Людина практично повсюдно оточив себе рекламою. На нього щогодини обрушуються великі обсяги інформації про товари і послуги, які він просто зобов’язаний купити, щоб відчувати себе по-справжньому щасливим.
Але, чи правильно створений цей не вичерпується рекламний потік, і так чи точно він потрапляє прямо в ціль? Відповідь на це питання цікавить усіх рекламодавців, що витрачають на рекламні цілі просто нечувані бюджети.
Також вас може зацікавити
Кілька обов'язкових правил для успішної реклами
Виправдати очікування замовника – ось головне завдання реклами та дизайнери при створенні чергового рекламного макету керуються саме цим правилом. Дуже важливо відразу визначитися з тим, на кого насамперед орієнтується замовник – чи буде це пішохід або численний потік водіїв і їх пасажирів, що проїжджає повз рекламного носія? Тому, перш ніж приступити до розробки загальної концепції, рекламщики використовують перевірені часом і мільйонами споживачів прийомами.
- Вулична реклама наповнюється лише великими зображеннями і читабельним текстом. При цьому, шрифт також підбирається максимально чіткий і розбірливий. Важко уявити, що перехожий на вулиці або автомобіліст зупинитися, щоб вчитатися в текст або розглянути безліч дрібних зображень. Для вулиці максимально ефективним є і запам’ятовується з першого разу слоган.
- Контрастна колірна гама. Для кращого візуального сприйняття добре підходить поєднання контрастних груп відтінків. Якщо дизайнер вибирає для загального фону тон з холодного спектра, то наповнення композиції проводиться в тонах з теплого спектру і навпаки.
- Вибір основного кольору композиції. Психологи стверджують, що той чи інший колір по-різному сприймається нашою підсвідомістю. Знання про цю важливу інструменті допомагають правильно позиціонувати рекламний продукт серед потенційних покупців. Так, відтінки холодного спектра, зелений і синій – вибирають раціональні і спокійні люди, тоді як теплі – червоний, жовтий, помаранчевий, навпаки, символізують енергію і більш притаманні активним і енергійним людям.
- Складання лаконічною і чіткою композиції. Зовнішня реклама вимагає чіткого поділу сфер впливу на людину. Іміджева реклама створюється з акцентом на назві компанії, її товарний знак і логотип. А, ось реклама товару, частіше запам’ятовується за привабливою фотографії та короткому слогані.
- Мінімум тексту в зовнішній рекламі. Рекламщики зійшлися на цифрі 6-8 слів і цього виявилося досить, щоб текст швидко зчитувався підсвідомістю покупців і запам’ятовувався на довгий час.
- Пріоритет фотозображень. Якщо у дизайнера є вибір між графічним зображенням і фото, то краще вибирати останнє. Особливо вдало привертає увагу потенційних покупців прямий погляд з фото на рекламному носії.
- Як бачимо, що всього кілька простих правил дозволяють домогтися від рекламного носія максимального ефекту.

10 ідей для просування вашого малого бізнесу до Дня святого Валентина

22 поради, як зробити 2022 найкращим для бізнесу

Як створити фірмовий стиль за допомогою акрилових вивісок

5 способів реклами за допомогою користувацьких автомобільних наклейок

4 способи, якими широкоформатний цифровий друк допоможе вашому бізнесу
