тел.: (044) 205-38-73
(067) 494-10-10
(068) 201-75-81
e-mail: gudvil2017@gmail.com
тел.: (044) 205-38-73
(067) 494-10-10
(068) 201-75-81
e-mail: gudvil2017@gmail.com

Мы работаем: пн-пт, 10:00 - 19:00
Выходной: сб, вс

Хочете збільшити кількість клієнтів на 120%: підсумки нового дослідження!

Якщо ви є власником бізнесу, то, не з чуток знаєте, що привабити нових клієнтів в свій заклад, будь-то продовольчий магазин, студія дизайну або звичайною кав’ярнею, ставати все важче. Фахівці говорять про те, що, напевно, ви неправильно вибрали пріоритети для свого просування. Зовсім недавно на очі потрапило одне, як нам здається, цікаве дослідження. Поділимося його основними тезами, раптом вони виявляться вам корисними.

Тема дослідження

Наша компанія Гудвіл Дизайн Сервіс вже більше 18 років розробляє найрізноманітніші варіанти зовнішньої реклами, від звичайних світлових лайтбоксів, до величезних і конструкційно складних об’ємних літер. Загалом, ми робимо всі види «наружки» і всіляко сприяємо її просуванню на ринок послуг.

І ось, зовсім недавно ми отримали підтвердження своїй правоті, у вигляді реальних цифр, отриманих в результаті досліджень неупередженої аудиторії користувачів. Його провела аналітична компанія Cuebiq з США, і називалося воно «Footfall Attribution Benchmarks», що в перекладі означає «Кроками атрібуционной перевірок».

У переліку для дослідження було виділено 3 дуже важливих, для підприємницького середовища, питання. Напевно, отримані відповіді будуть цікаві всім нашим читачам.

Отже, в ході досліджень з’ясовували:

  • Найбільш дієвий спосіб залучення клієнтів.
  • Кращий час для покупок.
  • Скільки коштує залучення 1 покупця.
  • Кращий канал для залучення

Щоб ваша торгова точка стала місцем продажів, потрібно повідомити про неї максимально можливій кількості потенційних клієнтів. У Cuebiq дізналися, що більшість людей дізнаються таку інформацію з зовнішньої реклами. А установка рекламної конструкції «out of home», тобто «поза домом», підвищує відвідуваність закладу на 80-120%.

Набагато менше виявився показник від мобільної реклами – 10-89% збільшення, і 2 місце, і Web-реклама в електронних гаджетах – 6-39% до зростання відвідуваності, і 3 місце.

Правда, непогані результати?

Той факт, що «наружка» вирвалася вперед, не дивний. Адже цю рекламу, на відміну від віртуальної, неможливо вимкнути, ігнорувати або відправити в спам. Вона буде переслідувати вас на вулиці всюди. Якщо ви хочете дізнатися ще деякі корисні факти про це ефективний спосіб залучення покупців, прочитайте нашу статтю.

А краще, щоб не витрачати дорогоцінного часу, відразу ставити штендери, вішати лайтбокси або розміщувати брандмауери, і вивіски, і залучати клієнтів. І тут, звичайно ж, не обійтися без професіоналів з Гудвіл Дизайн Сервіс. Ми – одні з кращих в Києві, наша реклама помітна і креативна!

Ще трохи фактів

Дослідників Cuebiq вразив і той факт, що в 2018 році рекламний ринок зовнішньої реклами зріс майже на 5% і досяг рекордної позначки в 8 млрд доларів. Швидше за все відреагували на ці інсайдерські дані великі корпорації і медіа-гіганти – Facebook, Pepsi, Uber, що збільшили свої рекламні бюджети на 2019 рік у 2 рази. З прогнозів аналітиків бачимо, що вже через 2-3 роки цей ринок збільшить обороти до рівня 30 млрд доларів і більше. Вражає, чи не так?

Час для шопінгу

Але все ж, саме вражаюча зміна відбулася в іншому. Кардинально змінилося улюблена пора для здійснення покупок. Якщо раніше, більшість жителів відвідували супермаркети та інші торгові точки у вечірній і після робочий час, то зараз пік покупок значно змістився в часі.

У продуктових гіпермаркетах, він припадає на обідні години – 13-14, приблизно така ж картина і в будівельних, зоомагазинах, підприємствах стільникового зв’язку – 12-13 годин. Раніше, години пік в них відповідали 17-19, 15-16 і 18-19 відповідно.

Ці зміни говорять багато про що, але перш за все про те, що у жителів змінюється спосіб життя. Вечірньої пори люди намагаються присвятити особистому часу і простору. Звичайно, ці дослідження проводилися не в нашій країні, але, як і більшість інших тенденцій, вони скоро вже торкнутися і нашої ринку послуг.

Ціна покупця

Всі ми розуміємо, що залучення покупців в магазини, в салони та інші заклади коштують грошей, але яких? Дослідження «Footfall Attribution Benchmarks» теж не упустили це питання. Вони підрахували, що в середньому бренди витрачають в перерахунку на 1 покупця 9, 34 долара. І це звичайно не максимальна сума. Так, автомобільна індустрія в 2018 році інвестувала в кожного покупця – 291,02 долар; меблеві салони – 114, 86 долара, а продовольчі гіпермаркети – 76,75 долара.

Наш ринок зовнішньої реклами, на тлі таких витрат, цілком доступний і мобільний. Гудвіл Дизайн Сервіс підбере і виготовить зовнішню рекламну вивіску, виходячи з вашого рекламного бюджету. Сьогодні зовнішня реклама – це найбільш швидко окупає вкладення і це вже не просто наші слова, а цілком реальні дослідження аналітиків ринку.

Не знаєте якою має бути вивіска для магазину? Це не проблема, звертайтеся до нас, і ми самі все зробимо за вас. Виявляється, залучити клієнтів можна легко.