповідь – за допомогою зовнішньої новорічної реклами.
На відміну від телевізійної або інтернет-реклами, її не можна вимкнути або переключити канали. Тому і агресії у покупців на вуличну рекламу не виникає. А ось користі – скільки хочеш.
Адже напередодні новорічних свят та Різдва кожен стурбований вибором подарунків для рідних і близьких, співробітників і бізнес-партнерів. Так чому ж креативно би не підказати їм про вашому асортименті товарів. У більшості випадків, вам будуть тільки вдячні за вчасно підкинутий рада з вибору подарунка.
Новорічна зовнішня реклама – один з найбільш ефективних способів просування товарів і послуг. Тому і її дизайн повинен відповідати даній тематиці.
Тут не вдасться скористатися типовими заготовками. Кожен Новий рік потрібно дивувати по-новому. Тільки тоді новорічна реклама потрапить прямо в ціль. Звичайно, і тут потрібно не перестаратися з дизайном.
Ведь в предновогоднюю пору, когда все улицы заполнены яркой мишурой, а город сверкает всеми огнями радуги, ваш рекламный объект, а это может быть и красочный билборд, и огромный брандмауэр, растянутый по площади целой стены многоквартирного дома, и яркая цифровая реклама, мелькающая на огромном уличном экране, не должны потеряться в этом калейдоскопе красок.