тел.: (044) 205-38-73
(067) 494-10-10
(068) 201-75-81
gudvil2017@gmail.com
тел.: (044) 205-38-73
(067) 494-10-10
(068) 201-75-81
gudvil2017@gmail.com

Ми працюємо: пн-пт, 10:00 - 18:00
Вихідний: сб, нд

gudvil2017@gmail.com


Ідеї ​​вивісок на вітрині магазину: як привабити покупців в свій магазин

Незалежно від того, чи знаходиться ваш магазин на жвавій пішохідній вулиці або захований на тихій вулиці, правильні торгові вивіски і таблички залучають клієнтів і допомагають їм знайти дорогу всередину.

Може бути, ви хочете привернути увагу людей химерним повідомленням. Можливо, вам потрібно просувати тимчасове пропозицію. Або, може бути, вам просто потрібно повісити знаки навколо вашого простору, щоб допомогти клієнтам знайти конкретний продукт.

Статистикою встановлено, що «91 відсотків власників малого бізнесу кажуть, що читається графіка важлива, щоб залучити клієнтів в свій магазин.»

Давайте розглянемо різні типи вивісок, які ви можете використовувати як всередині, так і зовні, щоб поліпшити якість для клієнтів, які відвідують ваш магазин. А так як ваш знак так само гарний, як і його повідомлення, ми також розглянемо кілька корисних порад з написання.

Прості поради для ваших вивісок на вітрині

Банери, плакати і таблички що ви розмітили навколо вашого магазину часто це ваша перша можливість взаємодіяти з громадськістю. І перші враження – це тривалі враження. Це ваш шанс спроектувати образ, який ви хочете, щоб потенційні клієнти мали про ваш магазин. Люди будуть судити про внутрішній частині вашого магазину за зовнішнім виглядом. Таким чином, загальний стиль і повідомлення на вивісках вашого магазину будуть впливати на те, чи прийдуть люди подивитися або пройдуть повз.

Визначте мета кожного знака

Перед замовленням продукції для вивісок рекомендується скласти план для кожного з них. Мета зовнішнього банера може полягати в тому, щоб рекламувати продаж, в той час як наклейка на вікні може показувати проходять людям, коли ви відкриті. Створення ефективного обміну повідомленнями для кожного з ваших знаків буде набагато простіше, якщо ви визначите мету кожного з них.

Ось кілька прикладів загальних позначень:

Довести до відома

запрошення

Продам

застерігати

спокусити людей

Люди, що прогулюються повз вашого магазину, – це не просто пішоходи, а потенційні клієнти. Робота вашої вітрини полягає в тому, щоб залучити їх, щоб озирнутися. Знаки у формі рамки є популярним вибором, так як вони двосторонні і читаються з обох сторін, в той час як табличка з класною дошкою ідеально підходить, якщо ви хочете регулярно оновлювати своє повідомлення і додавати деякі елементи своєї особистості. Бари часто прикрашають їх дотепними рукописними нотатками, щоб залучити людей з вулиці.

Переконайтеся, що ваш знак читабельний

При проектуванні вашої вітрини важливо враховувати, наскільки легко буде побачити ваш бізнес через вулицю або з рухомої машини або велосипеда. Таким чином, розмір тексту на вивісках магазину повинен читатися на відстані.

Використовуйте контрастні кольори

Контраст між кольором тексту, який ви використовуєте, і фоном, а також шрифтом, який ви виберете, вплине на легкість для читання вашої вивіски і таблички.

Наприклад, добре продуманий зовнішній банер може позитивно відбитися на вашому магазині, але слід враховувати вплив відблисків від сонця, оскільки його важко читати. Якщо ви плануєте повісити свій банер в місці, де багато прямих сонячних променів, переконайтеся, що між кольором фону і текстом досить контрасту. Майте на увазі, що поєднання однакових кольорів може знизити читабельність знака.

Багато хто вважає, що у вас є всього 3,5 секунди, щоб звернутися до потенційних покупців. Робота вашої вивіски полягає в тому, щоб привернути їхню увагу. Темний текст на білому або жовтому тлі створює багато контрасту.

ЗА ДАНИМИ АМЕРИКАНСЬКОЇ АСОЦІАЦІЇ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ, ЦЕ П’ЯТЬ САМИХ РОЗБІРЛИВИХ КОЛІРНИХ КОМБІНАЦІЙ ДЛЯ ТОРГОВИХ ЗНАКІВ:
  1. Чорний на жовтому
  2. Чорний на білому
  3. Жовтий на чорному
  4. Біле на синьому
  5. Зелений на білому

Зробіть ваше повідомлення працюючим

Клієнти можуть проходити повз вашого бізнесу до 30 разів на місяць, якщо він знаходиться поруч з їхнім будинком або по шляху. Ваша вивіска завжди видно, навіть коли ви закриті, що дає вам прекрасну можливість підтримати ваші зусилля по створенню бренду 24/7.

Віконні наклейки допомагають відображати практичну інформацію, таку як годинник роботи, прийняті платіжні системи, і ви можете використовувати їх для оголошення про знижки. Ці тонкі деталі зберігають неповторний зовнішній вигляд вашої графіки в магазині і в Інтернеті.

Уникайте безладу

Менше, безумовно, більше, коли справа доходить до вивісок. Хоча ви можете вибрати шаблонний фон для візитної картки або флаєра, враховуйте відстань зчитування кожного створюваного вами продукту. Коли клієнти читають ваші повідомлення здалеку, варто бути простіше і прагнути до короткого повідомленням на простому і чистому тлі.

Поради щодо створення вивісок

Тепер, коли ви визначилися з метою кожної частини вивісок, прийшов час встановити ваші цілі обміну повідомленнями для кожної частини.

Ось кілька ідей:

Запропонувати допомогу

Від узбіччя до прилавка ваші знаки повинні допомогти клієнтам протягом усього їхнього досвіду роботи з вашим бізнесом. Ви можете повідомити тип пропонованих продуктів всередині або використовувати знак, щоб показати клієнтам роздягальні.

НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ

Всі великі літери є письмовим еквівалентом підвищення вашого голосу. Якщо ви попереджуєте про НЕБЕЗПЕКИ, то має сенс написати все великими літерами. Але якщо ви запрошуєте кого-небудь «спробувати наш свіжовичавлений апельсиновий сік», дотримуйтеся пропозиції. Це створює більш розмовний тон.

Будьте короткі, але включайте переваги

Тримайте повідомлення коротким і солодким. Але запропонуйте читачеві привід діяти. «Розігріти холодні руки з гарячим шоколадом домашнього приготування» набагато більш заманливо, ніж «гарячий шоколад, який продається тут».

Заохочуйте клієнтів говорити з вами і вашими співробітниками. Такі повідомлення, як «Запитайте про нашу послугу упаковки подарунків», спонукають до розмови і створюють дружню атмосферу.

бути конкретною

У вас є обмежений простір на більшості знаків, тому дотримуйтеся основ. Включення призову до дії і термінів допомагає створити відчуття терміновості.

наприклад:

Отримайте знижку 50% на всі зимові чоботи – до 31 січня

А якщо ви пропонуєте послуги з ремонту, зображення до і після полегшують людям візуалізацію переваг вашого магазину.


Сподіваємося, що ці поради допоможуть вам визначити мету кожного знака, який ви збираєтеся використовувати для просування вашого бізнесу. Найбільш важливі речі, які потрібно мати на увазі, – це підтримувати однаковий стиль і тон у всіх продуктах і забезпечити легкість їх читання для ваших клієнтів.