тел.: (067) 494-10-10
(068) 201-75-81
gudvil2017@gmail.com
тел.: (067) 494-10-10
(068) 201-75-81
gudvil2017@gmail.com

Ми працюємо: пн-пт, 10:00 - 18:00
Вихідний: сб, нд

gudvil2017@gmail.com


Ефективне розміщення реклами: поради професіоналів

Розміщення реклами в громадських місцях з великою прохідністю дає можливість залучити нових покупців, постійних клієнтів та бізнес-партнерів. Щоб досягти такого результату, реклама повинна бути помітною, незвичайної і цікавою. Зовсім необов’язково, щоб рекламні конструкції були дорогими. Важливо містити в собі особливий сенс, над яким можна задуматися. Зробити рекламу такою, що запам’ятовується може тільки ідея.

Дуже часто рекламодавці допускають серйозні помилки при створенні та розміщенні реклами:

  • відсутність заголовка або заголовок, який не привертає уваги;
  • фотографії та ілюстрації низької якості або не мають відношення до рекламованих товарів;
  • велика кількість незрозумілої термінології, яка зрозуміла тільки професіоналам;
  • складні асоціації, віднімають багато часу на їх розгадку.

Поряд з оригінальністю важливо дотримуватися простоту, доступність і лаконічність, оскільки реклама призначається для середньостатистичних громадян, які найчастіше зайняті і кудись поспішають.

Стратегія масового маркетингу: побудова і застосування

Масовий маркетинг представляє собою масове виробництво, поширення і стимулювання збуту одного і того ж товару для всіх покупців. Існує думка, що масовий маркетинг не працює в умовах жорсткої конкуренції. У зв’язку з цим багато хто воліє використовувати для просування цільової маркетинг, спрямований на певний сегмент споживачів в певній ринковій ніші. Однак проблема полягає лише в тому, що сегментування або позиціонування існує тільки на папері, але не обов’язково в головах Ваших споживачів.

Щоб зробити свій бренд упізнаваним і затребуваним, розробляйте рекламну стратегію за принципом масового маркетингу:

  • не мовчіть – постарайтеся охопити якомога більше покупців у вашій категорії;
  • простота процесу покупки – наявність мережі магазинів, інтернет-сайтів для онлайн-замовлень;
  • будьте помітні – будь-якими способами привертайте увагу до бренду;
  • створюйте позитивні асоціації з брендом;
  • створюйте унікальні активи – споживач повинен відрізняти вашу продукцію в списку аналогів;
  • будьте послідовні – різкі зміни в дизайні упаковки або умови надання послуг можуть негативно відбитися на продажах;
  • зберігайте конкурентоспроможність – навіть найбільш розкручений бренд не будуть купувати, якщо у конкурента буде кращу якість.

Найефективніший інструмент масового маркетингу – це зовнішня реклама. Ви можете замовити виготовлення з послугами доставки і монтажу в компанії «Гудвіл Дизайн сервіс».

Розміщення реклами в місцях продажу

Хороший результат може принести розміщення реклами неподалік від місць безпосередніх продажів. Це дає можливість простежити за інтересом публіки до тих чи інших товарів. За допомогою рекламних щитів можна оголосити про знижки, акції і нові надходження.

Не забувайте про те, що рекламні носії повинні постійно відповідати запитам аудиторії. У «Гудвіл Дизайн сервіс» фахівці допоможуть Вам підібрати правильну і ефективну рекламу з урахуванням корпоративної культури Вашої організації.