тел.: (044) 205-38-73
(067) 494-10-10
(068) 201-75-81
gudvil2017@gmail.com
тел.: (044) 205-38-73
(067) 494-10-10
(068) 201-75-81
gudvil2017@gmail.com

Ми працюємо: пн-пт, 10:00 - 18:00
Вихідний: сб, нд

gudvil2017@gmail.com


Сім типів вивісок та табличок, які зроблять ваш захід успішним

Таблички подій, ймовірно, будуть останніми у вашому списку речей, про які потрібно подбати на майбутній виставці чи фестивалі, але, можливо, вони мають бути ближчими до початку. Звісно, ​​спланувати захід – непросте завдання. Рішення повинні прийматися до найдрібніших деталей. Кільця для серветок, розміщення кейтерингу, температура кондиціонування – кількість варіантів, які можна було б розтягнути на багато миль на папері.

Але знаки мають вирішальне значення для будь-якого успішного заходу, незалежно від того, чи вказує ваш бізнес чи організація напряму, активізує свої зусилля з брендингу чи залучає аудиторію за допомогою інтерактивних цифрових кіосків. Крім того, якщо ви хочете продемонструвати рівень професіоналізму, вивіски – це один із перших елементів заходу, який побачать відвідувачі.

Хто збирається купувати товар чи послугу в компанії, яка має рукописну картонну вивіску, що розмежовує приймальню? Не той, хто стане чудовим покупцем, ось хто.

У такому разі, які знаки слід замовити?

Очевидно, що ваші потреби у вивісках залежатимуть від типу заходу, який ви влаштовуєте. Навіть у цьому випадку ви здивуєтеся, наскільки подібні потреби таких заходів. Ми склали список із кількох типів знаків, які вам як мінімум знадобляться.

1. Банери

Банери мають бути основою рекламної стратегії будь-якого заходу. Серед безлічі варіантів, з яких вам доведеться вибирати, у тому числі висувні стенди для банерів ,  вінілові банери, спливаючі вікна , вуличні банери на стовпах та пір’яні банери , майже всі вони можуть бути використані для покращення роботи вашого заходу.

У вас спеціальний гість чи музичний концерт? Сценічні банери можна розмістити по обидва боки сцени, щоб повідомити гостей, за ким вони дивляться. Вони також є вражаючим доповненням до піротехнічних шоу та великих електронних дисплеїв.

2. Дисплеї для заходів/виставок

Якщо ви проводите торгову виставку, встановлення індивідуального стенду або експозиції має бути головним пріоритетом. Вам знадобиться запам’ятовується дизайн і приголомшлива графіка, щоб подолати візуальний шум пішоходів, що проїжджають, конкуруючих виставок і різноманітне освітлення.

Чи збираєтеся ви рекламувати свою компанію, чи просто надаєте інформаційний кіоск, стенди – це ідеальний спосіб для споживачів знайти вас. Просто влаштовуєте розважальне шоу? Покровителям потрібна їжа та питво! Встановіть кілька будок та наметів та отримайте додатковий прибуток, пропонуючи напої та закуски.

3. Фони та банери Step & Repeat

Гаразд, можливо, ваш захід не повний зірок з червоної килимової доріжки або рок-зірок-мільйонерів. Але гостей і виступаючих, як і раніше, потрібно фотографувати, то чому б не встановити рекламний банер, а не простий білий фон?

Спонсоровані логотипи можуть бути прибутковим підприємством всім учасників. Ось чому покрокові та повторювані банери – такий ідеальний спосіб підвищити впізнаваність бренду. Вони просто дублюють логотип або дизайн у форматі, що нагадує плитку, на листі вінілу або тканини. Дошки з кроком, що повторюються, пропонують ту ж функціональність, якщо ви не можете знайти крокви або стовп, на які можна було б повісити свій банер.

4. Знаки входу

Ми сприймаємо деякі ознаки як належне. У процесі прийняття рішень можна не звертати уваги на вивіски для входу, тим більше що дисплеї та банери часто бувають такими великими, що легко адаптуються. Але якщо ви хочете зробити чудове перше враження і полегшити виявлення входу на ваш захід, немає кращого способу, ніж сміливі вивіски для входу.

Хоча ми рекомендуємо пластикові вивіски для внутрішнього використання, а також тканинні банери для вуличних вивісок, цифрові вивіски – чудовий спосіб надати каталог для гостей. Світлодіодні вивіски також привертають увагу зображеннями, відеоконтентом і оновленнями в соціальних мережах, що прокручуються. Скористайтеся можливістю підключення вивіски до Інтернету, щоб надихнути учасників заходу, ділитися фотографіями, оновленнями подій тощо.

5. Дорожні покажчики та покажчики напряму.

Ви б не хотіли, щоб ваш гість заблукав, чи не так? Ми не думали, що ти такий злий.

Показники напряму , що окремо стоять і підвісні,   можуть утруднити навігацію за вашим заходом або порушити її. Подивимося правді в очі: планування поверхів може збивати з пантелику і дезорієнтувати новачків на вашому заході. І в залежності від того, наскільки велике ваше зібрання, вам, можливо, також доведеться встановити придорожні покажчики, особливо якщо ви закриваєте дороги та тротуари. Зрозуміло, що якщо ваші відвідувачі не знають, де вони і де їм слід бути, вони погано проводять час.

6. Підлогова графіка

Повідомлення, побачене із землі (несподіване місце), матиме більший ефект, ніж повідомлення, побачене у традиційному просторі. Звичайно, ви можете використовувати підлогову графіку, щоб надсилати відвідувачів; але вони також є відмінним методом визначення нішевих областей чи брендингу площі, відведеної компанії.

7. Знаки контролю натовпу

Установка вибивала на кожному етапі сцени або заходу може бути страшною і непотрібною. Натомість тримайте маси відповідно до знаків стримування масових заворушень . Стійки, канати, барикади та загородження покращують рух пішоходів та захищають людей від потенційних небезпек. Зрештою, останнє, що захочеться, – це судовий процес за недбалість.

За більш професійними порадами та рекомендаціями щодо заходів та знаків зустрічей ви можете покластися на експертів Гудвіл Дизайн.

“Які знаки подій підійдуть мені найкраще?” ти питаєш. У нас є безліч вивісок та табличок   для заходів та спонсорів для всіх додатків та бюджетів. А якщо ви шукаєте якісне рішення для свого заходу, ми пропонуємо  банери з тканини для дому . Ми запрошуємо вас дізнатися більше про те, що «Знаки до завтрашнього дня» можуть зробити для вас. Щоб розпочати роботу,  зв’яжіться з нами сьогодні.