тел.: (044) 205-38-73
(067) 494-10-10
(068) 201-75-81
gudvil2017@gmail.com
тел.: (044) 205-38-73
(067) 494-10-10
(068) 201-75-81
gudvil2017@gmail.com

Ми працюємо: пн-пт, 10:00 - 18:00
Вихідний: сб, нд

gudvil2017@gmail.com


Зимові свята та зовнішня реклама

Зимові місяці є унікальними проблемами для малого бізнесу. Погода стає холодніша, що обмежує кількість пішоходів, що проходять зовні. Похмурі дні та снігова погода можуть завадити покупцям знайти вас. Багато людей також змінюють свій розклад, коли дні стають коротшими, і вони хочуть проводити ночі вдома.

Якщо ви керуєте бізнесом, важливо, щоб вивіски та таблички змінювалися залежно від сезону. Наприклад, власникам ресторанів не потрібна вивіска із рекламою сидінь у внутрішньому дворику, коли на вулиці 20 градусів. І навпаки, той самий ресторан може захотіти розмістити вивіску, яка рекламує гарячі супи або святкові обіди, оскільки клієнти взимку шукають різні речі.

Якщо ви хочете максимально використати святкові вивіски цієї зими, плануйте заздалегідь. Подивіться на вивіски та таблички, які ви маєте зараз, і подумайте, наскільки добре вони діятимуть, коли стане холодно. Скористайтеся цими простими порадами, щоб досягти найбільшого ефекту:

ДУМАЙ ПРО ВИДИМІ ТАБЛИЧКИ

Наскільки добре ваші знаки помітні взимку? Уявіть, наприклад, що ваша компанія використовує складну вивіску з дошкою для реклами щоденних новинок. Це працює влітку, коли люди гуляють або їдуть з опущеними вікнами, але взимку, коли вікна автомобілів вкриті кіркою льоду, і люди залишаються в приміщенні, видимість цього знака різко падає.

Перехід із звичайних друкованих вивісок на світлові може допомогти вам бути поміченим. Світлові вивіски яскраві і добре видно навіть у погану погоду.

СВЯТКОВІ ГОДИННИКИ

Оскільки День Святого Миколая, Різдво та Новий рік змінюються дуже швидко, більшість підприємств змушені адаптуватись до нового графіку. Якщо ви плануєте працювати в Різдво або ще раніше у Чорну п’ятницю, переконайтеся, що всі ваші клієнти знають. Принаймні, вам потрібно мати добре помітний

Знак «Відкрито/Закрито» у вашому передньому вікні, щоб клієнти, як нові, так і старі, знали, коли їм слід зупинитись.

ЗИМНІ ПРОДУКТИ

Розумно лише те, що у холодні місяці люди купують різні речі, ніж у теплі. Якщо у вас є табличка з оголошенням про розпродаж купальників, ймовірно, настав час її зняти. Переконайтеся, що ваша вивіска відноситься до продуктів, які люди найбільше хочуть купувати. Господарські магазини повинні рекламувати, що в них тане лід, кав’ярні повинні хвалитися своїм гарячим шоколадом, а магазини одягу мають пропонувати спеціальні пропозиції на головні убори та рукавички. Клієнти з більшою ймовірністю зупиняться, якщо вони знатимуть, що ви продаєте те, що вони найбільше хочуть купити.