тел.: (044) 205-38-73
(067) 494-10-10
(068) 201-75-81
gudvil2017@gmail.com
тел.: (044) 205-38-73
(067) 494-10-10
(068) 201-75-81
gudvil2017@gmail.com

Ми працюємо: пн-пт, 10:00 - 18:00
Вихідний: сб, нд

gudvil2017@gmail.com


Вивіски, які продають нерухомість

Знаки нерухомості більше орієнтовані на вас і ваш бізнес. Вони рекламують не тільки нерухомість, а й весь ваш бренд. Будь то житлова або комерційна нерухомість, вивіски – ваш посланник. Вони говорить за ваш бренд, коли ви не можете.

Отже, ви повинні відповідати за повідомлення, яке розміщує ваша вивіска .

Не дозволяйте цього бути запізнілим!

Як агент з нерухомості, ви, можливо, вичерпали кілька методів для просування своїх оголошень і бізнесу, але самим випробуваним і ефективним методом завжди були вивіски з нерухомості. Сьогодні мисливці за будинками використовують кілька методів для пошуку будинків, починаючи з пошуку в Інтернеті. Незважаючи на те, що Інтернет змінив спосіб здійснення процесу купівлі будинку, самі традиційні вивіски про нерухомість (вивіски «продається», стендові оголошення, рекламні щити і т. Д.) Як і раніше є важливим способом обміну інформацією про будинок, виставленому на продаж.

Давайте дізнаємося, які кращі практики ви можете застосувати для створення унікальних і нестандартних знаків нерухомості. Це допоможе вам підвищити обізнаність про ваш бренд і зацікавити потенційних клієнтів вашої нерухомістю.

Елементи дизайну, які слід враховувати

Щоб ваша стратегія вивісок спрацювала, вам спочатку потрібно вирішити, який ви будете використовувати. Є багато варіантів. Один з найбільш часто використовуваних знаків нерухомості – традиційний колоніальний поштовий стиль. Але це тільки початок.

Ось кілька стилів вивісок нерухомості, з яких ви можете вибрати:

Стилі вивісок нерухомості

Колоніальний стовп – перевернута L-подібна рама з дерева, на якій висить знак. Ідеально підходить для продажу житлових будинків.

Н подібний стовп – Н-подібний дротяний каркас, який використовується в якості тимчасових знаків. Найбільш підходить в якості вивіски «День відкритих дверей».

Рамка – це металеві рамки, що містять знак. Він доступний в стандартній формі, яка обслуговує одиночний знак, або у вигляді Single або Double Rider, де він поставляється з одним або двома додатковими знаками меншого розміру. Це відмінний варіант для вивісок на газоні «Продається».

A-Frame – ці вивіски є переносну сендвіч-дошку, що ідеально підходить для відкритих дверей або інших заходів, пов’язаних з нерухомістю.

Вінілове кріплення для вікон – вони не липкі, вони просто чіпляються за шибку. Ідеальний вибір для комерційної нерухомості зі скляними вікнами.

Прапор – підходить для високою гнучкою рами, прикріпленою до тканинному прапорця. Сторони тканини залишені вільними, щоб вона розвівалася на вітрі, що робить її досить привабливим рішенням для вивісок. Зміст вашого знака можна надрукувати прямо на тканинному прапорці.

Всі ці варіанти вивісок нерухомості різноманітні, пропонують різні розміри і середовища. Вільний простір цих знаків вплине на дизайн вашого знака. Отже, вам необхідно визначитися з типом знака, який ви хочете використовувати, перш ніж приступити до дизайну з графікою і контентом.

Перш ніж перейти до специфікаціям дизайну ваших вивісок, дозвольте нам просто сказати вам, що вам потрібно подумати про логістичних міркуваннях. Обов’язково ознайомтеся з законами, що стосуються вивісок у вашому районі. Краще, якщо ви знаєте, який тип вивісок дозволений в вашому районі, перш ніж вибирати дизайн. Інформація про це також допоможе вам у виборі наступного знака нерухомості.

Основи дизайну, про які обов’язково потрібно подумати

«Ваш знак стосується будинку, а не агента, що продає будинок!»

Ці рекомендації допоможуть вам у всіляких знаках нерухомості. Чи шукаєте ви класичний знак «продається», намагаєтеся привернути увагу до свого бізнесу або працюєте над знаком «День відкритих дверей», ці рекомендації залишаться незмінними.

Давай почнемо:

Брендинг

Оскільки вивіски з нерухомістю є формою зовнішньої реклами, вони відмінно підходять для підвищення впізнаваності бренду.

Використовуйте свій логотип

Без вашого логотипу на знаку нерухомості мета брендингу повністю втрачається. Тому вам потрібно переконатися, що ваш найцінніший інструмент брендингу видно на вашому вивісці.

Використовуйте кольори вашого бренду

Щоб створити постійне візуальне присутність, вивіски повинні відповідати кольорам вашого бренду. Це допоможе вашим потенційним клієнтам легко і швидко дізнатися про ваш бізнес. Це також створює відчуття знайомства і викликає довіру у вашій аудиторії. Ось як ви перетворюєте своїх потенційних клієнтів в клієнтів!

Читаність

Знаки повинні спілкуватися, це їх єдина мета. Який би дизайн ви не вибрали для свого знака, переконайтеся, що він має здатність чітко висловлюватися. Крім цього, вам також необхідно попрацювати над естетикою і впізнаваністю бренду. Але вони ніколи не повинні мати пріоритету над Удобочитаемость. Тому що мають важко знак не допоможе вам в спілкуванні.

Ваш знак нерухомості повинен залучати потенційних клієнтів, але ви не отримаєте цього, якщо ваш знак нечітабелен. Кожен раз, вибираючи стиль оформлення вивісок, переконайтеся, що читабельність ніколи не буде порушена.

Легко читаються шрифти

Вибір шрифту – один з найважливіших елементів створення ефективного і легко читається знака. Сценарій або незвичайний шрифт добре виглядає в логотипі, але не годиться для звичайного знака. Щоб вивіска була ефективною, її потрібно легко читати на відстані, інакше ваше повідомлення чекатиме надсилання.

Ось деякі рекомендовані шрифти для вивісок:

  • Helvetica
  • Garamond
  • Trajan
  • Future
  • Verdana

Ці та схожі шрифти створюють відмінний читається знак, який ефективно передає ідентичність вашого бренду. Це те, що ми називаємо отриманням кращого з обох світів.

Робота з білим простором

Білий простір – це просто порожній простір. Але це відмінний внесок у ваш загальний дизайн з точки зору естетики і легкості читання. Якщо залишити достатньо вільного місця, вивісці буде легше. Не додавайте занадто багато тексту на свої вивіски. Будьте лаконічні. Зробіть пріоритетним порожній простір.

Використовуйте розумний вибір кольору

Кольори вашого знака або створюють, або руйнують його. Погані кольору роблять ваш знак нерозбірливим. Але гарні кольори виділяють їх, і їх приємно читати. Вся гра полягає в тому, щоб об’єднати кольори вашого бренду з контрастними кольорами, щоб зробити ваш знак нерухомості популярним.

Вивіска про нерухомість – найбільший рекламний інструмент. Ви будете розміщувати їх на об’єктах нерухомості на своїй території. Переконайтеся, що ваш знак нерухомості залишить сильне і сильне враження про ваш бренд.