Тим, хто тільки починає підприємницьку діяльність, вирішивши відкрити власний магазин, на першому етапі доводиться подолати безліч бюрократичних процедур з оформленням документів. І одним з пунктів в цьому значному списку обов’язково буде стояти – вибір назви для магазину. І це зрозуміло, в майбутньому, саме по цій назві покупці будуть проводити ідентифікацію торгової точки.
Не менш важливо правильно підібрати і дизайн вивіски на магазин, щоб вона була одночасно і лаконічною, і такою, що запам’ятовується, і стилістично збігається з внутрішнім дизайном торгових приміщень. До того ж, деякі зовнішні вивіски зажадають обов’язкової реєстрації, з отриманням всіх дозвільних документів.
Також вас може зацікавити
Дизайн вивіски на магазин завжди створюється з урахуванням смаків груп потенційних покупців. Для цього, ще на етапі збору документів, потрібно визначитися з цим питанням, а після – довірити оформлення професійних дизайнерів, розуміючим тонкощі цього важливого процесу.
Є кілька важливих дизайнерських правил, дотримання яких допоможе гарантовано домогтися успіху при створенні вивіски магазину:
- Вивіска повинна добре читатися як з близького, так і з дальньої відстані.
- Бути контрастною за кольором з фасадом будівлі і гармонійно поєднуватися з його архітектурою.
- Мати хороший кут огляду, відкритий як проїжджаючим автомобілістам, так і перехожим.
- Виділятися на тлі інших вивісок, розташованих праворуч і ліворуч від неї.
На сьогоднішній день найбільш часто зустрічаються конструкціями, що використовуються при створенні вивіски магазину, є:
- Вивіска над входом в приміщення. Така конструкція дозволяє лаконічно оформити вхідну групу, вдало вписавшись в загальну концепцію оформлення вхідних дверей. До того ж, більшість покупців рідко піднімають голову, щоб розглянути назву магазину на даху будівлі. Вона є і найбільш бюджетним варіантом реклами.
- Вивіска-козирок. Найчастіше така вивіска злегка виступає вперед, займаючи частину тротуару перед магазином. Її перевага в тому, що під час негоди такий козирок добре захищає вхідні двері і покупців від опадів, а вивіска, встановлена на його даху, в свою чергу ставати ближче до потенційних покупців – перехожим і автомобілістам.
- Дахова конструкція. Особливо актуальна для великих торгових точок, що займають окремо розташована будівля. Її перевагою є хороший кут огляду – до 360 градусів, навіть з дуже далекої відстані. Таким чином, значно збільшується і аудиторія покупців. Це найбільш дорогий вид реклами.