тел.: (044) 205-38-73
(067) 494-10-10
(068) 201-75-81
gudvil2017@gmail.com
тел.: (044) 205-38-73
(067) 494-10-10
(068) 201-75-81
gudvil2017@gmail.com

Ми працюємо: пн-пт, 10:00 - 18:00
Вихідний: сб, нд

gudvil2017@gmail.com


Тенденції Зовнішньої Реклами 2021-2022

З огляду на, що COVID-19 тримає нас усіх всередині приміщень і розділених на більшу частину 2020 року, передбачалося, що зовнішня реклама (OOH) буде неадекватною з точки зору рентабельності інвестицій (ROI) для підприємств у всьому світі. Однак при наявності програм вакцинації та кращому розумінні протоколів безпеки і соціального дистанціювання люди прагнуть повернутися на вулицю. Що це означає для зовнішньої реклами і яких тенденцій ми можемо очікувати від цього?

Що Таке Зовнішня Реклама?

На вулиці реклама відноситься до будь-якого типу засоби комунікації, з яким стикається споживач, перебуваючи поза домом .

Незважаючи на те, що пандемія різко зупинила то, що могло б стати проривним роком для зовнішньої реклами, вона не вплинула на її довговічність і перетворилася в одну з найбільш ефективних і популярних форм маркетингу.

Зовнішня реклама може швидше і ефективніше спілкуватися з масами. Це також дозволяє брендам бути гнучкими і креативними в своєму маркетингу і охопленні без обмежень.

У міру того, як світ поступово повертається до «нормального» стану, все більше людей будуть бачити рекламу поза домом, а це значить, що цей рік буде хорошим роком для зовнішньої реклами і компаній, які нею користуються.

У брендів є можливість проявити новаторський підхід і дизайн, коли справа доходить до реклами поза домом. Постійно з’являються нові ідеї, концепції і рекламні тенденції, які залучають і розважають потенційних клієнтів, які стикаються з цими середовищами. Ось деякі тенденції, які ми можемо очікувати від сектора зовнішньої реклами в 2021 році.

Нові Типи Медіа

Сьогодні практично будь-який зовнішній простір можна перетворити в свого роду зовнішню рекламу.

Зараз ми бачимо, як всюди з’являються нові типи носіїв, такі як автомобільне брендування, фрески, художні інсталяції та цифрові вивіски. Передбачається, що реклама поза домом закінчується статичними рекламними щитами і транзитними плакатами, але це далеко не так.

Цифровий перехід зробив рекламу поза домом неймовірно інноваційної.

Тепер ми бачимо цифрові рекламні щити, вуличні таблички , світлові шоу і вивіски для громадського транспорту, які висвітлюють мегаполіси по всьому світу.

Цифрова реклама поза домом (DOOH) стає неймовірно популярною серед деяких найбільших світових компаній. Ви можете знайти цифрову рекламу в торговельних центрах, медичних залах очікування, транзитних вузлах, а також на основних магістралях і автомагістралях.

На відміну від статичних рекламних щитів, цифрові вивіски дозволяють відображати рухомі зображення і інтерактивність . Рух відмінно привертає увагу перехожих, що призводить до більшого впливу. Цифрові вивіски також дозволяють відображати різний контент на одному носії, деякі рекламні оголошення запрограмовані на зміну через певні проміжки часу. Різноманітність змусить глядачів зацікавитися і буде більш вразливе до повідомлення вашої реклами.

Геотаргетинг І Мобільна Інтеграція

Мобильная интеграция в сочетании с рекламой вне дома, как известно, приносит впечатляющие результаты для любой бизнес-стратегии. Рекламные щиты теперь используют технологии геотаргетинга, которые позволяют компаниям генерировать данные, указывающие им на правильную демографию, правильное местоположение и правильное время для показа их рекламы. Таргетинг на правильную аудиторию увеличивает шансы на конверсию.

Геотаргетинг доставляет контент и рекламу потребителям в зависимости от их географического положения. Это может включать географическую близость к мобильному рекламному щиту или близость к магазину и т. Д.

Аналітика та дані, пов’язані з вашою рекламною кампанією, забезпечують адекватне медіапланування. Ще одна перевага оголошень з геотаргетингом полягає в тому, що вони дозволяють компаніям відстежувати і контролювати ефективність своїх кампаній.

Інтерактивна Комунікація З Брендом

Інтерактивна реклама може бути продемонстрована через вітрини магазинів, кіоски та цифрові вивіски всюди. Інтерактивна реклама заохочує участь споживачів, дозволяючи їм залишати коментарі та брати участь в діалозі з вашою рекламою.

Оскільки ці типи зовнішньої реклами є неймовірно інноваційними, споживачі раді взаємодіяти з рекламою, підвищуючи їх конверсію і рентабельність інвестицій. Ці види реклами привертають увагу і можуть стати цікавим досвідом для споживача.

Завдяки використанню хештегов і інтерактивних ігор споживач стає залученим в рекламу, що робить процес брендингу більш привабливим і ефективним.

Історія Бренда

Розповідання історій – це спосіб для брендів встановити людську зв’язок зі своєю аудиторією. Рекламна кампанія з захоплюючим розповіддю може вплинути на підсвідомість, в кінцевому підсумку створюючи відносини між брендом і споживачем. Відносини між споживачем і брендом важливі, тому що ви хочете мати відданих споживачів, які залишаться вірними вашого продукту або послуги.

Розповідаючи історії за допомогою зовнішньої реклами, бренди можуть створювати рекламні щити або цифрові дисплеї, які розповідають тільки частина історії, змушуючи споживачів чекати і чекати наступної саги вашої кампанії. Це створює ажіотаж і ажіотаж навколо вашої кампанії, що згодом призводить до підвищення рентабельності інвестицій і впізнаваності бренду.

Збільшення Бюджету І Інвестицій В Зовнішню Рекламу

З появою смартфонів компанії стали більше звертати увагу на мобільну і веб-рекламу, думаючи, що зовнішня реклама пішла в минуле, тоді як насправді зовнішня реклама стабільно росла з 2012 року.

Багато компаній усвідомлюють надійність і зростання, які може принести зовнішня реклама, і збільшують свої бюджети на цю форму реклами. Реклама поза домом становить значну частину рекламних витрат. У 2017 році обсяг зовнішньої реклами на ключових ринках світу склав 29 мільярдів доларів – деякі з компаній, що витрачають найбільше на зовнішню рекламу, включають Apple, Google і Amazon.

Крім того, великі компанії, такі як Netflix і Alibaba, вкладають великі кошти в компанії по зовнішній рекламі, оскільки формати зовнішньої реклами стають все більш цінними формами комерційної нерухомості.

РОЗУМНА Реклама

Споживачі з кожним днем ​​стають все більш технічно підкованими, в результаті чого все більше з нас все більше і більше покладаються на наші розумні пристрої. Є смартфони, смарт-телевізори, розумні годинник і не тільки. Немає сумнівів в тому, що майже всі технологічні пристрої переходять на технологію SMART, і те ж саме стосується рекламних щитів та інших зовнішніх вивісок.

Зараз ми спостерігаємо інтеграцію рекламних щитів і технології SMART, відомої як рекламні щити SMART, які можуть ще більше підвищити впізнаваність вашого бренду.

Деякі особливості рекламних щитів SMART:

  • Вбудовані камери і комп’ютерні бази даних.
  • Аналітичні інструменти, які можуть отримувати інформацію з баз даних і соціальних мереж для зміни візуальних ефектів на рекламному щиті в режимі реального часу.
  • Використання додатків соціальних мереж, таких як Instagram, Facebook і Twitter, для надання релевантного контенту, який залучає споживача.
  • Надання оновлень погоди і трафіку в реальному часі.
  • Вбудовані датчики для показу реклами.
  • Персоналізований контент, заснований на реакціях і діях споживачів.
  • Високотехнологічні світлодіодні ліхтарі і звукові системи.

В кінцевому рахунку, рушійним фактором сталого зростання зовнішньої реклами є її здатність йти в ногу зі змінами та глобальної дигитализацией. Ця постійно розвивається рекламна стратегія доводить, що «традиційні» кошти реклами нікуди не подінуться. Якщо ви прагнете максимізувати свою маркетингову стратегію, найкраще використовувати рекламні щити та інші форми зовнішньої реклами.

У Гудвіл Дизайн ми ділимося своїм досвідом, щоб ваш бренд отримав максимальну віддачу від вашої зовнішньої реклами. Завдяки правильному розумінню і стратегіям, Гудвіл Дизайн може допомогти вашій рекламі знайти відгук і привернути увагу цільової аудиторії, що призведе до збільшення доходів і впізнаваності вашого бренду.