тел.: (044) 205-38-73
(067) 494-10-10
(068) 201-75-81
gudvil2017@gmail.com
тел.: (044) 205-38-73
(067) 494-10-10
(068) 201-75-81
gudvil2017@gmail.com

Ми працюємо: пн-пт, 10:00 - 18:00
Вихідний: сб, нд

gudvil2017@gmail.com


Важливість листівок для малого бізнесу

Незалежно від того, починаєте ви невеликий бізнес, такий як продуктовий магазин або невеликий ресторан, роздруківка листівок може стати одним з найперших вкладень, які ви збираєтеся зробити. Хоча деякі можуть заперечити, що в сучасному світі, де більша частина маркетингу проводиться в Інтернеті, чи дійсно нам потрібно інвестувати в бізнес-листівки. Що ж, це може вас здивувати, але дослідження показують, що листівки можуть допомогти малому бізнесу розширити охоплення і залучити нових клієнтів. 

У цій статті ми збираємося перерахувати деякі переваги флаєр-маркетингу.

  •       Листівки можуть допомогти вам справити сильне перше враження, познайомитися з новими потенційними клієнтами, зламати лід і розповісти потенційним клієнтам про ваш бренд і послуги.
  •       Листівки також можуть виступати в якості потенційного мережевого інструменту. Вони являють собою реальний інструмент для передачі вашої контактної інформації, а також підвищують шанси залишатися на зв’язку з одержувачем.
  •       Оскільки листівки не залежать від технологій, вони доступні з будь-якого місця. Якщо ви опинилися на заході, де немає Інтернету, ви все одно можете передати важливу інформацію, роздавши свої листівки.
  •       Листівки пропонують великий прибуток і є дуже дешевим маркетинговим інструментом з точки зору вартості показу. Вони можуть підвищити продажі, оскільки дослідження показали, що на кожну 1000 листівок, які лунають, ви можете очікувати збільшення продажів на 1,25%.

Як створити відмінні флаєри?

У той час як добре оформлений флаєр може стати каталізатором, який призведе до появи майбутніх клієнтів, погано оформлений флаєр може погано відбитися на вашому бізнесі.

Ось кілька важливих факторів, які слід враховувати при розробці флаєра.

  •       Виберіть правильний шрифт. Зробіть ставку на читабельність і переконайтеся, що шрифт, який ви використовуєте, представляє ваш бренд. Щоб забезпечити оптимальну читаність, ми рекомендуємо використовувати для назви компанії 12 пунктів або більше і використовувати будь-який розмір шрифту менше 8 пунктів.
  •       Ретельно підбирайте розмір і форму. Флаєри прямокутної форми в основному використовуються компаніями і є безпрограшним варіантом. Однак ви можете проявити винахідливість і вибрати для флаєра іншу форму.

● Переконайтеся, що інформація відповідає чіткому шаблоном. Кожна інформація повинна бути чітко помітною і зручною для обробки.