тел.: (067) 494-10-10
(068) 201-75-81
gudvil2017@gmail.com
тел.: (067) 494-10-10
(068) 201-75-81
gudvil2017@gmail.com

Ми працюємо: пн-пт, 10:00 - 18:00
Вихідний: сб, нд

gudvil2017@gmail.com


Основні принципи графічного дизайну для вашої вивіски

Завдяки своїй здатності залучати і інформувати клієнтів, розширювати вашу присутність, збільшувати відвідуваність і робити покупки більш приємними для клієнтів, вивіски , можливо, є одним з найбільш важливих маркетингових вкладень, які повинен зробити будь-який бізнес.

При цьому також важливо розуміти, що не всі вивіски створені рівними. У той час як красиво оформлені і стратегічно розміщення вивіски можуть творити для вас чудеса, погано спроектовані вивіски можуть відлякати глядачів, завдавши більше шкоди, ніж користі для вашого бізнесу.

Хоча існує безліч змінних, які сприяють загальному успіху вивіски, візуальні підказки і графіка є найбільш важливим і визначальним фактором у візуальній рекламі.

Але що вважати «хорошим» дизайном вивісок, а що – поганим? І як взагалі відрізнити? Хоча естетика – справа суб’єктивна, а краса насправді знаходиться в центрі уваги дивиться, існує кілька основних принципів дизайну вивісок, які, якщо їх правильно дотримуватися, можуть надати вашим вивісок привабливий вигляд.

Ось кілька принципів графічного дизайну, які допоможуть вашій вивісці.

Коефіцієнт контрастності кольору:

Мабуть, найважливіший аспект будь-якого дизайну, коефіцієнт колірної контрастності – це числове значення, що привласнюється різниці в освітленні між переднім і заднім планами. Щоб вивіски виглядали привабливо, найкраще підвищити читабельність і видимість, створивши хороший контраст між квітами і відтінками. Наприклад, якщо ви вибираєте темні кольори для фону, було б здорово вибрати більш світлі варіанти кольору для написів і вмісту, оскільки це буде не тільки естетично, але і підвищить читаність знака.

Створіть баланс між текстом і графікою:

Вибір яскравих кольорів і акуратних написів – кращий спосіб зробити ваш знак приємним для очей і читаним на відстані. Складні зображення і мереживною фон можуть заважати глядачам знайти потрібну інформацію. Щоб створити ефективні вивіски, особливо вивіски на відкритому повітрі, вам потрібно знайти приємний баланс між словами і зображеннями і уникнути візуального безладдя.

Негативний простір

При розробці вивісок важливо ретельно враховувати порожні простору, які ви збираєтеся залишити, оскільки вони настільки ж важливі, як і інші фактори, наприклад кольору, зображення і текст. Негативні простору, зазвичай звані білими просторами, дозволяють дизайну дихати, а також допомагають привернути більше уваги до тих елементів, які присутні на сторінці. Коли на вивіски набивається занадто багато інформації і зображень, це не тільки ускладнює обробку інформації, але і робить вивіски некрасивими.  

Індивідуальні рішення для вивісок від Гудвіл Дизайн:

У Гудвіл Дизайн ми любимо створювати надихаючі знаки. Наша команда експертів і гуру дизайну знає, як створювати дійсно надихаючі дизайни, які допоможуть вам досягти ваших маркетингових цілей – від початкового обстеження сайту до остаточної установки.