тел.: (044) 205-38-73
(067) 494-10-10
(068) 201-75-81
gudvil2017@gmail.com
тел.: (044) 205-38-73
(067) 494-10-10
(068) 201-75-81
gudvil2017@gmail.com

Ми працюємо: пн-пт, 10:00 - 18:00
Вихідний: сб, нд

gudvil2017@gmail.com


Розробка дизайну вивісок для ресторану та кафе

Якщо ви власник ресторану і шукаєте способи привернути увагу людей і привернути голодний натовп, саме час подумати про свої вивіски. Чарівна вивіска ресторану виділить ваш ресторан серед конкурентів і спонукає людей зайти всередину та здійснити покупку. Відмінні вивіски на відкритому повітрі також дають змогу поширити ваш бренд та покращити ваші маркетингові зусилля. Незалежно від того, чи ви хочете рекламувати урочисте відкриття або новий пункт меню, яскравий жирний знак зупинить людей і передасть повідомлення.

Отже, як обрати найефективнішу вивіску для реклами вашого ресторану на вулиці? Щоб створити знак, який би вражав глядачів, пробуджував цікавість і запам’ятався людям, вам потрібно знати кілька основ дизайну. У цьому пості ми покажемо вам, як ефективно рекламувати ваш ресторан, з порадами та ідеями щодо створення вивісок, які виблискують та спливають.

розробка дизайну вивісок для ресторану

Ми надаємо послугу розробки дизайну вивісок

ІДЕЇ ДИЗАЙНУ ВИВІСОК ДЛЯ РЕСТОРАНІВ

Рекламний знак повинен привертати увагу та викликати інтерес до вашого ресторану. Як ви це робите, якщо ваш бізнес оточують інші ресторани? Це простіше, ніж ви думаєте, але це вимагає деякого планування та роздумів. Ось дизайнерські ідеї, що змусять людей захотіти вибрати ваш ресторан серед конкурентів.

1. ВИКОРИСТОВУЙТЕ КОНТРАСТ

При розробці рекламної вивіски ресторану подумайте про колірні поєднання та контраст. Контраст впливає на читання вивіски та допомагає людям розглянути ваш знак на відстані. Асоціація зовнішньої реклами рекомендує вибирати кольори з високою контрастністю. Іншими словами, виберіть світлий текст для темного тла та темний текст для світлого тла. Висока контрастність покращує читання та чуйність пам’яті. Розглянемо 18 найпомітніших колірних комбінацій у порядку від найпомітнішої до найнижчої:

  • Чорний на жовтому
  • Чорний на білому
  • Жовтий на чорному
  • Білий на чорному
  • Синій на білому
  • Білий на синьому
  • Синій на жовтому
  • Жовтий на блакитному
  • Зелений на білому
  • Білий на зеленому
  • Коричневий на білому
  • Білий на коричневому
  • Коричневий на жовтому
  • Жовтий на коричневий
  • Червоний на білому
  • Білий на червоному
  • Червоний на жовтому
  • Жовтий на червоному

Пам’ятайте про ці поєднання кольорів при розробці вивіски, щоб забезпечити високий контраст. Якщо ви хочете використовувати кольори з меншою контрастністю, наприклад, жовтий на білому, ви можете покращити читання, додавши до тексту тіні або кордону.

Якщо ви хочете створити віконні наклейки для реклами вашого ресторану, вам потрібно подумати, які кольори виділятимуться на вікні. Оскільки багато бізнес-вікна здаються темними зовні, ви можете вибрати білі або жовті літери, щоб ваш знак виділявся. Якщо інтер’єр добре освітлений, можуть гарно виглядати чорні чи темно-зелені написи.

2. ОБЕРІТЬ «ПОКАЗАТИ Зупиночні КОЛЬОРИ».

Деякі кольори стимулюють і привертають увагу, ніж інші. Наприклад, червоний – популярний колір, який широко використовується у ресторанах, тому що він збуджує, наповнює енергією та, як вважається, стимулює апетит. Червоний також створює відчуття терміновості та спонукає клієнтів купувати. Жовтий та помаранчевий – відмінні кольори для вивіски ресторану, тому що вони теплі, веселі та з більшою ймовірністю викликають почуття голоду, ніж заспокійливі, стримують апетит кольору, такі як синій. Якщо ви рекламуєте розпродаж чи урочисте відкриття, використовуйте яскраві, сміливі та життєрадісні кольори вивісок.

Крім того, уникайте одночасного використання занадто великої кількості різних кольорів. Веселка квітів збиває з пантелику глядачів і відволікає від повідомлення. І, нарешті, оберіть кольори, які вам підходять. Наприклад, якщо ви рекламуєте веганську їжу, ви можете вибрати зелений як переважний колір. Зелений колір символізує здоров’я і говорить про те, що ваша їжа свіжа та поживна. Якщо ви відкриваєте піцерію, подумайте про червоний томатний.

3. БУДЬТЕ ПРОСТИМИ

Уявіть, що ви голодний покупець, що йде вулицею, заповненою ресторанами. Ви відчуваєте, що не їли кілька днів і не бажаєте витрачати час на перегляд сторінки за сторінкою пунктів меню. Вам потрібно щось швидке та просте, щоб зупинити бурчання в животі. Що вам більше сподобається – вивіска з абзацом тексту, що описує старовинні методи приготування в ресторані, або вивіска з написом “Купіть свіжу гарячу піцу прямо зараз?”

Візуальний безлад викликає замішання і може відлякати клієнтів. Зверніть увагу, що люди витрачають близько шести секунд на читання рекламних щитів. Іншими словами, у вас не так багато часу, щоб донести повідомлення. Тому увімкніть у рекламний знак не більше шести слів і переконайтеся, що його легко зрозуміти.

Якщо ви бажаєте додати графіку, виберіть зображення, які покращать ваше повідомлення. Так, наприклад, якщо у вас є піцерія, є сенс використовувати зображення мультяшного кота, який їсть шматок піци. З іншого боку, якщо у вас є спеціалізований магазин хот-догів, немає сенсу додавати зображення кішки, яка їсть піцу. У такому разі клієнти, швидше за все, подивляться на вашу вивіску, почухають у потилицях і перейдуть до ресторану, який їх не бентежить.

Коли справа доходить до гарнітури, уникайте декоративних шрифтів і вибирайте замість них шрифти, що легко читаються, без засічок і не використовуйте більше двох різних гарнітур. Крім того, уникайте використання курсиву та великих букв, тому що це може утруднити розрізнення букв.

4. СТАНЬ ВЕЛИКИМ

Знаки повинні з’являтися в полі зору, коли відвідувачі проходять повз ваш ресторан. Переконайтеся, що ваш знак досить великий і люди можуть легко прочитати його, коли вони проходять або проїжджають повз. Як правило, що більший об’єкт, то легше його читати. Ви хочете, щоб найважливіші слова були найбільшого розміру.

Крім того, переконайтеся, що ваш знак завжди буде видно і не захований за деревами або іншими об’єктами.

5. ЗАЛИШАЙТЕ МІСЦЕ ДЛЯ НЕГАТИВНОГО ПРОСТОРУ.

Щоб ваше позитивне повідомлення досягло натовпу, не забудьте додати негативний простір. Відповідно до Фонду Ради за знаками, негативний простір або відкритий простір навколо тексту на вивісці має вирішальне значення для розбірливості. Ваш знак має складатися щонайменше на 60% із негативного простору. Пам’ятайте про цю пораду, щоб створити знак, який буде безладним і легко читається на відстані.

ПОРАДИ З РЕКЛАМИ У РЕСТОРАНІ

Перш ніж перетворити свою ідею вивіски на ресторан на привабливу вітрину, прийміть до уваги такі поради, щоб ваше повідомлення справило чудове перше враження і залишило незабутнє враження.

1. ПРИЙМІТЬ УВАГУ ТОЧКУ ЗОРУ

Уявіть, що ви хочете рекламувати день відкриття свого унікального закусочного з гамбургерами, але у вас є одна проблема – ваша будівля має форму ріжка морозива. Як зробити так, щоб усі побачили вашу рекламу великого заходу? Вам доведеться виявити творчий підхід до розміщення вивісок, щоб переконатися, що ви охоплюєте всі кути. Це може означати використання банерів іншої форми або віконного простору для вивісок.

Якщо ви бажаєте, щоб ваш знак бачили водії, не розміщуйте його паралельно дорозі. Водіям важко читати паралельні знаки. Натомість розмістіть знак навпроти руху транспорту.

2. РЕКЛАМУЙТЕ 24/7

Навіть якщо ви спите о 3 годині ночі, це не означає, що сплять ваші потенційні клієнти. Нічний час дає прекрасну можливість засліпити глядачів яскравим світлом та привабливими цифровими вивісками. Ви можете використовувати цифрові, неонові або світлодіодні (LED) вивіски для реклами вашого ресторану вдень або вночі. Наприклад, повісьте цифрову вивіску у вікні, щоб продемонструвати нові пункти меню в міру їх зміни або розповісти про розпродаж або події.

3. Змусіть їх посміятися

Подумайте про свою аудиторію та про те, що їм може здатися смішним, а потім використовуйте гумор, щоб створити приємну атмосферу та теплий прийом. Наприклад, звичайна піцерія може попросити клієнтів замовити піцу в день урочистого відкриття. Ви щойно відкрили пекарню? Переконайтеся, що клієнти знову розсипаються.

4. НОСТАЛЬГІЯ ПРАЦЮЄ

Ностальгія ніколи не виходить із моди. Ви можете залучити клієнтів у свій ресторан у конкурентному середовищі за допомогою ностальгії. Наприклад, уявіть, що ви – покупець, який любить рибу зі смаженою картоплею. Ви знаходитесь в зоні з двома різними рибними та чіпсами на одному блоці. Де б ви віддали перевагу поїсти – у місці з рекламою «Риба зі смаженою картоплею за 3 долари» або у місці з написом «Подають всесвітньо відому рибу зі смаженою картоплею з 1930 року». Погодьтеся, що у другому ресторані від початку здається, що їжа краще.

5. НЕ ЗАБУДЬТЕ СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ

Якщо ви хочете розповісти про розпродаж якомога більшій кількості людей, повідомте клієнтам, що ваш ресторан є в Інтернеті, де вони можуть стежити за вами за новинами, оновленнями меню та подіями. Наприклад, ви можете розмістити прості віконні наклейки з іконками соціальних мереж на вхідних дверях під годинником вашого ресторану. Цього достатньо, щоб досягти мети та запросити клієнтів слідувати за вами.

6. НЕ ЗАБУДЬТЕ ПРОСУВАТИ СВІЙ БРЕНД.

Використовуйте вивіски ресторану як можливість просунути свій бренд і зробити його незабутнім. Наприклад, ви можете створити вивіску з логотипом ресторану. Ваш логотип повинен відразу відображати мету вашого ресторану. Ви можете використовувати стиль вашого ресторану для натхнення або включити в дизайн елементи, пов’язані з їжею. Вивчіть інші ресторани, щоб дізнатися, що працює.

Щодо форми логотипу, ключовим моментом є простота. Простоту легше запам’ятати, ніж складні конструкції чи форми. Переконайтеся, що ваш логотип відображається як усередині, так і поза рестораном. Зрештою, використовуйте колірну схему торгової марки та будьте сумісні з усіма принтами вашого логотипу. Хороший логотип має вирішальне значення для впізнаваності бренду, сприяє формуванню щасливого ставлення до бренду та забезпечує лояльність клієнтів.

7. Ретельно вибирайте слова

Кожне слово на вивісці має бути зараховано. На відміну від меню, на вивісці недостатньо місця для екстравагантних описів. Вивіска ресторану на відкритому повітрі покликана привернути увагу і якнайшвидше передати повідомлення. Тому підбирайте кожне слово розумно, щоб переконатися, що воно ідеально передає ваше повідомлення і спонукає клієнтів до дії.

ТИПИ ЗНАКІВ РЕСТОРАНУ, ЩО СЛІД ВИКОРИСТОВУВАТИ

Ви маєте багато варіантів вибору типу вивіски для реклами вашого ресторану. Це може бути так само просто, як класна дошка, що рекламує щоденні події, або так само креативно, як вікно, вкрите приголомшливою графікою. Якщо ви хочете привернути увагу людей здалеку, мисліть масштабно та сміливо. Ось кілька типів знаків, які слід зважати.

1. БАНЕРИ

Банери ідеально підходять для просування ресторану, тому що вони добре помітні, виготовлені з міцних матеріалів і можуть бути налаштовані таким чином, щоб включати текст, логотипи та багато іншого. Литий вініл – це високоякісний матеріал, який може служити роками, календарний вініл – традиційний матеріал, що використовується для банерів, а сітчастий вініл забезпечує прозорість. Ви можете вибрати розмір, форму, кольори та графіку для створення банерів, що відповідають вашим потребам та цілям.

2. ГРАФІКА ВІКНА

Один із способів справити гарне перше враження або залучити клієнтів – використовувати вікно для розміщення реклами. Якщо у вас обмежений простір у будівлі, вам можуть знадобитися вікна. Наклейки на вікна та наклейки можуть інформувати клієнтів про основну ділову інформацію, таку як ім’я, логотип, контактна інформація та години роботи. Наклейка на вікно також дає можливість розмістити ваш логотип там, де клієнти не можуть пропустити його – на вхідних дверях. Таким чином, у той момент, коли покупець відчиняє двері та вловлює запах чогось смачного, він згадає ваш логотип наступного разу, коли відчує голод.

Ви можете вибрати наклейку на вікно будь-якого розміру, чи ви хочете, щоб щось маленьке добре вписувалося в простір, або повне віконне покриття. Повне покриття може бути дотиком, який вам потрібно, щоб дати клієнтам почуття усамітнення під час обіду. Статичні накладки та наклейки пропонують короткострокові рішення, тоді як наклейки з клейкою основою розраховані на довговічність.

3. ЦИФРОВІ ВИВІСКИ

Цифрові вивіски можуть пожвавити ваш бізнес вдень або вночі, відкритими або закритими для постійної реклами. Ви можете швидко адаптувати повідомлення до щоденних спеціальних пропозицій, якщо хочете, або інформувати відвідувачів ресторанів про щомісячні заходи з живою музикою. Чому б не відобразити меню у вікні, щоб показати клієнтам, що вони можуть очікувати, перш ніж вони увійдуть? На цифрову вивіску важко не дивитися.

4. ГРАФІКА ПІДЛОГИ

Якщо ви хочете покращити атмосферу в ресторані, спробуйте ще раз подивитись графіку підлоги. Ця графіка додає художності локації, пропонуючи у ресторанах безліч нестандартних дизайнів, кольорів та зображень. Їх можна розмістити у приміщенні та на відкритому повітрі для ефектнішого брендингу, оскільки вони підкреслюють ваш логотип, слоган, останні пропозиції та привабливий дизайн.

Одна з найкращих складових підлогової графіки – це простий процес встановлення та зняття. Якщо у вас є рекламні повідомлення, що чергуються, або ви любите регулярно змінювати зовнішній вигляд свого простору, вам підійде індивідуальна графіка підлоги. Незважаючи на те, що їх легко зняти, вони також дуже міцні. Завдяки їхньому базовому вініловому шару, міцному клею та протиковзному ламінатному покриттю ви можете бути впевнені, що графіка вашої підлоги буде довговічною.

5. Прапори

Якщо ви хочете залучити людей до свого ресторану, ви можете вибрати  прапорці користувача   . Ресторани часто використовують їх, щоб височіти над своєю будівлею, щоб додати трохи родзинки свого зовнішнього оздоблення та полегшити людям їх помітити.

Прапори бувають різних форм, розмірів, кольорів та дизайнів, що означає, що компанії можуть знайти ідеальний варіант для естетики свого ресторану. Наприклад, одна компанія може захотіти, щоб два прапорці з пір’я заввишки 5 футів прикрашали бічні сторони входу, тоді як інша могла б віддати перевагу прапору у формі сльози заввишки 18 см, який розміщують на узбіччі дороги, щоб залучити нових клієнтів. Прапори настільки універсальні, що можуть виконувати ці завдання. Незалежно від того, чи ваші потреби є функціональними або візуальними, прапори допоможуть вам.

6. ЗОВНІШНІ ВИВІСКИ

Зовнішні вивіски  – це широка категорія, яка включає все, від банерів і прапорів до вивісок ADA і широкоформатної корпоративної вивіски. Який би варіант ви не вибрали, зовнішні вивіски мають вирішальне значення для будь-якої маркетингової стратегії. Вони можуть направляти людей до вашого ресторану, демонструвати рекламні повідомлення, покращувати зовнішній вигляд вашого закладу та ще більше просувати ваш бізнес. За всіх переваг легко знайти кілька нестандартних вивіски для екстер’єру вашого ресторану.

Хочете надати своєму ресторану неповторного вигляду, який зробить вашу їжу та напої чарівними для відвідувачів? Ознайомтеся з усіма перевагами, які можуть дати вам фотошпалери. Настінні панно можна розмістити всередині або зовні ресторану, і це одна з найхудожніших форм вивісок, доступних для бізнесу.

На стінах можуть бути зображені культові зображення та кольори, що відповідають стилю їжі, яку пропонує ваш ресторан. Оскільки вони наносяться безпосередньо на стіну, вони вписуються в решту прикрас і можуть перетворити звичайну стару поверхню на красиву картину. Їх використовують в інтер’єрі ресторану, вони найкраще покращують атмосферу. Зовні вони можуть залучити людей, щоб вони скуштували вашу їжу.

7. ДОШКИ МЕНЮ

Дошки меню ідеально підходять для ресторанів, де клієнти роблять замовлення через прилавок. Ці знаки відображатимуть пропоновану вами їжу та напої та спонукатимуть клієнтів зробити замовлення. Для будь-якого ресторану просту дошку з меню можна повісити у вікні, щоб залучити людей, що проходять вулицею, щоб зупинитись та подивитися, що вам потрібно поїсти. У місцях із інтенсивним пішохідним рухом дуже популярні вивіски у формі рамки, які стоять на тротуарі та містять основні варіанти ресторану. Ці дошки меню у рамці приваблюють клієнтів обіцянкою відмінної їжі та напоїв.

ЗАМОВИТЬ ІНДИВІДУАЛЬНІ ВИВІСКИ ДЛЯ РЕСТОРАНІВ НА ВІДКРИТОМУ ПОВІТРІ У ГУДВІЛ ДИЗАЙН

Ви зациклились на виборі вивісок? Дозвольте нам допомогти. Ми є експертами в галузі широкоформатного друку, розробкою дизайну та пишаємося тим, що співпрацюємо з нашими клієнтами, щоб створювати яскраві вивіски, які легко запам’ятати. Наші консультанти допоможуть вибрати найкращу вивіску для просування вашого ресторану, виходячи з ваших унікальних потреб та цілей. Ми будемо працювати з вами, щоб втілити ваше бачення в життя і створити знак, що викликає хвилювання. Незалежно від того, що ви мрієте, ми можемо створити це для загального огляду. Щоб ваш ресторан виділявся та привертав увагу.