тел.: (067) 494-10-10
(068) 201-75-81
gudvil2017@gmail.com
тел.: (067) 494-10-10
(068) 201-75-81
gudvil2017@gmail.com

Ми працюємо: пн-пт, 10:00 - 18:00
Вихідний: сб, нд

gudvil2017@gmail.com


У 2020 році залишилося всього 1,5 місяці, успей привернути увагу клієнтів

Вступаючи в 2021 рік, до якого залишилося менше 1,5 місяців, мільйони потенційних клієнтів готові витрачати свої бюджети навіть з великим ентузіазмом, ніж в інший час. Рекламодавцям важливо підготувати спеціальну рекламну стратегію на кінець року для збільшення продажів і впізнанності бренду.

Розберіться в купівельні звички, ваш час дуже обмежена

Згодом, в тому числі в Україні, в світовій культурі покупок відбулися дуже значні зміни. Це пов’язано із зростанням популярності покупок в Інтернеті.

Як споживачі роблять покупки під час святкового сезону.

Споживачі не тільки розглядають цей святковий сезон з такими святами, як Різдво, як кращі моменти для покупок – їх ентузіазм спонукає їх брати участь в серії рекламних заходів, що проводяться багатьма інтернет-магазинами. Наприклад, Розпродажі 10.10, 11.11 і 12.12 і Black friday підтримуються привабливими акціями та знижками. Крім того, споживачі будуть більш схильні до відпочинку на природі. Компанії, що працюють в сфері розміщення та роздрібної торгівлі, мають прекрасні можливості для отримання прибутку.

Вищезазначене явище може ще більше стимулювати інтерес споживачів до витрат в кінці 2020 року. У певному сенсі період з жовтня по грудень є найбільш важливим і вирішальним моментом для успіху вашого бренду – чи зможете ви отримати більше прибутку або будуть вас обганяють інші ваші конкуренти?

 Не сумнівайтеся, включите зовнішню рекламу в свій річний маркетинговий контрольний список

Ми зійшлися на думці, що святковий сезон в кінці року – відмінна можливість. Наступне питання: як використовувати цю динаміку? Ось версія контрольного списку маркетингу від The ​​Perfect Media, яку ви можете розглянути:

  • Визначте свої маркетингові цілі і цільову особистість
  • Оцінити поточне утримання реклами
  • Відновіть зв’язок зі споживачами
  • Створюйте рекламні плани і пропозиції, актуальні для періоду продажів
  • Поділіться своїм рекламним бюджетом з інтернет-рекламою і зовнішньою рекламою

Для створення яскравої рекламної кампанії в кінці року правильним вибором буде зовнішня реклама . Зовнішні медіа мають безліч переваг, починаючи від високої щоденної відвідуваності, великого розміру і високої якості відображення, варіантів медіа до простоти модифікації типів реклами (статичної або цифровий) відповідно до потреб рекламодавців.

Згідно з дослідженням Omnicom Media, використання реклами поза домом разом з рекламою на онлайн-платформах може підвищити ефективність кампанії до 40%. Додатково до цього підраховано, що 70% денного бюджету середнього людини витрачається на діяльність поза домом. Під час святкового сезону цей факт стає ще більш очевидним, оскільки споживачі готові «витрачати» свої заощадження на кінець року на покупку подарунків для сім’ї, колег і близьких. Вам просто потрібно залучити їх в переконливу рекламну кампанію.

Оскільки все більше і більше брендів змагаються за увагу користувачів через онлайн-платформи, зовнішні ЗМІ можуть посилити вплив просування за рахунок демонстрації і наочності. На вулиці реклама гарантує вашої аудиторії 24/7 повну рекламу і приведе її прямо до вітрини вашого продукту!

Почніть рекламу за допомогою Гудвіл Дизайн Сервіс прямо зараз

Гудвіл Дизайн надає різні типи статичних і цифрових матеріалів для зовнішньої реклами, розташовані в багатьох стратегічних точках України, включаючи Київ, Харків і багато інших міст. Чого ти чекаєш? Опублікуйте відкрите оголошення тут і зараз, і використовуй цю можливість в цьому році з дивовижними і вражаючими оголошеннями!