Останні пару років були складними і повними нестабільності через умови, створених пандемією. Ті ж самі умови вплинули на те, як працюють суспільство, підприємства і уряду, що сильно впливає на функціональність вивісок .
Через це ви повинні регулярно перевіряти свої таблички і зображення, щоб переконатися, що вони повідомляють про будь-яких оновлених процедурах, які можуть у вас бути, забезпечують дотримання безпечної гігієни і дотримуються розвиваються рекомендації.
На додаток до будь-якого типу вивісок може знадобитися оновлення або заміна. Кольори природним чином тьмяніють після тривалого впливу погодних умов і сонячного світла. Можливо, змінився ваш брендинг або навіть весь характер вашого бізнесу.
Отже, як легко визначити, що вам потрібно для вивіски і графіки? Проведіть аудит інтер’єру і екстер’єру вашого приміщення на предмет наявності вивісок. Якщо ви є продавцем або рестораном, який використовує багато сезонних покажчиків протягом року, вам може бути корисно робити це кілька разів на рік. Іншим підприємствам і організаціям може знадобитися планувати це тільки один раз в рік, а може бути, і раз на два роки.
Але на що слід звертати увагу при проведенні аудиту? Ось кілька порад:
- Переконайтеся, що ваші знаки видно. Почніть з очевидного питання: чи можуть клієнти бачити ваші вивіски? Це може здатися дуже простою річчю, але дерева, листя і викинуті предмети можуть приховати знак. Конкуруючі знаки інших підприємств (або навіть ваші власні!) Можуть зробити те ж саме. І хоча вивіски, пов’язані з пандемією, важливі, переконайтеся, що вони не блокують інші вивіски.
- Використовуйте колір в своїх інтересах. Ваші знаки привертають увагу і виглядають яскравими, або кольору на вашій графіку стає тьмяним і бляклими? Колір має величезний вплив на те, як люди сприймають ваші вивіски.
- Перевірте свої повідомлення. Чи правильно ваша вивіска повідомляє про нові заходи безпеки і оперативні заходи, таких як безконтактна доставка, нові входи і виходи, а також оновлені годинник роботи магазинів? Обов’язково перевірте каталоги офісів або резидентів, а також панелі орендарів роздрібних торговців на вивісках на пілонах. Чи вся інформація актуальна?
- Зберігайте єдиний вид. Ви недавно оновлювали свій логотип, шрифт або корпоративні кольори? Ваш брендинг повинен бути згуртованим в усіх напрямках, але вивіски часто є останнім елементом, який потрібно оновити.
- Знаки апгрейда в аварійному стані. Перевірте, чи немає перегорілих ламп, погано закріплених деталей і будь-яких вицвітання. Дослідження показали, що більшість людей не хочуть навіть займатися бізнесом з поганою якістю вивісок.
- Використовуйте свій простір ефективно. Чи не зосереджуйтесь тільки на те, що у вас є; уявіть собі вивіски, яких вам може не вистачати! Графіка підлоги і стелі – всього лише два приклади того, як колись недооцінена вивіска тепер знаходить хороше застосування. Транспортна графіка – ще одна відмінна можливість для вивіски.
Щоб отримати допомогу з вашим наступним аудитом знаків, зателефонуйте в “Гудвіл Дизайн”! Зв’яжіться з нами, щоб призначити зустріч. Ми обговоримо ваші потреби і знайдемо доступне за ціною професійне рішення для вивісок і дисплеїв, найбільш підходяще для вас.