тел.: (044) 205-38-73
(067) 494-10-10
(068) 201-75-81
gudvil2017@gmail.com
тел.: (044) 205-38-73
(067) 494-10-10
(068) 201-75-81
gudvil2017@gmail.com

Ми працюємо: пн-пт, 10:00 - 18:00
Вихідний: сб, нд

gudvil2017@gmail.com


7 плюсів та мінусів зовнішньої реклами у 2021/2022 році

Зовнішня реклама, як і раніше, залишається напрочуд ефективним засобом реклами в 2021-2022 роках.

Дізнайтеся, що зовнішня реклама підходить не всім, але можливо тільки вашої!

Ми обговорюємо, як фантастичні стратегії, такі як пошук шляху, збільшують вашу присутність у зовнішній рекламі без великих витрат.

Настав 2021 рік, ми живемо у цифровому світі. Це всі ми знаємо і мали прийняти так чи інакше. Інтернет-маркетинг та методи SEO стали величезною частиною того, як компанії продають себе.

Однак, оскільки багато компаній розширюють свою діяльність на інформаційній супермагістралі, зовнішньої реклами часто не приділяють належної уваги. Багато хто справедливо запитає, чи варто займатися зовнішньою рекламою у 2021/2022 році? Давайте розберемося!

Зовнішня реклама в тій чи іншій формі існувала з часів друкарського верстата (можливо, раніше, але говоримо про рекламу масового виробництва). Найранішими формами були плакати, наклеєні на стіни вулиць та дошки оголошень. Це настільки банально, що ми часто забуваємо, що бачимо зовнішню рекламу.

Сучасні види зовнішньої реклами включають А-подібні рамки на тротуарах, рекламу на сміттєвих баках, рекламних щитах, автобусних зупинках, зовнішні інсталяції, плакати на стінах і ліхтарних стовпах. Не вичерпний список, існує безліч інших форм, проте наведені вище приклади є найпопулярнішими формами зовнішньої реклами.

Багато рекламодавців не приділятимуть основну увагу зовнішньої рекламі в ці безпрецедентні часи, однак це не означає, що вона не матиме жодного значення в майбутньому. Багато малі підприємства можуть отримати вигоду із зовнішньої реклами, особливо ті, які мають фізичне місцезнаходження.

Однак, перш ніж ми обговоримо, як зовнішня реклама дійсно може допомогти вашому бізнесу, давайте розглянемо недоліки, щоб ви могли прийняти свідоме рішення.

Які недоліки у зовнішньої реклами 2021/2022?

Давайте подивимося, наскільки зовнішня реклама може бути не придатною для кожного бізнесу.

1. Дедалі більше людей залишаються вдома.

З таким же успіхом можна почати з очевидної нестачі. Дедалі більше людей залишаються вдома (і це правильно!). Людей, необхідних у тому, щоб рекламний щит чи плакат завоювали аудиторію, був. Це відстій, але ще не все втрачено. Трафік повернеться і ваша аудиторія побачить вашу рекламу. Якщо у вас є бюджет на зовнішню рекламу, таку як рекламні щити, можливо, перенаправте його на іншу форму реклами, поки більшість населення не повернеться на роботу і до великих міст.

2. Зовнішня реклама дорожча

Зокрема рекламні щити – надзвичайно дороге заняття. Ви повинні переконатися, що ваша цільова аудиторія знатиме, що це за продукт, і розуміти, коли вони проїжджають повз.

Рекламувати нішевий продукт у такому публічному просторі – серйозний фінансовий ризик, і, мабуть, це не окупиться. Слідкуйте за тим, щоб продукти залучали широку аудиторію на своєму рекламному щиті, щоб у вас був шанс отримати рентабельність інвестицій.

3. Не дуже вигідно для онлайн-платформ.

Якщо ви займаєтеся виключно інтернет-магазином, зовнішня реклама не буде вашим головним пріоритетом. При цьому деякі інтернет-магазини ефективно використовували зовнішню рекламу, коли їх бренди добре відомі.

Відмінний приклад бренду електронної комерції, що добре зарекомендував себе, використовує зовнішню рекламу це Rozetka.

Однак, хоча цифрова реклама нікуди не годиться, зовнішня реклама, як і раніше, займає своє місце в ефективному маркетинговому плані. Давайте подивимося на переваги зовнішньої реклами.

У чому переваги зовнішньої реклами у 2021/2022?

Багато форм зовнішньої реклами існують століттями і будуть ще довгий час після нашого догляду (вибачте, якщо це болісно!). Це напрочуд стійка галузь у багатьох відношеннях. Ось деякі з переваг зовнішньої реклами:

1. Довіра

За даними Nielsen, 57% опитаних людей схильні довіряти рекламним щитам або іншій формі зовнішньої реклами, ніж цифровий. Чому? Тому що рекламні щити більш вражаючі, сміливі та, як правило, вимагають чітких повідомлень. Також багато людей страждають від втоми від реклами в онлайн-середовищі. На рекламних щитах або плакатах вони зазвичай чітко позначені як відмінні від навколишнього оточення.

2. Великий не завжди краще

Зовнішня реклама не завжди вимагає потужних рекламних щитів, щоб люди знали, хто ви і чим займаєтеся. Один із найпоширеніших способів реклами для перехожих – це встановити А-подібну рамку за межами вашого фізичного магазину, щоб ваші покупці знали, що ви там та що ви пропонуєте.

Ще один чудовий спосіб змусити зовнішню рекламу працювати на вас – це орієнтування. Якщо ви інвестуєте в пошук маршруту для свого фізичного магазину, ваші клієнти точно знатимуть, де ви знаходитесь, і будуть вічно вам вдячні. Я дуже захоплений навігацією як формою зовнішньої реклами, тому що вона також може допомогти клієнтам із ослабленим зором та туристам знайти ваш бізнес набагато простіше.

3. Може працювати на вас навіть якщо ви закінчили робочий день.

Ще одна форма зовнішньої реклами, яка може вам допомогти, – це інвестування у гарний фасад магазину. Ця стратегія може працювати для вас, навіть коли ви закінчили роботу протягом дня. Місцеві пішоходи можуть побачити, що ваш магазин є, і якщо їм знадобляться ваші послуги, вони перевірять ваш робочий час. Можливо, варто зв’язатися з вами у неробочий час за телефоном або електронною поштою, якщо ви не хочете упускати можливості.

4. Ви можете перейти до цифрового формату!

Кількість цифрових рекламних щитів зростає і ви можете ділитися своїми повідомленнями з іншими компаніями на тому ж рекламному щиті, тому ваша реклама не буде єдиною рекламою в ротації. Ви можете вибрати, щоб ваша реклама показувалася в години пік і вимикалася в той час, за який ви не бажаєте платити.

Як бачите, зовнішня реклама в її різноманітних формах нікуди не подінеться. Це ефективний і заслуговує на довіру метод реклами. Ви можете знайти безліч форм зовнішньої реклами відповідно до ваших потреб та бюджету.

Це фантастичне доповнення до кампанії у цифрових та традиційних ЗМІ. Цілісна кампанія, що поєднує в собі зовнішню, цифрову і навіть традиційну рекламу, таку як буклети, як і раніше, є дійсно ефективним способом збільшення продажів і впізнаваності ваших брендів.

Якщо ви хочете активізувати свою гру у сфері зовнішньої реклами, вам можуть допомогти багато постачальників. Графічні дизайнери можуть допомогти вам з розробкою вашої А-подібної рамки або технік навігації . Через Гудвіл Дизайн доступні наші графічні дизайнери, які можуть допомогти вам із вашими потребами у зовнішній рекламі!