тел.: (067) 494-10-10
(068) 201-75-81
gudvil2017@gmail.com
тел.: (067) 494-10-10
(068) 201-75-81
gudvil2017@gmail.com

Ми працюємо: пн-пт, 10:00 - 18:00
Вихідний: сб, нд

gudvil2017@gmail.com


Що таке зовнішня реклама?

Зовнішня реклама – це широка категорія, яка включає в себе всю рекламу, яка досягає споживачів, поки їх немає вдома. Рекламні матеріали, такі як рекламні щити, плакати та реклама на транспорті, все вписуються в цю категорію. Завдяки цій сфері ви можете знайти рекламу зовнішньої реклами всюди, де б ви не були.

На відміну від інших медиаформатов, зовнішня реклама продовжує демонструвати позитивні темпи зростання. У той час як реклама на радіо і телебаченні йде на спад, прогнозоване зростання зовнішньої реклами в 2020 році оцінюється більш ніж в 2,5 відсотка.

Переваги для зовнішньої реклами

Є багато аргументів для бізнесу, щоб включити зовнішню рекламу в свої маркетингові стратегії. На відміну від будь-якого іншого методу реклами, він не може бути видалений або просто проігноровано. При їзді по дорозі більшість людей не можуть не бачити рекламні щити, які вони проїжджають, або швидко поглянути на плакати в звичайному метро або на автобусній зупинці. Зовнішня реклама – один з небагатьох способів просування вашого бренду, який не контролюється споживачем.

 Інші переваги включають в себе:

  • Передбачуваність – ви точно знаєте, куди піде ваша реклама, що дає вам гарантований доступ до вашої аудиторії. У жвавих районах такий доступ може бути настільки ж частим, як і щоденний.
  • Налаштування – рівень контролю над дизайном і охопленням дозволяє вам дійсно адаптувати вашу рекламну стратегію OOH до ваших потреб. Ви вибираєте місця, де ваші оголошення будуть відображатися і в якому форматі. Ви вирішуєте, яка тривалість оголошення буде показуватися, і зможете засновувати свій план на демографії та географії для більш цілеспрямованого підходу.
  • Видимість – ідеальне середовище для великих, яскравих повідомлень, які бренди намагаються донести до своєї аудиторії, реклама OOH не може бути прихована. Вони не можуть бути заблоковані або пропущені, якщо хтось не захоче закрити очі під час водіння. Їх рівень видимості набагато перевершує інші середовища.

При всіх цих перевагах корисно розуміти, які саме елементи складають категорію реклами зовнішньої реклами. Незалежно від того, які з них ви включаєте в свою стратегію зовнішньої реклами, всі вони дають вам цільової охоплення, унікальний для OOH.

Рекламні щити

Хоча спочатку ви можете думати тільки про статичних, великих рекламних щитах, які вистилають більшість основних автомагістралей і з’являються на перехрестях в центрі міста. Однак ця категорія зовнішньої реклами насправді набагато різноманітніше. Особливо з урахуванням сучасних технологічних досягнень, рекламні щити пройшли довгий шлях. 

Найбільшою перевагою є величезна кількість споживачів, яких ви можете досягти за допомогою однієї реклами. У таких містах, як Київ, де щоденний приміський трафік інтенсивний, стратегічно розміщений рекламний щит вздовж шосе може вразити величезний відсоток вашої аудиторії, коли вони їдуть на роботу кожен день і повертаються додому.

 Крім традиційних рекламних щитів, ви також можете скористатися цифровими рекламними щитами, плакатами і бюлетенями.

Цифрові рекламні щити

Пропонуючи велику гнучкість в рамках того ж потенціалу охоплення, що і традиційні рекламні щити, цифрові опції дозволяють вносити зміни на льоту. Замість того щоб викладати одне статичне повідомлення для вашого бренду, ви можете створити серію повідомлень, які будуть циклічно повторюватися протягом будь-якого періоду часу.

 Ви можете вести зворотний відлік часу до великої розпродажі або події з новим повідомленням щодня або пропонувати одне оголошення, коли люди йдуть на роботу, а інше – по дорозі додому. Універсальність цифрових рекламних щитів дозволяє компаніям розробляти більш складні рекламні кампанії.

Плакати

Менше, ніж традиційні рекламні щити, плакати допомагають вам орієнтуватися на вашу місцеву аудиторію, де вони живуть, працюють і грають. Їх дизайн дозволяє швидко вивести рекламне повідомлення і масово друкувати, якщо ви плануєте розмістити один і той же плакат в декількох місцях одночасно. Розташовані навколо транспортних сполучень, плакати зазвичай видно як пішоходам, так і людям в автомобілях в комерційних і промислових районах міста.

Бюлетені

У той час як ви можете побачити цей варіант і подумати про щось маленькому, наприклад, про бюлетені спільноти квартир, надрукованому на одному аркуші паперу, в зовнішній рекламі, все навпаки OOH бюлетені – це найбільший рекламний щит стандартного розміру.

 Вони забезпечують максимальну експозицію уздовж автомагістралей і головних доріг для видимості, яка не може бути порівняна. Завдяки їх розміру рівень креативності, який ви можете використовувати в своєму оголошенні, збільшується. 

Ви можете додати тривимірні елементи або включити рухомі частини. Рекламні щити, які ви бачите з додатковою частиною, розширеної від основного оголошення, також можливі.

Транспортна реклама

Так само, як рекламні щити призначені для пасажирів, які їздять на роботу кожен день, транспортна реклама досягає тієї частини вашої споживчої бази, яка користується громадським транспортом, щоб пересуватися. Транспортна реклама буде не тільки вражати щоденних пасажирів і пасажирів метро, ​​але і залучати туристів.

 Орієнтуючись на жваві райони міста, де багато пішоходів, варіанти реклами в транспортних зонах мають великий потенціал для підвищення впізнаваності бренду і впливу на прибутковість. Кожен вид транспорту – метро, ​​автобуси і таксі пропонують різні можливості для реклами.

Метрополітени

Системи метро надають рекламодавцям можливість зв’язатися зі споживачами в різних точках їх щоденного подорожі. Люди бачать рекламу на стінах станцій, на поїздах метро і в вагонах метро. Реклама на стінах на рівні очей всередині вагона метро для тих, хто стоїть під час їх їзди, а також уздовж стелі для сидячих пасажирів, які намагаються уникнути зорового контакту з іншими. Якщо рекламодавець планує правильно, використання рекламного простору в метро може допомогти запустити кампанію, яка в три рази перевищує їх вплив.

Автобуси

Автобуси дуже схожі на метро, ​​з додатковим бонусом – можна ловити погляд пішоходів на додаток до тих, хто чекає і їде в автобусі. Реклама може з’являтися на автобусних зупинках, а також зовні і всередині самих автобусів. Люди, які користуються цією формою громадського транспорту, в цих місцях отримують доступ до зовнішньої реклами, як і ті, хто проходить повз автобусну зупинку, що йде до місця призначення. Люди в своїх автомобілях помічають рекламу на зовнішній стороні автобуса, коли вони зупиняються поруч перед червоним світлом. Кількість переглядів реклами OOH на автобусі може перевершити очікування.

Таксі

Як і автобуси, таксі дають бізнесу можливість рекламувати навіть тим, хто просто зауважує їх проїзд. Оголошення найчастіше розміщуються у верхній частині таксі. Вони добре видно вночі, тому багато людей спочатку бачать рекламу, коли викликають таксі. Деяке розміщення реклами також є всередині кабіни, на задній частині сидінь водія і пасажира. Так як більшості людей нема на що дивитися під час їзди в таксі, існує велика ймовірність, що вони зацікавляться рекламою.

Як звузити варіанти Зовнішньої реклами

Тепер, коли ви бачите, скільки варіантів у вас є, коли ви вмикаєте зовнішню рекламу в свою маркетингову кампанію, ви можете відчути, що звузили список. Є багато варіантів, і деякі з них будуть краще відповідати вашим рекламним цілям. Робота з агентством зовнішньої реклами, досвід в зіставленні потреб клієнтів з доступним простором для зовнішньої реклами дуже важливий. 

У Гудвіл Дизайн Сервіс ми проводимо час, щоб дізнатися вас і зрозуміти ваші бізнес-цілі, перш ніж разом з вами знайти кращу і найбільш помітну зовнішню рекламу. Будь то рекламні щити, плакати або покриття станції метро вашою рекламою, наш багаторічний досвід роботи в галузі допоможе вам знайти кращу пропозицію для кращого розташування, щоб зробити рекламну рекламу для вас корисною.

Щоб отримати кращі ціни на рекламні щити і зовнішню рекламу, розміщення і обслуговування, зв’яжіться з нами за адресою gudvil2017@gmail.com, і ми відповімо вам протягом 24 годин або менше. Ми найкраща компанія з виробництва рекламних щитів в Києві.