Гудвіл Дизайн дозволяє ресторанам підвищувати стандарти обслуговування і підвищувати лояльність до бренду, доставляючи потрібне повідомлення в потрібний час і в потрібному місці. З іншого боку, соціальні мережі – відмінний інструмент для створення сильної ідентичності бренду шляхом виховання почуття спільності. Обидві платформи, можливо, є одними з кращих засобів персоналізованого спілкування з клієнтами і працюють приголомшливо добре самі по собі, але при інтеграції можливості досягають зовсім нового рівня.
Коли справа доходить до ресторанного маркетингу, соціальні мережі і цифрові вивіски йдуть рука об руку, наприклад, гамбургер і картопля фрі, спагетті і фрикадельки. Що ж, ви зрозуміли. Хоча вони так добре доповнюють один одного, і вплив цієї інтеграції, звичайно, не секрет, лише деякі власники ресторанів дійсно знають, як використовувати цю комбінацію в повній мірі.
У цій статті ми розповімо вам, як стратегічно включити вивіски ресторану в кожен аспект їх соціальних мереж.
Створити хештег-кампанію
Майже всі платформи соціальних мереж дозволяють використовувати хештеги. Відображення живого хештега на вивісках вашого ресторану – дуже інтерактивний спосіб зацікавити і розважити клієнтів. Створіть унікальний хештег для ресторану і попросіть своїх клієнтів публікувати фотографії їжі з хештегом і винагородити їх, розмістивши їх повідомлення на екранах вивісок. Надаючи вашим клієнтам можливість бути в центрі уваги навіть на кілька миттєвостей, вони безумовно відчують бажання публікувати більше. Цей користувальницький контент буде використовувати соціальне доказ, а також надасть вам нескінченний потік контенту, який сподобається вашим клієнтам.
Проведення змагань з відео
Відео-виклики були в тренді. Це ще один відмінний спосіб взаємодії з членами вашої спільноти та поширення інформації про свій бізнес. Tik Tok, найпопулярніша соціальна Тб, є центром відеодзвінків. Ви також можете організувати відео-виклик і нагородити учасників, розмістивши кращі роботи на вивісках вашого ресторану. Це може значно збільшити ваші продажі, так як зацікавлені особи повинні будуть придбати свій продукт, щоб пограти з ним. Ви не повірите, але покоління Z любить привертати увагу, і вони обов’язково спробують його в надії, що його розмістять на вивісці вашого ресторану.
Збільште свої спеціальні пропозиції
Ресторани можуть використовувати рекламні екрани для відображення своїх спеціальних пропозицій, таких як «Купи один, отримай один безкоштовно» або «П’ятниця-близнюк», оскільки ці написи привертають увагу. Це відкриває можливості для залучення нових клієнтів, оскільки деякі люди заінтриговані спеціальними пропозиціями і можуть заглянути в ваш ресторан, щоб дізнатися про них, тим самим збільшуючи продажі і розширюючи клієнтську базу. Ви можете запропонувати безкоштовний десерт клієнтам, які поділяться своїм досвідом у вашому ресторані в соціальних мережах, і / або завантажити знімок вивіски, щоб їх друзі також дізналися про пропозицію і скористалися ним до того, як воно закінчиться.
Відображення відгуків клієнтів на табличках
Перед тим, як вперше відвідати ваш ресторан, ваші потенційні клієнти, швидше за все, будуть шукати відгуки клієнтів в ваших облікових записах в соціальних мережах. Ваш рейтинг має значення. Фактично, згідно з даними BrightLocal, 88% споживачів довіряють онлайн-відгуками не менш, ніж особистим рекомендаціям. Цифрові вивіски дозволяють зробити відгуки клієнтів видимими для людей, що взаємодіють з вами в даний час. Ви можете використовувати вивіски для ресторанів на відкритому повітрі, щоб відображати відгуки клієнтів, які, безумовно, можуть вплинути на людей і збільшити ваші продажі. Ви також можете використовувати таблички, щоб попросити своїх клієнтів залишити відгук про свій досвід на ваших сторінках в соціальних мережах.