тел.: (044) 205-38-73
(067) 494-10-10
(068) 201-75-81
gudvil2017@gmail.com
тел.: (044) 205-38-73
(067) 494-10-10
(068) 201-75-81
gudvil2017@gmail.com

Ми працюємо: пн-пт, 10:00 - 18:00
Вихідний: сб, нд

gudvil2017@gmail.com


Де мені рекламувати Свій Бізнес?

Це звичайна проблема молодих підприємців. У вас є цей чудовий продукт / послуга, кожен повинен їм користуватися, але ви просто не можете донести інформацію про нього. Однак ви, ймовірно, задається питанням: «Де мені рекламувати свій бізнес?»

Не хвилюйтеся, ви не самотні. Не бракує в малих підприємствах, яким важко втриматися на плаву, тому що вони не рекламують – або, принаймні, не рекламують правильно.

Де Я Повинен Рекламувати Свій Бізнес?

Реклама – величезна частина успішного бізнесу. Подумайте про McDonald’s – скільки реклами ви б сказали, що бачите в день? П’ять? Десять?

McDonald’s – і інші великі успішні підприємства – вкладають так багато в рекламу з однієї причини: це працює. В іншому випадку вони б не витрачали свої гроші на це.

Фактично, Statista повідомила, що в 2019 році на рекламу в США було витрачено понад 240 мільярдів доларів. У минулому році було витрачено близько 223 мільярдів доларів. Сполучені Штати Америки мають найбільші рекламні витрати і доходи в світі.

Але навіть якщо ваш бюджет менше і ваша компанія не є гігантським конгломератом, вам все одно потрібно займатися рекламою. Якщо ніхто не знає, що ваш продукт існує, його буде складно продати.

Якщо ви розумний підприємець, ви вже знали про це і працюєте над рекламою свого бізнесу. Вивчення того, як реклама працює краще за все, – дуже добрий початок. Те, як, де і через яке середовище ви рекламуєте, матиме величезний вплив на продажу.

Хоча у кожного типу реклами є свої плюси і мінуси, є багато форм реклами, які ви, можливо, захочете розглянути, а також місце розташування.

Почнемо з видів рекламних носіїв.

Типи Рекламних Носіїв

Існує безліч способів рекламувати ваш продукт, але найскладніше – вибрати правильні. Прочитайте цей список і подумайте, що краще за все підійде для вашого бізнесу.

Мовна Реклама

Безумовно, найбільш легко впізнавана транслюється реклама досягає величезної аудиторії. Якщо у вас є телевізор, ви знаєте, скільки реклами. Statista повідомила, що в 2019 році на телевізійну рекламу в Північній Америці було витрачено 69,6 мільярда доларів. У 2020 році ця цифра дещо знизилася через пандемію.

Ще одна форма мовної реклами – реклама на радіо. Хоча ті часи, коли радіо було головним джерелом розваги та інформації, давно пройшли, радіореклама як і раніше займає своє місце в світі реклами. Очікується, що до 2023 року витрати на рекламу на радіо перевищать 18 мільярдів доларів.

Залежно від цільової аудиторії і продукту, який у вас є, широковещательная реклама може бути відмінним способом реклами, але є деякі недоліки.

Телевізійні рекламні ролики зазвичай короткі і часто вимагають повної уваги глядача. Це також досить дорого в порівнянні з іншими рекламними носіями і може бути занадто повторюваним.

Що стосується реклами на радіо, то проблема в тому, що все менше і менше людей слухають радіо .

Причини цього включають безліч варіантів звуку в сучасних автомобілях, сервіси потокової передачі музики, подкасти та, як ви вже здогадалися, кількість реклами на радіостанціях.

Друкована реклама

Друкована реклама, одна з найстаріших форм реклами, використовувалася підприємцями протягом століть. Фактично, одна з перших друкованих рекламних оголошень датується 1477 роком.

Друкована реклама тоді виразно відрізнялася від того, що ми маємо зараз – взагалі кажучи, друкована реклама – це реклама в газетах і журналах. Інші приклади включають листівки і брошури.

Друкована реклама протягом деякого часу була найпопулярнішою формою реклами, хоча ця тенденція, схоже, змінюється. Проте, друкована реклама має своє місце.

Наприклад, реклама в місцевій газеті дійсно може сприяти розвитку місцевого бізнесу. І навпаки, реклама вашого продукту в журналі з певною цільовою аудиторією також може сприяти розвитку бізнесу.

Основна проблема в рекламі через друк це – менше людей читають друковане слово .

Завдяки досягненням в області технологій кількість підписок на газети і журнали неухильно знижується, і не схоже, що це зміниться.

Он-Лайн Реклама

Цей вид реклами став популярним зовсім недавно. Оскільки Інтернет став невід’ємною частиною життя більшості громадян, компанії і рекламні агентства побачили ринок онлайн-реклами. Є кілька різних типів онлайн-реклами, в тому числі:

  •         Банерна реклама
  •         рекламна розсилка
  •         Реклама в соціальних мережах
  •         відтворена відеореклама

Це всього лише кілька прикладів інтернет-реклами.

Плюси – це відносно дешево і дуже легко відстежується.

Мінуси – деякі люди побоюються ділитися своїми даними в Інтернеті, і люди стали менш сприйнятливі до онлайн-реклами. 

Інтернет-реклама – це ринок, який буде продовжувати рости в геометричній прогресії в міру появи нових технологічних досягнень.

Зовнішня реклама

Зовнішня реклама всюди навколо нас. Ви знайдете їх на автобусних зупинках, в таксі і, що особливо важливо, на рекламних щитах.

У 2019 бюджет на зовнішню рекламу у всьому світі склав більше 39 мільярдів доларів. Хоча деякі стурбовані скороченням обсягу зовнішньої реклами, її ефективність і раніше залишається.

Зовнішня реклама працює цілодобово і без вихідних. Вони завжди працюють, завжди видно, допомагають створити полонену аудиторію. Вони не можуть бути відключені споживачем.

Американська асоціація зовнішньої реклами повідомила, що люди проводять майже 70 відсотків свого дня поза домом. Це робить зовнішню рекламу відмінним способом привернути увагу людей, чого немає у інших оголошень.

Погляньте на деякі з переваг реклами на білборди :

  •         Зовнішня реклама, як правило, дешевше, ніж інші форми.
  •         Рекламні щити допомагають вести місцевий бізнес – ключове значення має розташування рекламних щитів.
  •         Споживачі не можуть вимкнути рекламний щит, як телевізор або радіо.
  •         Рекламні щити не потребують будь-яких інших формах дій – споживачеві не потрібно дивитися телевізор або купувати журнал – реклама завжди поруч.
  •         Рентабельність інвестицій (ROI) зазвичай дуже висока для рекламних щитів.

Зовнішня реклама – відмінний спосіб продемонструвати свій бізнес. Це дозволяє творчо підходити до повідомлення, розташування і зовнішнім виглядом.