тел.: (044) 205-38-73
(067) 494-10-10
(068) 201-75-81
gudvil2017@gmail.com
тел.: (044) 205-38-73
(067) 494-10-10
(068) 201-75-81
gudvil2017@gmail.com

Ми працюємо: пн-пт, 10:00 - 18:00
Вихідний: сб, нд

gudvil2017@gmail.com


5 галузей, які повинні інвестувати в інтерактивні цифрові вивіски

Не доводиться сумніватися в тому, що цифрові вивіски вдихнули нове життя в комерційну середу. Завдяки останнім досягненням в області цифрових технологій підприємства тепер можуть пропонувати своїм клієнтам більш індивідуальний і повноцінний досвід покупок. Основна причина, по якій цифрові вивіски стали дуже популярними, – це зручність, яке дає маркетологам можливість змінювати і оновлювати контент в режимі реального часу.

цифрові вивіски

Рішення для цифрових вивісок широко використовуються підприємствами в різних галузях. У цій статті ми виділяємо 5 галузей, яким потрібні інтерактивні цифрові дисплеї.

  1.   Ресторани:

Було б неправильно сказати, що ресторани впровадили цифрові вивіски, як ніяка інша галузь. Від багатонаціональних мереж швидкого харчування до невеликих бістро в центрі міста цифрові вивіски тепер стали обов’язковою функцією – настільки, що ресторан без цифрових вивісок часто вважається застарілим і нудним. Фактично, ресторанна індустрія заслуговує похвали за останні інновації в області цифрових вивісок за їх постійне прагнення поліпшити якість обслуговування клієнтів за допомогою сучасних рішень. Цифрові вивіски змінили спосіб роботи ресторанів – від маркетингу до PR, самообслуговування і т. Д. 

  1.   Релігійні установи:

Релігійні установи завжди стикалися з цією боротьбою, щоб зацікавити відвідувачів і поліпшити їх враження. Цифрові вивіски прийшли на допомогу, і тепер молитовні будинки можуть використовувати нові технології, щоб взаємодіяти з масами і досягати спільнот. У всьому світі багато релігійні установи в даний час використовують рішення для цифрових дисплеїв для різних цілей, в тому числі для передачі загальних оголошень, часу обслуговування, важливих подій і спеціальних кампаній. Інформаційні цифрові табло зазвичай встановлюються на стійці реєстрації, в залах очікування, вестибюлях і класах.

  1.   Банки:

Банківська самообслуговування набирає обертів. Кіоски та інші рішення для самостійного банківського обслуговування стають все більш популярними, оскільки вони скорочують час очікування, а також підвищують продуктивність допоміжного персоналу. Банки також можуть використовувати цифрові вивіски, щоб залучати відвідувачів, забезпечуючи їх відповідною інформацією, такий як курси обміну валют, процентні ставки, індекс фондового ринку та інший корисний контент. Це також дає вам конкурентну перевагу, оскільки банки, що використовують новітні технології, вважаються корисними і сучасними.  

  1.   Лікарні:

Цифрові вивіски допомагають медичним установам підвищити задоволеність пацієнтів і полегшити життя постачальникам медичних послуг. Тепер керівництво може легко спілкуватися з персоналом, а також навчати медичних працівників новим методам лікування. Рішення для цифрових вивісок на прийомних також допоможуть вам прискорити реєстрацію пацієнтів і допомогти їм зорієнтуватися. В цілому, цифрові вивіски допомагають лікарням знизити стрес, оптимізувати свої процеси, забезпечити високу якість обслуговування і підвищити прибутковість. 

  1.   Корпоративний бізнес:

Сучасна бізнес-середовище набагато більш конкурентоспроможна. Компаніям необхідно активізувати свою гру і випереджати час. Корпоративний сектор може використовувати цифрові вивіски для поліпшення підтримки клієнтів і оптимізації внутрішніх комунікацій. Екрани цифрових вивісок широко використовуються компаніями, щоб тримати своїх співробітників в курсі останніх звітів та ринкової ситуації.