Людина практично повсюдно оточив себе рекламою. На нього щогодини обрушуються великі обсяги інформації про товари і послуги, які він просто зобов’язаний купити, щоб відчувати себе по-справжньому щасливим.
Але, чи правильно створений цей не вичерпується рекламний потік, і так чи точно він потрапляє прямо в ціль? Відповідь на це питання цікавить усіх рекламодавців, що витрачають на рекламні цілі просто нечувані бюджети.
Також вас може зацікавити
Кілька обов'язкових правил для успішної реклами
Виправдати очікування замовника – ось головне завдання реклами та дизайнери при створенні чергового рекламного макету керуються саме цим правилом. Дуже важливо відразу визначитися з тим, на кого насамперед орієнтується замовник – чи буде це пішохід або численний потік водіїв і їх пасажирів, що проїжджає повз рекламного носія? Тому, перш ніж приступити до розробки загальної концепції, рекламщики використовують перевірені часом і мільйонами споживачів прийомами.
- Вулична реклама наповнюється лише великими зображеннями і читабельним текстом. При цьому, шрифт також підбирається максимально чіткий і розбірливий. Важко уявити, що перехожий на вулиці або автомобіліст зупинитися, щоб вчитатися в текст або розглянути безліч дрібних зображень. Для вулиці максимально ефективним є і запам’ятовується з першого разу слоган.
- Контрастна колірна гама. Для кращого візуального сприйняття добре підходить поєднання контрастних груп відтінків. Якщо дизайнер вибирає для загального фону тон з холодного спектра, то наповнення композиції проводиться в тонах з теплого спектру і навпаки.
- Вибір основного кольору композиції. Психологи стверджують, що той чи інший колір по-різному сприймається нашою підсвідомістю. Знання про цю важливу інструменті допомагають правильно позиціонувати рекламний продукт серед потенційних покупців. Так, відтінки холодного спектра, зелений і синій – вибирають раціональні і спокійні люди, тоді як теплі – червоний, жовтий, помаранчевий, навпаки, символізують енергію і більш притаманні активним і енергійним людям.
- Складання лаконічною і чіткою композиції. Зовнішня реклама вимагає чіткого поділу сфер впливу на людину. Іміджева реклама створюється з акцентом на назві компанії, її товарний знак і логотип. А, ось реклама товару, частіше запам’ятовується за привабливою фотографії та короткому слогані.
- Мінімум тексту в зовнішній рекламі. Рекламщики зійшлися на цифрі 6-8 слів і цього виявилося досить, щоб текст швидко зчитувався підсвідомістю покупців і запам’ятовувався на довгий час.
- Пріоритет фотозображень. Якщо у дизайнера є вибір між графічним зображенням і фото, то краще вибирати останнє. Особливо вдало привертає увагу потенційних покупців прямий погляд з фото на рекламному носії.
- Як бачимо, що всього кілька простих правил дозволяють домогтися від рекламного носія максимального ефекту.