Кожен підприємець мріє про таку зовнішній рекламі, яка відчутно збільшить продажі і прибуток компанії. Щоб домогтися більшого охоплення потенційної аудиторії, необхідно добре попрацювати. Тільки грамотно продумана і якісно виготовлена рекламна конструкція може підняти Ваші рейтинги.
Як показують спостереження, перехожі звертають увагу на рекламні оголошення перші 3 секунди. Тому професійна вивіска повинна за три коротких миті донести головну інформацію до споживача і запам’ятатися йому. На перший погляд це може здатися нездійсненним завданням. Але у фахівців компанії «Гудвіл Дизайн сервіс» є діюча формула, дотримуючись якої аудиторія буде притягатися немов магнітом.
Королівство AIDA і 4 етапи роботи з клієнтами
Метод AIDA виник понад 120 років тому і успішно застосовується в розкручуванні бізнесу по сьогоднішній день. Досвід сотнею тисяч підприємців, які використовували цю модель, підтверджує її високу віддачу. Ще жоден маркетинговий метод просування не був таким затребуваним і результативним.
Секрет успіху методу AIDA полягає в прийомах психології. Вплив на цільову аудиторію відбувається підсвідомо, незалежно від того, чи хочуть клієнти потрапити під вплив. AIDA універсальна, її можна використовувати в будь-якій індустрії. Люди будуть невимушено запам’ятовувати Вашу рекламу.
Розшифровка абревіатури AIDA:
- Attention – увага;
- Interest – інтерес;
- Desire – бажання;
- Action – дія.
Ці дії і є класичною формулою. Обов’язково дотримуйтесь тільки такій послідовності, інакше метод впливу не принесе очікуваних результатів.
Застосування AIDA в створенні зовнішньої реклами
Зараз ми розповімо про те, як правильно застосовувати на ділі формулу AIDA для «наружки», щоб Ваша реклама стала ще ефективніше.
Крок перший – привернення уваги (Attention):
- чіпляючий текст є «наживкою» для аудиторії. Він повинен бути коротким і інформативним, з інтригуючим заголовком;
- кольорове оформлення – сфокусувати погляд перехожих може відображала не більше 5 кольорів. Бажано, щоб вони відповідали загальній концепції реклами і перетиналися з фірмовою колірною гамою;
- читабельний шрифт – розмір підбирається щодо конструкції, щоб гармонійно виглядати і зрозуміло читатися.
Крок другий – виявлення інтересу (Interest):
- золота середина – рекламне поле повинно містити стільки інформації, скільки звичайна людина може сприймати протягом 3 секунд;
- мета виправдовує засоби – зовнішній вигляд реклами повинен відповідати статусу Вашого бізнесу. Чи не респектабельно рекламувати дорогу і елітну продукцію на штендер або листівках.
Крок третій – спонукання бажання (Desire):
- неповторність – найкраще розробляти індивідуальний сюжет картинок, ніж брати готові заготовки з інтернету. Власна задумка під свій бренд однозначно буде працювати ефективніше, ніж давно приїлися ідеї;
- якість – платоспроможну аудиторію залучають високоякісні рекламні конструкції. Продукцію або послугу, яку рекламують зі слабо миготливою підсвічуванням або вигорілій фарбою, не хочеться купувати. Кожен клієнт гідний кращого.
Крок четвертий – заклик до дії (Action):
позитив – нехай ваша зовнішня реклама викликає позитивні емоції. Використовуйте ілюстрації, які випромінюють радісні події.
«Гудвіл Дизайн сервіс» – Ваша реклама може бути ефективніше, ніж у конкурентів.
Хочете домогтися високого результату в просуванні свого бізнесу? Компанія «Гудвіл Дизайн сервіс» зможе Вам допомогти, а також професійно виготовить зовнішню рекламу. Ми створюємо цікаву продукцію, яка надихне Вас, приверне клієнтів і створить позитивну репутацію компанії.
Для замовлення пишіть нам на пошту або телефонуйте. Наш менеджер надасть всю необхідну інформацію. Чекаємо Ваших замовлень!