тел.: (044) 205-38-73
(067) 494-10-10
(068) 201-75-81
e-mail: gudvil2017@gmail.com
тел.: (044) 205-38-73
(067) 494-10-10
(068) 201-75-81
e-mail: gudvil2017@gmail.com

Мы работаем: пн-пт, 10:00 - 19:00
Выходной: сб, вс

Гаряча десятка зовнішньої реклами – те, що на піку популярності

Рекламні вивіски – це перше, що привертає погляд перехожого на вулиці, будучи його незмінним супутником на шляху проходження з пункту А в пункт Б. Але, не всі вивіски однакові, тільки деякі з них чіпляють по-справжньому. Ми склали свій рейтинг об’єктів зовнішньої реклами, в останні роки завжди залишаються в тренді.

Які вивіски вибрати?

Тут зібрані найбільш конкурентоспроможні варіанти. Вони знадобляться тим, хто вирішив уже незабаром замовити рекламну вивіску в Києві, але не знає на чому зупинити свій вибір. Сміливо вибирайте з нашого рейтингу.

Вивіска

Найбільш затребуваний вид реклами, що не дивно. Вивіска потрібна будь-якому бізнесу, офісної будівлі і навіть лотку на ринку. Її відрізняє простий і лаконічний текст, а ось варіантів оформлення та дизайну – безліч. Тому, в місті, серед сотень тисяч вивісок, важко знайти 2 однакові. За формою розрізняють плоскі, об’ємні або фігурні вивіски з підсвічуванням або без неї.

• Плоскі вивіски без підсвічування

Найпростіший і доступний за ціною варіант оформлення. Хоча і тут є свої фаворити. Найбільш часто зустрічаються вивіски з ПВХ, але нерідко використовується і каркас з деревини. Лицьова панель плоскою вивіски оформляється за допомогою самоклеючої вінілової плівки оракал, що має широкий спектр колірних рішень. Для кращого огляду в нічний час, така вивіска підсвічується будь-яким типом зовнішніх освітлювальних приладів – прожектор, ліхтар. Це ідеальний варіант для бюджетного оформлення торгових точок з денним графіком роботи.

Неонова вивіска

Такому типу вивіски, що складається з відкритих або частково задекорованих скляних трубок, заповнених інертним газом і забарвлених в яскраву колірну гамму, віддають перевагу при декоруванні приміщень розважальних закладів. Особливо часто зустрічаються неонові вивіски в барах, пабах, ресторанах, невеликих кафе напівпідвального типу. Неонові вивіски надають всій атмосфері таких закладів інтимного затишку.

Недоліком вивіски є крихкість трубок, тому їх частіше монтують в важкодоступних для вандалізму місцях.

• Об’ємні літери

Презентабельний і завжди виграшний тип вивіски. За своїм зовнішнім виглядом кожна з букв являє індивідуальну конструкцію, яка збирається вже при монтажі. У підсумку виходить вивіска, сильно нагадує об’єкт при 3D візуалізації. Цьому сприяє і варіант контражурной підсвічування, що надає буквах ефект ширяють у повітрі. Якщо при виготовленні букв їх лицьова сторона виконана з прозорого матеріалу, то всередині кожної з них монтується світлодіодне підсвічування.

Це ідеальний варіант вивіски для магазинів, кафе, особливо якщо вони встановлені на даху закладів, що збільшує дальність і кут огляду.

• LED-вивіска (з відкритою підсвічуванням)

Велика група вивісок, що має найрізноманітніші форми, але об’єднана одним варіантом підсвічування. LED-модулі на вивісках змонтовані на лицьовій панелі, зазвичай вони обрамляють текст, зображення, логотип або будь-який інший елемент по контуру. Найбільш типовим і знайомим більшості покупців представником LED-вивіски є хрести на аптечних кіосках. Перевагою конструкції є дозвіл її установки в історичній частині міста. Це хороший варіант для невеликих кафе, перукарень, хімчисток.

Лайтбокс

Лайтбокси бувають 3-х видів:

• Односторонній

Це нехитра коробочка, зазвичай має прямокутну форму, з розміщеною всередині підсвічуванням. Передня панель виготовляється з світлопропускаючого матеріалу, а каркас з металу – дорожчий за ціною, або ПВХ. Це прекрасний варіант для бутика або салону краси.

• Двосторонній

Відрізняється від одностороннього лише наявністю другої прозорою панелі, виготовленої найчастіше з акрилу. Встановлюється в місцях, де можливий двосторонній огляд вивіски – в дверних отворах, арках.

Торцевий або кронштейн-панель

Більш популярний вид лайтбоксу, цим він зобов’язаний типу свого монтажу. На відміну від попередніх, його конструкція закріплюється перпендикулярно до стіни будівлі, що значно збільшує кут огляду. Якщо виготовлена ​​торцева вивіска має значні розміри, то вона добре видно автомобілістам, пасажирам громадського транспорту. Відмінний варіант для салонів краси, магазинів техніки. Цей тип реклами добре виділяється на тлі більш плоских конструкцій.

Брандмауер (банерна конструкція)

Найбільший за розмірами тип рекламної конструкції, зазвичай монтується на торцевих стінах багатоповерхових будинків, на глухих стінах громадських будівель. Обмеженням в його розмірі є лише розмір самої стіни. Відмінний варіант вивіски для великих торгових мереж з великим потоком покупців.

переваги:

Довговічність вінілового полотна становить понад 5 років і невисока вартість.

Дахова конструкція

Уже сама назва підказує місце розміщення вивіски – на даху торгового закладу. Це один з найбільш помітних варіантів реклами. Дизайн вивісок такого типу може бути будь-який – окремі об’ємні букви, лайтбокси.

Хоча і у нього є свої недоліки – труднощі монтажу та обов’язкова експертиза місця розміщення з обмеженням використання в історичній частині міста.

Фасад з композиту

Ефектне рішення для зовнішньої реклами. За допомогою цього прийому обробки можливо швидко і кардинально, буквально за кілька днів, змінити вигляд бізнес-об’єкта. До того ж, фасад з композиту додатково підвищує енергозбереження приміщення, знижуючи витрати на його обігрів. Це найкращий варіант обробки для старих будівель.

Найбільш виграшно виглядає на АЗС, СТО та інших, окремо розташованих об’єктах.

Рекламний Пілон

Окремо стоїть конструкція, яка вимагає встановлення фундаменту. За габаритної висоті не перевищує 2,5 метрів. Зазвичай використовується в якості інформаційного покажчика для основного бізнес-об’єкта. Нерідко обладнується інтерактивним компонентом навігації у вигляді сенсорної панелі і екрану.

Найчастіше пілон розміщують на території торгових центрів, на стоянках, на складських терміналах, вздовж узбіч доріг поблизу торгового об’єкта, готелю, ресторану.

Інформаційна стела

Відрізняється своїми значними габаритами, вище 2,5 метрів. Для установки обов’язково вимагає фундамент, джерело освітлення і дозвіл на проведення монтажних робіт. Це відмінний варіант для навігацію до потрібного пункту бізнесу або інформаційний об’єкт. Нерідко використовується в якості основи для кріплення інших рекламних вивісок. Типовим представником інформаційної стели є покажчики з назвою населеного пункту.

Розміщують на в’їзді в місто, на території великих торгових центрів, автосалонів, АЗС.

Штендер

Найбільш легкий і мобільний тип зовнішньої реклами. Представлений у вигляді звичних одне і двосторонніх переносних «розкладачок». Хоча штендер обмежений в розмірах до 1,5 м, він вміщує максимум корисної для покупців і клієнтів інформації про меню в закладі, курсах валют, гастролях, цінах, акційних програмах. Це універсальний варіант, який підходить для всіх без винятку видів бізнесу.

До переваг відноситься його мобільність і дуже бюджетна вартість.

Таблички

Це також універсальний варіант, який використовується як для навігаційних цілей – табличка на офісну будівлю, кабінет, так і в якості рекламної вивіски. Стандартний розмір таблички не може бути вище 0,5 м. Їх зазвичай розміщують на об’єктах охорони здоров’я, аптеках, офісах юристів, нотаріальних конторах, стоматологічних кабінетах.