тел.: (067) 494-10-10
(068) 201-75-81
gudvil2017@gmail.com
тел.: (067) 494-10-10
(068) 201-75-81
gudvil2017@gmail.com

Ми працюємо: пн-пт, 10:00 - 18:00
Вихідний: сб, нд

gudvil2017@gmail.com


Як Успішно Провести Аудит по табличкам та вивіскам

Останні пару років були складними і повними нестабільності через умови, створених пандемією. Ті ж самі умови вплинули на те, як працюють суспільство, підприємства і уряду, що сильно впливає на функціональність вивісок .  

Через це ви повинні регулярно перевіряти свої таблички і зображення, щоб переконатися, що вони повідомляють про будь-яких оновлених процедурах, які можуть у вас бути, забезпечують дотримання безпечної гігієни і дотримуються розвиваються рекомендації.   

На додаток до будь-якого типу вивісок може знадобитися оновлення або заміна. Кольори природним чином тьмяніють після тривалого впливу погодних умов і сонячного світла. Можливо, змінився ваш брендинг або навіть весь характер вашого бізнесу.  

Отже, як легко визначити, що вам потрібно для вивіски і графіки? Проведіть аудит інтер’єру і екстер’єру вашого приміщення на предмет наявності вивісок. Якщо ви є продавцем або рестораном, який використовує багато сезонних покажчиків протягом року, вам може бути корисно робити це кілька разів на рік. Іншим підприємствам і організаціям може знадобитися планувати це тільки один раз в рік, а може бути, і раз на два роки. 

Але на що слід звертати увагу при проведенні аудиту? Ось кілька порад: 

  1. Переконайтеся, що ваші знаки видно. Почніть з очевидного питання: чи можуть клієнти бачити ваші вивіски? Це може здатися дуже простою річчю, але дерева, листя і викинуті предмети можуть приховати знак. Конкуруючі знаки інших підприємств (або навіть ваші власні!) Можуть зробити те ж саме. І хоча вивіски, пов’язані з пандемією, важливі, переконайтеся, що вони не блокують інші вивіски. 
  2. Використовуйте колір в своїх інтересах. Ваші знаки привертають увагу і виглядають яскравими, або кольору на вашій графіку стає тьмяним і бляклими? Колір має величезний вплив на те, як люди сприймають ваші вивіски. 
  3. Перевірте свої повідомлення. Чи правильно ваша вивіска повідомляє про нові заходи безпеки і оперативні заходи, таких як безконтактна доставка, нові входи і виходи, а також оновлені годинник роботи магазинів? Обов’язково перевірте каталоги офісів або резидентів, а також панелі орендарів роздрібних торговців на вивісках на пілонах. Чи вся інформація актуальна? 
  4. Зберігайте єдиний вид. Ви недавно оновлювали свій логотип, шрифт або корпоративні кольори? Ваш брендинг повинен бути згуртованим в усіх напрямках, але вивіски часто є останнім елементом, який потрібно оновити.
  5. Знаки апгрейда в аварійному стані. Перевірте, чи немає перегорілих ламп, погано закріплених деталей і будь-яких вицвітання. Дослідження показали, що більшість людей не хочуть навіть займатися бізнесом з поганою якістю вивісок. 
  6. Використовуйте свій простір ефективно. Чи не зосереджуйтесь тільки на те, що у вас є; уявіть собі вивіски, яких вам може не вистачати! Графіка підлоги і стелі – всього лише два приклади того, як колись недооцінена вивіска тепер знаходить хороше застосування. Транспортна графіка – ще одна відмінна можливість для вивіски. 

Щоб отримати допомогу з вашим наступним аудитом знаків, зателефонуйте в “Гудвіл Дизайн”! Зв’яжіться з нами, щоб призначити зустріч. Ми обговоримо ваші потреби і знайдемо доступне за ціною професійне рішення для вивісок і дисплеїв, найбільш підходяще для вас.