тел.: (044) 205-38-73
(067) 494-10-10
(068) 201-75-81
e-mail: gudvil2017@gmail.com
тел.: (044) 205-38-73
(067) 494-10-10
(068) 201-75-81
e-mail: gudvil2017@gmail.com

Мы работаем: пн-пт, 10:00 - 19:00
Выходной: сб, вс

Свіжі тренди в зовнішній рекламі 2020: модніше не буває

Вона переливається на сонці і колишеться при найменшому подиху вітру, а ще, з року в рік змінює свій імідж і обіцяє приємні подарунки – все це не про Новорічну ялинці, а про зовнішню рекламу. Підводячи підсумки року, що минає можна виділити основні модні тенденції в сфері зовнішньої реклами, якщо вам цікаво, то починаємо свій огляд.

Що говорить невблаганна статистика?

Підбиваючи попередні підсумки року, фахівці відзначають, що підйом ринку «наружки» коливається в інтервалі 4-4,5%, як в принципі і передбачалося аналітиками ринку. В цей же час витрати на рекламу на телебаченні і в інших засобах масової інформації, як і по всьому світу, так і у нас, потихеньку йдуть на спад. Фахівці IPG Mediabrands дають ще більш оптимістичні прогнози про зростання зовнішньої реклами до 6-6,5% на майбутній рік.

Основними споживачами «наружки» в 2019 році стали: сфера продажу нерухомості, великі торгові мережі і гіпермаркетах, а також різноманітна сфера розваг – кінотеатри, спортивні зали, ігрові центри.

Щоб вигідно вписується в умови, що змінилися реалії ринку, буде потрібно не відставати від конкурентів. Ми приготували для вас кілька найбільш просунутих варіантів для «наружки».

Топ-4 модних тренди в зовнішній рекламі

Почнемо свій огляд з кінця ТОП листа, щоб хоч на кілька хвилин утримати інтригу і зацікавити вас, наших читачів.

4 місце

Замикає наш рейтинг «мобільна» реклама. Саме це словосполучення як-то мало ув’язується зі статичної рекламною конструкцією на вулиці, але в цьому і секрет її успіху. Рекламщики вирішили оцифрувати «наружку” і наблизити її до споживача, що у них і вийшло на відмінно. Тепер звична вулична реклама наповнена QR-кодами, хештег, функцією геолокації, що дозволяє не тільки сфотографувати сподобався об’єкт, але в будь-який час перейти на сайт рекламодавця, подивитися там зацікавив покупця товар або навіть знайти заклад торгівлі на мапі електронного додатка. Виходить, що, замовивши таку рекламу, ви отримуєте ще і зручний бонус у вигляді двох реклам за ціною однієї.

3 місце

Місце в першій трійці заслужено отримують класичні представники світу «наружки» – вуличні білборди. Цього року вони також користуються популярністю, але і тут є свої нюанси. Стандартні білборди вже мало кого цікавлять. Тому, щоб зацікавити розбещеного покупця, рекламщикам доводиться сильно креативити і навіть епатувати. Тільки такі білборди змушують зупинити на собі погляд, сфотографуватися на їх фоні, поділитися креативної фотографією в соціальних мережах. Ви вже зацікавилися цим питанням, тоді швиденько телефонуйте або пишіть нам. Компанія Гудвіл Дизайн Сервіс допоможе виділити ваш білборд на міських вулицях або заміських трасах, запропонувавши свій креативної дизайн і послуги з виготовлення «під ключ».

2 місце

А ось це вже зі світу новинок ринку. Реклама з паєток, що переливаються всіма кольорами веселки і в той же час розгойдане під подувом вітру – це справжній хіт, що минає. Ви відкриваєте своє кафе, ресторан або інший заклад торгівлі та судорожно думаєте, чому ж здивувати перших відвідувачів? Замовте для свого закладу рекламу з модних паєток! Навіть ті, хто не збирався до вас зайти, обов’язково завітають всередину. Їм же буде цікавіше, ніж ви будете дивувати їх усередині закладу. Звичайно, така реклама не може бути дешевою, але повірте, що ефект від її установки – буде набагато більше, ніж витрати.

1 місце

Звичайно ж світ зовнішньої реклами також переходить в цифровий, звичний більшості сучасних покупців формат. Тепер спостерігати короткі рекламні ролики можна не вдома, сидячи перед екраном телевізора, а прямо на вулиці. Величезні цифрові екрани перекочували із затишних квартир на вулиці мегаполісів. І якщо вдома, під час перегляду фільму, реклама вас просто дратувала, то на вулиці, реакція на неї – прямо протилежна. Багатьох людей вона розважає, прикрашаючи час очікування на зупинці міського громадського транспорту або ж на стоянці біля гіпермаркетів. До того ж, сучасні рекламні ролики повні креативу, а тривають вони менше хвилини. Тому і інформація, стисла в такий короткий період часу, при багаторазовому повторенні ставати більш запам’ятовується.

На вулицях Києва такі цифрові екрани з’являються все частіше. Втім, і інших представників з нашого ТОП-4 – вивіски з «живих» паєток, креативні білборди і мобільні вивіски, ви також напевно помітили і може навіть використовували. Звичайно, цей наш рейтинг ніяк не означає, що потрібно відмовитися від всіх інших видів зовнішньої реклами, а їх на ринку існує безліч. Ми вже раніше писали про найпопулярніших і затребуваних з них.

Ми будемо раді, коли наша інформація якось допомогла вам з вибором. А якщо ви ще роздумуєте, то можете звернутися до нас за порадою.

Давайте створювати яскраву зовнішню рекламу разом з вами! Буде дуже цікаво!