тел.: (044) 205-38-73
(067) 494-10-10
(068) 201-75-81
gudvil2017@gmail.com
тел.: (044) 205-38-73
(067) 494-10-10
(068) 201-75-81
gudvil2017@gmail.com

Ми працюємо: пн-пт, 10:00 - 18:00
Вихідний: сб, нд

gudvil2017@gmail.com


5 Способів переосмисити комерційні вивіски у 2022 році

У міру наближення нового 2022 року саме час замислитися та спланувати бізнес-мети в новому році. Можливо, ви навіть почали планувати близько п’яти ключових ініціатив, які ми часто бачимо:

  1. Ребрендінг
  2. Зміцнення ідентичності бренду та корпоративної культури
  3. Компанія та розширення бренду
  4. Інновації
  5. Going Green

Хоча вивіски можуть не спадати на думку як головний пріоритет для цих ініціатив, вислухайте нас. На наш досвід, внутрішні та зовнішні вивіски можуть значно покращити комерційний простір так, як ви не можете собі уявити, коли перебуваєте в безодні планування зростання бізнесу. Ось п’ять способів переосмислити вивіски у своїх ініціативах щодо розвитку наступного року.

1. РЕБРЕНДИНГ

Як власнику бізнесу завжди корисно періодично критично та об’єктивно аналізувати свій бізнес, щоб визначати як можливості для зростання, так і ті проблеми чи перешкоди, які можуть перешкоджати зростанню. Якщо ваш бренд і бізнес стали застарілими, нудними або передбачуваними, можливо, настав час подумати про ребрендінг.

Така пропозиція часто змушує власників бізнесу відсахнутися, турбуючись про вартість, але не бійтеся. Один із найпростіших та економічно ефективних способів ребрендингу – це оновлені вивіски . Незважаючи на всі досягнення в галузі маркетингу, такі як Інтернет та соціальні мережі, правильна вивіска в потрібному місці, як і раніше, залишається найбільш ефективною стратегією.

2. ПІДВИЩЕННЯ ВЗНАЧЕННОСТІ І КУЛЬТУРИ БРЕНДУ

Хоча вивіски не часто асоціюються з корпоративною культурою, річ у тому, що люди за своєю природою візуальні. І мало що може передати повідомлення, почуття чи ідентичність, ніж створення корпоративної естетики, яка пропонує фізичний, візуальний прояв чогось набагато більш невловимого – почуття.

І це мета корпоративної культури. Корпоративна культура, нерозривно пов’язана з баченням та місією компанії, – єдине середовище, яке ви можете відчути. Це відчуття в животі, коли ви боїтеся йти на роботу або хвилювання, яке ви відчуваєте, коли дійсно хочете піти на роботу.

Таким чином, штаб-квартира корпорації – завдяки згуртованому, послідовному брендингу – може спричинити наснагу; Оновлена ​​енергія, інновації та автентичність завдяки висловленню бренду, який можна побачити у будь-якому фізичному середовищі.

Дізнайтесь більше про розробку дизайну вивісок тут .

3. РОЗВЕРНІТЬ

Складати плани щодо розширення чи створення нового простору може бути непросто, проте вивіски можна оптимізувати як індивідуально, так і своєчасно. Досягнення нестандартної, фірмової естетики при одночасному покращенні форми та функцій простору – це кінцева мета будь-якого проекту вивісок, але з такою кількістю знаків, які необхідно враховувати, є деякі випадки, коли необхідно спростити процес.

За допомогою системи вивісок, яка, по суті, є зразком, яка оптимізує ваше індивідуальне рішення для внутрішніх вивісок, ви можете спростити весь процес, від ідеї до втілення, з приділенням експертної уваги нюансам ADA, навігації та декору, щоб переконатися, що ви отримуєте правильні знаки з першого разу.

4. ІННОВАЦІЇ

Ви можете думати про вивіски як про статичні шматки матеріалу, однак ми розглядаємо матеріали з усіх боків таким чином, щоб якнайкраще задовольнити потреби вашого бізнесу, а також ваших клієнтів. Незважаючи на те, що існує широкий спектр світлових вивісок та рішень, які допоможуть привернути увагу до вашого бізнесу, існують і інноваційніші способи використання освітлення.

Від світлодіодів у корпусі та верхнього освітлення до електропроводки та внутрішнього освітлення – є рішення, що дозволяють зробити будь-яку будівлю чи місце видимим з великої відстані. Крім того, цифрові вивіски, такі як центр електронних повідомлень, часто використовують роздрібні торговці для реклами рекламних акцій та обмежених пропозицій. Цифрові вивіски не лише підвищують впізнаваність бренду та впливають на поведінку споживачів, але й можуть слугувати чудовим джерелом інформації 24 години на добу.

5. ЕКОЛОГІЧНІ МЕТОДИ

У міру зростання глобальної стійкості та екологічної обізнаності її охоплення далеко за рамки домашніх сміттєвих баків і багаторазових пляшок з водою. Фактично стійкість була ключовою проблемою при виготовленні вивісок протягом кількох років.

Окрім екологічних переваг використання матеріалів з екологічно чистих джерел, ця практика також може похвалитися економічними перевагами, оскільки економія матеріалів чи енергії, необхідної для виготовлення вивісок, знижує використання ресурсів та витрати. Однак ця практика потребує значного планування та передбачливості, оскільки ефективність різних методів та технологій часто переглядається.

Ми сподіваємося, що ці ідеї надихнули вас переосмислити, заново винайти та переглянути свої комерційні та інтер’єрні вивіски у новому році. І коли ви будете готові втілити свої ідеї в життя, Гудвіл Дизайн стане вашим універсальним партнером вивіски на кожному етапі шляху.

Зв’яжіться з нами сьогодні, щоб почати!