тел.: (044) 205-38-73
(067) 494-10-10
(068) 201-75-81
gudvil2017@gmail.com
тел.: (044) 205-38-73
(067) 494-10-10
(068) 201-75-81
gudvil2017@gmail.com

Ми працюємо: пн-пт, 10:00 - 18:00
Вихідний: сб, нд

gudvil2017@gmail.com


Використовуйте зовнішні світлові короби (Лайтбокси) для розвитку вашого бізнесу в 2021 році

лайтбокси 2021
лайтбокс

Вуличні світлові короби ( Лайтбокси ) висвітлюють ваші вивіски , привертають увагу до вашого бренду і викликають інтерес до вашого повідомлення. Ви витратили гроші на друк своєї вивіски, і тепер ви повинні зробити все можливе, щоб виділити її і привернути увагу!

Світлові вітрини – це зірка шоу в багатьох ресторанах і барах, дозволяючи перехожим читати меню і отримувати задоволення від того, що пропонується. У нашої команди Гудвіл Дизайн є один життєво важливий рада для всіх наших клієнтів – не дозволяйте своїй дизайнерській роботі пропадати даремно. Ви витратили багато часу (або грошей на найм дизайнера), щоб зробити свій логотип і шрифт ідеальними. Не витрачайте даремно всіх зусиль, виділяючи меню або повідомлення в неякісної рамці.

Замість цього продемонструйте свої дизайнерські роботи з максимальним потенціалом, розмістивши їх у вуличному світловому коробі. Ви обов’язково будете помічені, і люди будуть робити замовлення!

Ми впевнені, що ви знаєте, як продемонструвати своє меню їжі і напоїв в світлових коробах меню. Але чи замислювалися ви про те, як можна використовувати зовнішні світлові короби (Лайтбокси) нестандартними способами?

Використання світлових коробів у всіх аспектах вашого бізнесу

Ми всі зацікавлені в тому, щоб люди використовували наші продукти цікавими і новими способами, тому ми запитали деяких наших клієнтів про альтернативні можливості використання нашого великого вибору вуличних світлових коробів. Ось кілька свіжих і оригінальних ідей для використання світлових коробів меню у всіх аспектах вашого бізнесу.

1. Використовуйте світлові дисплеї, щоб пролити світло на вивіски на фасаді вашого будинку.

Чи даєте ви людям, які проходять повз вашого підприємства, привід подивитися і прочитати ваші вивіски? Без вуличного світлового короба ваші повідомлення, швидше за все, залишаться непоміченими.

Оскільки світлові короби доступні у великій кількості різних розмірів, ви завжди можете знайти марку і модель, які добре впишуться в ваше доступне простір. Думайте за межами (світлового) боксу – замість того, щоб просто встановити світловий короб поруч з вашим входом, чому б також не використовувати їх навколо вашого приміщення?



2. Використовуйте зовнішні світлові короби всередині, щоб виділити ваші різні області і пропозиції.

Якщо у вас є торгові площі в підвалі або підвалі, додайте світловий короб з вивіскою і забавною стрілкою, щоб вказувати людям в правильному напрямку. Чи використовуєте ви пішохідні доріжки на парковку і назад? А як щодо залів очікування в вашому ресторані? Світлові короби мають вирішальне значення для ваших продажів, дозволяючи виділяти і просувати спеціальні пропозиції, сезонні пропозиції та рекламні акції.

Навіть якщо ви не продаєте їжу і напої, ви все одно можете використовувати світлові короби в своєму бізнесі. Незважаючи на свою назву для гурманів, лайтбокси з меню добре підходять для всіх видів роздрібної торгівлі. Використовуйте їх, щоб вказати шлях до вашим примірочні або вказати напрямок до туалетів або інших об’єктів. Кожен раз, коли у вас є повідомлення для ваших клієнтів, подумайте про те, щоб передати його їм в світловий коробці. Таким чином, ви можете весело і творчо привернути їхню увагу, продовжуючи при цьому доносити свою інформацію.



3. Рекламуйте себе в соціальних мережах. 

Соціальні мережі зараз важливі як ніколи. Якщо у вас є облікові записи в соціальних мережах, але вам складно змусити людей «лайкать» ваші сторінки, подумайте про те, щоб просувати їх на світових коробах навколо вашого бізнесу. На додаток до їх помітного розміщення, ви також можете розглянути можливість проведення рекламної акції, спрямованої на залучення більшого числа передплатників.

Якщо хтось приєднується до вашої сторінці в Facebook, підписується на вас в Instagram або публікує ваші посилання в Твіттері, ви можете запропонувати їм знижку. Деяким ресторанам пощастило, і вони пропонують безкоштовний десерт, а в пабах можна подати додаткову пінту пива. Ваш світловий короб приверне масу уваги до вашої пропозиції і ваших облікових записів в соціальних мережах, тому подумайте про те, щоб встановити більш одного навколо вашого простору.



4. Зацікавте людей своїми майбутніми або поточними продажами.

 Залучення людей до продажів і акціям часто здійснюється в Інтернеті. Однак, якщо вони у вас вже є у вашому магазині або ресторані, чому б не скористатися цією можливістю і розповісти їм про ваших розпродажах і рекламних акціях в захоплюючій формі?

Якщо хтось проходить ввечері повз вашого підприємства, вуличний світловий короб проведе його в ваше приміщення і захопить їх тим, що ви хочете продати. Якщо вони вже є у вашому кафе або магазині, ви можете використовувати світловий короб меню, щоб привернути їхню увагу до додаткової економії і нових продуктів, які в іншому випадку вони можуть не розглядати.



5. Змініть свій стиль і постарайтеся стати вірусним!

Кожен бізнес хоче, щоб його реклама стала вірусної – тобто по правильним причин! Змішайте вивіски і фотографії в вуличних світлових коробах і подивіться, чи достатньо вони забавні для ваших відвідувачів, щоб розміщувати їх в Інтернеті. Зрештою, у кожного в кишені є камера з високою роздільною здатністю, і тому вони, швидше за все, зроблять знімок всього, що їм подобається. Чому б не попрацювати над тим, щоб зробити ваші вивіски більш зухвалими і кумедними, ніж будь-коли?

Якщо ви в кінцевому підсумку станете «вірусним» (навіть у своєму рідному місті), ви можете розраховувати на багато безкоштовної реклами і нових передплатників в соціальних мережах. Варто спробувати!



6. Регулярно міняйте і зберігайте свіжість ваших вивісок.

Світлові бокси легко міняти, що дозволяє вам міняти вивіски і повідомлення, коли вам захочеться поміняти місцями. Ви можете опублікувати свої щоденні спеціальні пропозиції на напої або зробити плакат про щомісячне конкурсі. Оскільки ви можете легко перемикати свої маркетингові матеріали в світловий короб меню і з нього, підтримувати ваші рекламні акції і вивіски актуальними і сезонними просто.

Коли ви вибираєте світловий короб для екстер’єру або інтер’єру вашого бізнесу, вам слід подумати про розміри простору, в якому ви плануєте його встановити. У вас є місце для великого світлового короба або вам потрібно щось поменше? Ми завжди можемо допомогти вам вибрати світловий короб відповідного розміру для вашого приміщення.

У нас є широкий вибір різних дисплеїв світлових коробів, від світлових коробів меню, які призначені для розміщення у вашого входу, до вуличних світлових коробів, які призначені для залучення уваги перехожих.

Гудвіл Дизайн пропонує світлові дисплеї різних кольорів і розмірів, щоб ваша вивіска привернула до себе увагу, якого вона заслуговує. Ми також пропонуємо замикаються зовнішні світлові коробки, які допоможуть запобігти втручання вандалів і злодіїв в ваші дисплеї. Ви витрачаєте багато часу і грошей на свої плакати і вивіски, так навіщо давати злочинцям легкий доступ до ваших світловим коробам?

Якщо вам потрібна допомога у виборі правильного світлового короба для вашого бізнесу, або у вас є які-небудь питання про обраної вами моделі, напишіть нам або зателефонуйте нам сьогодні. Наша команда експертів готова відповісти на ваші запитання і допомогти вам вибрати правильний світловий короб для ваших конкретних потреб.

Освітіть свій брендинг за допомогою одного з наших численних світлових коробів і спостерігайте за ростом продажів!