тел.: (044) 205-38-73
(067) 494-10-10
(068) 201-75-81
gudvil2017@gmail.com
тел.: (044) 205-38-73
(067) 494-10-10
(068) 201-75-81
gudvil2017@gmail.com

Ми працюємо: пн-пт, 10:00 - 18:00
Вихідний: сб, нд

gudvil2017@gmail.com


Переваги лайтбоксу на автобусній зупинці

Зараз новий навіс з світлових коробів користується великою популярністю, так як через його широкого поширення і величезної аудиторії все більше і більше рекламодавців отримують визнання і любов. Так в чому ж переваги нової критої автобусної зупинки в вигляді світлового короба? Рекламодавець хоче зрозуміти свої рекламні переваги, перш за все повинен розуміти характеристики продукту, так які характеристики у нового укриття?

лайтбокс на зупинці

Аналіз переваг реклами світлового короба на новій автобусній зупинці

По-перше, укриття (зі світловим коробом ) за розміром перевершує звичайне укриття в рази більше, а укриття заливного типу в більшості своїй; Дизайн зовнішнього вигляду став більш модним і красивим, ніж в минулому. Колір зовнішньої рамки нового світлового короба не є обов’язковим, а верхній світлодіодний індикатор також може прокручуватися для відображення субтитрів. Середня частина укриття являє собою великий рекламний світловий короб на роликах, а нижня частина зазвичай має столбчатую конструкцію, яка покриває невелику площу і зручна для щоденного обслуговування.

Нові Лайтбокси більше сприяють благоустрою та освітлення міста; Класифікація укриття нового типу ясна, з окремим світловим коробом; Нова автобусна зупинка зі світловим коробом забезпечує комфортну і безпечну середу для населення. Крім стелі і сидінь, тут також є місця для розміщення рекламних плакатів і газет.

Розібравшись в характеристиках нової рекламної продукції лайтбоксу під навісом, давайте проаналізуємо її унікальні рекламні переваги:

  • Перш за все, це стандартизований продукт. Крита автобусна зупинка виготовлена ​​з нержавіючої сталі, має простий і красивий зовнішній вигляд, і її нелегко пошкодити. Розмір екрану світлового короба в притулку становить 3,5 метра × 1,5 метра, а ефективна площа реклами, яка відображається по обидва боки, становить майже 12 квадратних метрів.
  • По-друге, інформація про бренд, що надається рекламою в автобусних світлових коробах, є короткою і прямий, що не забирає час споживачів і не викликає у споживачів антипатії, як телевізійна реклама. Крім того, в нічний час передбачена система освітлення, так що зображення має велику візуальну здатність впливу, а інформація про бренд передається споживачам максимально близько до будь-який час, що має тривалий вплив на споживачів.
  • Крім того, в порівнянні з корпусом та іншими зовнішніми матеріалами світловий короб для укриття може відображати більш повні рекламні зображення і більш яскраві і тонкі рекламні заклики. Ефект зображення притулку ясний, як журнал, надаючи більше творчого простору для реклами.
  • Більш того, використання закритих автобусних зупинок зі світловим коробом в поєднанні з випуском ТЕЛЕБАЧЕННЯ та газет може ефективно знизити граничні витрати засобів масової інформації, охопити аудиторію, недоступну в Інтернеті, і значно поліпшити ефект від реклами.