На початку року 2020 рік виявився початком десятиліття, яке, схоже, буде насиченим подіями. Індустрія вивісок , як і багато інших, повинна була пристосуватися до нової атмосфері і значної невизначеності. Роздрібні торговці, власники бізнесу і цілі галузі міркували про те, як домогтися успіху в «новою нормою». Тема тенденцій в області вивісок в 2021 році перегукується з компаніями, які активно оновлюють імідж свого бренду і адаптуються до змін. У той час, коли конс’юмеризм був часом крихким, в 2021 році тенденції будуть усвідомленими і персоналізованими. У брендів є відмінна можливість залучити нове увагу до своїх вивісках і поліпшити свій імідж.
Ось деякі з тенденцій в області вивісок, яких можна очікувати в 2021 році.
· Інновації
Технології самі по собі не є тенденцією, але це результат прогресу і рушійна сила прогресу. Креативні і новаторські вивіски можуть показати визнання і використання технологій, але при цьому вони не будуть претензійними або недоступними. Наприклад, брендинг, який включає графіку з соціальними нюансами, такими як мобільні пристрої і хештеги, демонструє свою інноваційну сторону.
· Персоналізація
Кожна людина будь-якої демографії хоче, щоб його визнавали. Аналітики вивчають роздрібні звички споживачів, і дослідження показали, що персоналізація – ключ до залучення більшого числа клієнтів. Вивіски можна персоналізувати, щоб привернути увагу певної групи людей або певної приналежності.
· Мінімалізм
Краще менше, та краще, особливо в дизайні вивісок і брендів. Споживачі щодня переглядають десятки тисяч зображень, рекламних оголошень і фірмового контенту. Після того, як споживачі так часто дивляться екрани в своїй ділової та особистому житті, вони вважають за краще мінімальні вивіски і брендинг. Захаращені логотипи і графіка не радують око.
· Стійкість
Екологічна свідомість – тема для всіх галузей. Споживачі тепер більше вкладаються в процес прийняття рішень, в те, з ким вони ведуть бізнес і чому. Вони аналізують власні моделі споживання і очікують, що компанії будуть дотримуватися моральних принципів впливу на навколишнє середовище. Сучасний бізнес і брендинг повинні включати усвідомлення необхідності стійких методів роботи.
· Цифровий
Технологічний підхід до вивіски підходить не для всіх підприємств. Але це простий і сучасний підхід до вивіски, який можна персоналізувати за допомогою повідомлень про тенденції на основі поточних спеціальних пропозицій і рекламних акцій. У ресторанній індустрії цифрове меню – відмінний варіант, який дозволяє легко оновлювати і змінювати. В індустрії гостинності багато готелів і курорти вважають цифрові вивіски корисними при направленні гостей в танцювальні зали і конференц-зали для конференцій або заходів, тому що вони можуть бути замінені в будинку з комп’ютера за лаштунками. Все більше і більше компаній з різних галузей знаходять способи змусити цифрові вивіски працювати на них. Ці знаки можуть бути різних розмірів, що допомагає донести вашу думку до самих різних місць усередині і поза приміщеннями.Цифрові вивіски добре освітлені і привертають увагу здалеку. При підключенні до певних POS-систем ви можете налаштувати свою цифрову вивіску, щоб показувати популярні продукти і рекламні акції в режимі реального часу. Можливості цифрових вивісок воістину безмежні.
Як ніколи раніше, вивіски і брендинг можуть направляти і об’єднувати людей. Очікується, що галузь продовжить розширюватися, незважаючи на пандемію COVID-19 і початкове зниження споживчих витрат. Якщо ваш бізнес шукає способи розширити свій охоплення, ми будемо раді можливості обговорити тенденції щодо вивісок, які можуть вплинути на ваш зріст в 2021 році. Зв’язатись з командою місцевих експертів за вивісками Гудвіл Дизайн сьогодні!
- Що подарувати на 8 березня 2024 в час війни?
- Зовнішня реклама в Україні: вартість, можливості та ефективність
- Сучасна зовнішня реклама: Коли реклама не просто кричить, а співає оперу!
- Зовнішня реклама в Києві: ваш ключ до успіху з “Гудвіл Дизайн Сервіс”
- Настільні таблички в подарунок на День Валентина: Ідеальний спосіб виразити свої почуття