тел.: (044) 205-38-73
(067) 494-10-10
(068) 201-75-81
e-mail: gudvil2017@gmail.com
тел.: (044) 205-38-73
(067) 494-10-10
(068) 201-75-81
e-mail: gudvil2017@gmail.com

Мы работаем: пн-пт, 10:00 - 19:00
Выходной: сб, вс

Скільки буде коштувати ваша вивіска? + Поетапний розрахунок собівартості 2020

Питання про те, скільки коштує вивіска – найбільш часто звучить з вуст наших замовників. В принципі, він логічний, якби не ставив перед собою відразу після слова – здрастуйте. Як ви вже зрозуміли, з ходу сказати точну цифру – просто неможливо. Тому сьогодні наша стаття про те, як же розраховується ціна вивіски.

скільки коштує вивіска

З чого замовите, скільки і буде коштувати

Будь-яка вивіска – це окрема історія, і це теж не дивно. Якщо придивитися, то в такому великому мегаполісі як Київ вам не зустрітися 2 ідентичних за розміром, матеріалами, дизайну вивіски. Тому, назвати навіть «приблизну суму» – не реальне і дуже невдячне заняття.

Хоча, для окремих клієнтів ми спробуємо зробити таку «поступку», але похибка в ній буде занадто великий.
«Набивають собі ціну», «не професіонали» – так думають ті, хто після свого питання миттєво не отримав заповітну цифру.

Ні, ми завжди з радістю зробимо такий розрахунок, але тільки якщо ви готові відразу ж озвучити необхідну нам конкретику: розмір, форма, матеріал, варіант підсвічування, кріплення.
Безліч окремих параметрів впливає на кінцеву ціну вивіски. Ось про них і поговоримо.

Матеріал

Кінцева ціна безпосередньо залежить від використовуваного у виробництві матеріалу. Причому у замовників завжди є можливість замовити як дорожчий, так і найдешевший. Добре дозволяє заощадити і використання комбінованого матеріалу, коли лицьова сторона покривається надійним і довговічним, а значить і більш дорогим, а зворотна і торцева – дешевшим. Навіть один і той же матеріал, який купує у різних виробників, має досить значний розкид цін.

Розмір і дизайн

Як і в багатьох інших виробництвах, розмір і дизайн також мають значення і значно позначаються на вартості готового виробу. Чим складніше обраний шрифт або зображення, тим більше копітка, а часто практично ювелірна точність, буде потрібно для його втілення в готовому виробі.
підсвічування
Будь-яка світлова конструкція буде дорожчим не світловий. Але, навіть всередині такої групи вивісок як світлові лайтбокси, ціна залежить від кількості використовуваних світильників, методів їх кріплення, види цих самих світильників – прожектор, світлодіоди, неонові труби, люмінесцентні лампи.

Вид кріплення

Ваша вивіска буде кріпитися відразу на фасад, або встановлюватися на стіну на значній висоті? Або ви взагалі, маєте на увазі конструкцію, закріплену на даху? Всі ці питання задаються не від цікавості, від них залежить і характер обраного кріплення, і розмір вивіски. Адже навіть закріплена на 3 метровій висоті, вона значно зменшиться в розмірах для людей, які перебувають на тротуарі.

І це ще не всі нюанси, на які спираються наші фахівці при розрахунку ціни вивіски. Звичайно, якщо у вас вже є готовий макет, то відповідь на питання: «скільки коштує вивіска?», Ви отримаєте максимально швидко.

На цьому етапі все тільки починається.

Що відбувається з вашим замовленням далі? Якщо цікаво, проїдемо по всіх етапах виробництва.

Етап 1. Консультація та оформлення замовлення

На цьому етапі ми вислуховуємо ваші побажання, уточнюємо потреби, з’ясовуємо характеристики вашого бізнесу, а також рекламний бюджет, який ви готові витратити на рекламу.
Ми підбираємо кілька різних за ціною, матеріалами, дизайну варіантів. Якщо ви ще самі не знаєте, що хочете, то і в цьому випадку ми не залишимо вас наодинці з цією проблемою. Ми проведемо для вас невеликий матер-клас в світ ефективно працюючої реклами, розповівши вам про переваги, які підходять для вашого випадку.

Етап 2. Дизайн-макет і візуалізація

Отримавши всі вихідні дані від замовника, менеджер передає заявку на виготовлення макета дизайнеру. На цьому етапі проходить процес створення дизайн-макету та затвердження його замовником. Кожне розбіжність або уточнення супроводжується внесенням коректив і новим твердженням. Якщо нам надано фото місця для розміщення, то ми виконаємо візуалізацію готового макету, показавши, як буде виглядати реклама на вашому торговому об’єкті.

Етап 3. Розрахунок замовлення

Нарешті, ми дісталися до заповітного розділу і вже тепер точно дізнаємося вартість рекламної конструкції. Конструктор підрахує скільки матеріалів було використано у виробництві і виконає розрахунок. Також ми повідомимо вам вартість монтажних робіт та інших супутніх послуг, якщо вони знадобляться в роботі. На цьому етапі ви ще зможете здешевити конструкцію, вибравши більш дешеві матеріали. Після узгодження ціни рухаємося до наступного етапу.

Етап 4. Договір і передоплата

Всі попередні наші дії плавно перетікають в складання договору співпраці, який ми ніколи не порушуємо, і отримання передоплати. Всі пункти договору прозорі, ви завжди можете побачити яка сума і на що буде витрачено. Передоплата ж є пайовою участю замовника в реалізації замовлення – закупівлі матеріалів, транспортні витрати на доставку, оплату праці працівників.

Етап 5. Виробництво

На цьому етапі і відбувається створення готового виробу – вивіски, лайтбоксу, об’ємних літер або будь-який інший рекламної конструкції. В роботі задіяні конструктори, фахівці з виготовлення каркаса, його обшивці, обклеювання, збірці. Кожен етап супроводжується контролем якості виконання робіт. Це правило дозволяє створювати висококласні готові рекламні вироби. Останнім приймає готову роботу фахівець із супроводу. Якщо він не виявив ніяких вад, то виріб відправляється до працівників монтажної дільниці, що відповідають за його установку на об’єкті замовника.

Етап 6. Доставка і монтаж

Не менш важливий етап робіт, на якому також задіяні висококласні фахівці. Як не існує 2 ідентичні рекламні вивіски, так немає і 2 зовсім однакових варіантів для їх кріплення. У кожному разі монтажники беруть участь в такому собі квесті – придумай і здійсни практично неможливе, і це їм завжди вдається.

На цьому можна було б і закрити тему, але ми завжди включаємо і останній етап:

Етап 7. Зворотній зв’язок з замовником

Тільки отримавши ствердну відповідь замовника про те, що його все влаштовує і все пройшло за затвердженим графіком, ми закриваємо це замовлення і готові приступити до нового.
Сподіваємося, що вам сподобався наш детальний звіт про процес створення вивіски і ви особисто переконалися в тому, чому відразу не виходить назвати ціну рекламної продукції.