тел.: (044) 205-38-73
(067) 494-10-10
(068) 201-75-81
gudvil2017@gmail.com
тел.: (044) 205-38-73
(067) 494-10-10
(068) 201-75-81
gudvil2017@gmail.com

Ми працюємо: пн-пт, 10:00 - 18:00
Вихідний: сб, нд

gudvil2017@gmail.com


Ринок зовнішньої реклами виросте на 5% в 2021 році

Ринок зовнішньої реклами (OOH) повинен вирости на 5% в наступному році. І хоча реклама поза домом дала відмінні результати в першому кварталі цього року, формат реклами не пощадили під час спалаху коронавируса. Маркетологи скоротили свої бюджети на зовнішню рекламу, оскільки вони зрозуміли, скільки людей більше не їздять на роботу або в розважальні заклади з встановленими вимогами соціального дистанціювання.

Зоряна перша чверть

При збільшенні виручки на 5% в порівнянні з 2019 роком продажі реклами в першому кварталі 2020 року склали понад 1,5 мільярда доларів. Вертикалі з найбільшим збільшенням покупок зовнішньої реклами в першому кварталі були: уряд / політика (+ 20,6%), страхування і нерухомість (+ 17,4%). 

До другого кварталу 2020 роки ринок зовнішньої реклами був яскравою плямою. За даними Group M, 7% всієї відслідковується реклами в 2019 році в світі, близько 40 мільярдів доларів, було направлено на зовнішню рекламу в 2019 році. Ця цифра включає рекламу в кінотеатрах. Приблизно 12 мільярдів доларів, або 30% ринку, припадає на цифрові технології. Це число вказує на стрімке зростання цифрового ринку виїзних послуг. Маркетологи явно вважали, що вони досягають споживачів по дорозі на роботу або в одне з улюблених місць розваг. Споживачі помічали рекламу на рекламних щитах, вуличних меблів і в громадському транспорті. У багатьох випадках ці зовнішні повідомлення були цифровими.

Однак проблеми, пов’язані з ізоляцією в зв’язку з COVID-19, серйозно вплинули на індустрію зовнішньої реклами в другому кварталі. Майте на увазі, що найбільша категорія витрат на зовнішню рекламу, яка становить 24,2%, – це місцеві послуги та розваги. Витрати, ймовірно, залишаться на низькому рівні в цій категорії аж до третього кварталу цього року або до тих пір, поки вакцина від COVID-19 не стане широко доступною.

Прогнози на 2021 рік

У червні синоптики опублікували прогнози падіння доходів від зовнішньої реклами в 2020 році, які суттєво різнилися. 

Один галузевий експерт зазначив, що національні зовнішні рекламодавці скоротили витрати в густонаселених районах по всій території України. Проте, продажу в місцевих регіонах місцевим маркетологам можуть не так сильно впасти, як показують середні показники. Незважаючи на проблеми, пов’язані з обмеженнями у зв’язку з COVID-19, споживачі знову починають подорожувати по місцевим районам. І, зокрема, політичні рекламодавці захочуть донести до цих споживачів свої повідомлення. Не виключено, що цифровий маркетинг поза домом буде швидко рости на місцевому рівні в цьому і наступному році.

Ринок зовнішньої реклами виросте на 5% в 2021 році

Більш того, очікують, що ринок зовнішньої реклами відновиться в 2021 році зі збільшенням доходів від реклами на 5% і 6% відповідно. І ми можемо очікувати, що цифровий маркетинг поза домом буде швидко рости в 2021 році. Час від часу продавці засобів масової інформації повинні зосередитися на продажах організаціям, у яких є гроші на рекламу.