Перш ніж почати свій бізнес, Ви повинні дізнатися, яку зовнішню рекламу можна використовувати в своїй місцевості. Це стосується всіх видів рекламних конструкцій на стінах будівлі, на проїжджій частині, на стовпах і так далі. Головне, щоб у Вас було офіційний дозвіл на встановлення реклами.
Компанія «Гудвіл Дизайн сервіс» спеціалізується на виготовленні зовнішньої реклами із затвердженням проекту місцевою владою. У даній статті ми ознайомимо Вас з усіма тонкощами легального розміщення реклами в столиці.
Форматні зони Києва для зовнішньої реклами
20 квітня 2017 року Київська міська рада прийняла Рішення № 223/2445 «Про затвердженні правил розміщення рекламних засобів у місті Києві». Столицю умовно було розділено на 5 форматних зон із зазначенням всіх видів реклам і способів їх розміщення. Таким чином, місцева влада планує позбавити місто від безладної реклами.
Розглянемо особливості кожної форматної зони.
Нульова форматна зона
Межі нульової зони включають самий центр міста і позначені жовтим кольором. Оскільки сюди входить архаїчна частина міста, об’єкти, що охороняються визначні пам’ятки, парки та зони відпочинку, розміщення зовнішньої реклами категорично заборонено.
Винятками є:
- вивіски будь-якого формату на стінах будівель площею не більше 3 м2 з рекламними полями;
- панно або банер на стінах будівлі і / або тимчасових будівельних лісах, які займають до 20% загальної площі фасаду;
- дахові установки с логотипом товарів і послуг;
- торцеві лайтбокси розміром до 0,5 м2;
- художній і композиційний дизайн реклами у вигляді ландшафтної архітектури, квіткових оформлень і т.п .;
- афіші – встановлюються біля театральних, циркових, концертних, спортивних організацій з метою інформування про майбутні заходи.
Перша форматна зона
Центральна частина міста, позначена фіолетовим кольором. Тут, як і в попередній зоні, діють суворі заборони.
Діючі варіанти реклами:
- фасадні рекламні вивіски площею до 3 м2;
- художній і композиційний дизайн реклами;
- афіші;
- дахові установки;
- медіафасади – гнучкий дисплей, вбудований в фасад будівлі;
- проекційне обладнання – сертифіковане пристрій, який відображає картинку на фасаді будівлі. Забороняється використовувати в нічний час;
- панно або банер з лицьового боку будівлі;
- елементи благоустрою території;
- окремостоячі об’ємні пристрої дизайнерського виконання в висоту до 1,7 м.
Друга форматна зона
На карті позначається синім кольором. У цю зону відносяться навколоцентральних райони правого берега, а також Солом’янський і Шевченківський район.
Допускається реклама такого формату:
- медіафасади;
- панно або банери з лицьової сторони будівлі;
- проекційне обладнання;
- мистецький та композиційний дизайн реклами;
- дахові установки;
- окремостоячі об’ємні пристрої дизайнерського виконання;
- елементи благоустрою території.
Третя форматна зона
Дана зона включає спальні масиви і приміську частину. Тут можна розміщувати практично всі види зовнішньої реклами:
- панно або банери з лицьового боку будівлі;
- проекційне обладнання;
- медіафасади;
- дахові установки;
- художній і композиційний дизайн реклами.
Четверта форматна зона
Сюди входить область вздовж доріг, проспектів і магістральних вулиць. На карті позначається оранжевим кольором. Тут є розміщення великогабаритної реклами:
- баннери, панно з лицьового боку будівлі;
- дахові установки;
- медіафасади;
- художній і композиційний дизайн реклами;
- проекційне обладнання.
Основні правила розміщення зовнішньої реклами в Києві
У кожній зоні необхідно дотримуватися правила розміщення того чи іншого виду зовнішньої реклами:
- конструкція встановлюється симетрично супутніх конструкцій, при цьому вона повинна поєднуватися з елементами фасаду;
- конструкція може займати до 70% (25%) вільного простору щодо загальної площі фасаду;
- пристрої повинні розташовуватися симетрично щодо інших елементів, відповідати їх типу і висоті. Забороняється загородження частини важливих об’єктів і розміщення вивісок щільно один до одного;
- установка рекламних засобів на козирках і навісах в межах 70% (25%) щодо загальної площі розміщення.
Основні вимоги для законного розміщення «наружки»
Дозвіл на монтаж зовнішньої реклами видає Центр надання адміністративних послуг терміном на 5 років з наступним продовженням. Процес реєстрації займає близько трьох місяців, в залежності від обставин.
У деяких випадках може знадобитися узгодження з іншими установами:
- Київська міська державна адміністрація;
- Державне агентство автомобільних доріг України;
- Міністерство культури України;
- Балансоутримувач (управитель) нерухомістю;
- Національна поліція.
Якщо у Вас на момент чинного дозволу стався ребрендинг або змінилося місце розташування вивіски, необхідно терміново переоформити документи заново.
Щоб оформити дозвіл на установку зовнішньої реклами Вам потрібно зібрати наступний пакет документів:
- ТЕЛ – 2 примірника нотаріально завіреної копії;
- юридична адреса місця розміщення;
- 2 фото формату 6 × 9 з зазначеного місця;
- проект реклами та копії ліцензій.
У деяких випадках Вас можуть попросити надати документи, що підтверджують реєстрацію торгової марки і володіння (оренду) нерухомості, де планується установка зовнішньої реклами.
При порушенні діючих правил представники «Київреклами» мають повноваження для демонтажу вивіски і стягнення штрафу.
Чим може допомогти наша компанія?
Компанія «Гудвіл Дизайн сервіс» давно знаходиться в сфері рекламних послуг і співпрацює з державними органами, які надають дозвіл на монтаж тієї чи іншої реклами. Щоб не витрачати купу часу на бюрократичні питання, пропонуємо довірити це нам.
Ми зобов’язуємося підготувати потрібний пакет документів і оформити законний дозвіл на установку зовнішньої реклами в найкоротші терміни. З нашою допомогою Ви вбережете свій бізнес від незаконного розміщення реклами. З усіх питань звертайтесь за телефоном, номер якого вказаний на головній сторінці нашого сайту.