
Банки – одне з найбільш нудних місць. Ніхто не любить часто відвідувати банк. Навряд чи хто-небудь зробить Селфі в банку, чи не так?
Чому відділення банку здаються такими непривітними? Причина досить проста: в цілому банківське середовище дуже формальна і сумна; то, що насправді не резонує з тисячоліттями.
Як підвищити якість обслуговування банку за рахунок вивісок

Рішення для цифрових вивісок – це не варіант, а необхідність залишатися конкурентоспроможними.
У той час як кількість філіальних онлайн-банків зростає, відділення банків як і раніше актуальні. Це може бути несподіванкою, але мілленіали і генератори (які складають основну частину клієнтів) як і раніше хочуть регулярно відвідувати банки. Статистичні дані показують, що 72 відсотки споживачів відвідують відділення фізичних банків як мінімум щомісяця.
Як і в будь-який інший галузі, якість обслуговування клієнтів має вирішальне значення для банківської справи. На жаль, банки тільки вкладають кошти в поліпшення досвіду онлайн-банкінгу. Незважаючи на те, що це здорово, не можна залишати поза увагою той факт, що філії банків як і раніше актуальні, і банки повинні вжити заходів для поліпшення якості обслуговування клієнтів усередині галузі.
Створення сухого середовища в банку з більшою задоволеністю для клієнтів представляється складним завданням. На щастя, цифрові вивіски прийшли на допомогу. Цифрове позначення, можливо, є потужним інструментом, який може принести життя фінансовій установі.
Банки та цифрові вивіски ідеально підходять один одному. Банки завжди сповнені клієнтів, які очікують, щоб їх почули і відвідали. Цифрова реклама робить ваш сервіс більш організованим і ефективним. Це також тримає клієнтів залученими, поки вони чекають.
Ось короткий огляд того, як вивіски банків можуть вплинути на якість обслуговування клієнтів у філіях.
Залучати і продавати
Банк з вуличними цифровими дисплеями, безумовно, може залучити перехожих – можливість, яку банки повинні використовувати для просування своїх продуктів і послуг. Цифрові вивіски – кращий інструмент для більш активної демонстрації ваших послуг і, в кінцевому підсумку, залучення нових клієнтів. Знаки банкомату також ефективні в передачі повідомлення і ідеології вашого бренду.
Самообслуговування – розширення можливостей вашого клієнта

Банківська справа самообслуговування є домінуючим. Знаки онлайн-банкінгу та банкоматів вже мінімізували необхідність особисто відвідувати філія. Більшість молодих українців відвідують філії для рутинних завдань. 45% клієнтів відвідують філії для внесення депозитів, а 28% – для оплати рахунків. Кіоски стають все більш популярними, оскільки вони скорочують час очікування, дозволяючи клієнтам з базовими запитами допомогти самим собі.
Автоматизація підвищує продуктивність праці співробітників
Тепер це вигідно двома способами. По-перше, це позбавляє клієнта від болісного очікування. По-друге, з меншою кількістю клієнтів, що залучають персонал, у банкірів буде більше часу, зосередженого на критичних запитах. Кіоски і цифрові табло самообслуговування, безумовно, можуть підвищити продуктивність банківських працівників, оскільки їм не доведеться витрачати час на звичайні запити.
Цифрові вивіски – це не просто маркетинг, це повністю автоматизований сервіс.
- Герої заслуговують на більше, ніж просто згадку: як ми створювали меморіальну табличку для Івана Сіріци у Запоріжжі
- Як замовити адресну табличку чи номер на будинок у Києві: практичний гайд
- Монтаж зовнішньої реклами в Києві — особливості та поради замовнику
- Як отримати дозвіл на зовнішню рекламу в Києві — чесно, по-людськи і без зайвих нервів
- Виготовлення пам’ятних і меморіальних дошок, табличок у Києві