Швидкий розвиток Інтернету зробив рекламу більш конкурентоспроможною, ніж будь-коли. Це дозволяє продавцям звертатися до потенційних покупців, які інакше не знали б про існування їхнього бренду. Однак, якщо ваш бренд потребує місцевої реклами і у вас немає коштів на дорогі рекламні агенції в Інтернеті, вам слід розглядати автомобільну рекламу як економічну та ефективну альтернативу іншим формам реклами.
Чому варто вибрати автомобільну рекламу?
Автомобільна реклама – чудовий інструмент реклами для малого і навіть великого бізнесу, якому потрібні творчі способи створення реклами на місцевому рівні. Є багато причин, з яких ви повинні додати рекламу автомобілів до свого рекламного арсеналу, у тому числі:
- Економічність – рекламні інструменти, такі як наклейки та прапори, недорогі, а витрати, які ви несете, є одноразовими, оскільки вам не потрібно платити орендну плату за рекламне місце. Вам потрібно тільки знову витрачати гроші на автомобільну рекламу, коли ваша стара реклама потребує заміни.
- Запам’ятовується – рекламу автомобілів важко не помітити, якщо вона знаходиться десь поруч із вами на дорозі. Люди часто читають автомобільні наклейки та прапори так само, як вони читають зовнішні банери, тому що вони дуже інтригують та привабливі для очей.
- Допомагає створити імідж. Можливо, ваш бізнес не масовий, але публіка про це не знає! За допомогою автомобільної реклами ви змушуєте глядача повірити в те, що ваш бренд добре зарекомендував себе, і підвищуєте ймовірність того, що він купуватиме у вас порівняно з іншими.
- Охоплює більше місця. У традиційних формах реклами, таких як плакати, реклама залишається одному місці і ніколи не отримує можливості зрушити з місця. За допомогою автомобільної реклами ви можете охопити багато географічних районів своїми повідомленнями і зробити так, щоб більше людей з інших регіонів дізналися про ваш бренд. По суті, це рекламні щити, що рухаються, і, створюючи круті витвори мистецтва, які подобаються покупцям, вони роблять це для вас безкоштовно.
5 способів реклами за допомогою користувацьких автомобільних наклейок
Тепер, коли ви розумієте важливість реклами автомобілів у вашій компанії, ось кілька способів почати роботу:
- Створіть логотип та слоган
Логотипи та слогани – це перше, що люди бачать у вашій рекламі. Вони абсолютно потрібні, коли ви намагаєтеся виділити свій бізнес серед конкурентів.
* Уникайте копіювання ідей ваших конкурентів у цій галузі, тому що ви хочете створити унікальний бренд.
- Розміщення
В ідеалі було б краще розмістити вашу рекламу на задній і бічних сторонах транспортних засобів, оскільки їх легко помітити в пробках і ситуаціях, що рухаються. Якщо потрібно зберегти більшу частину оригінального кольору автомобіля, виберіть прозорі наклейки . З іншого боку, ви можете вибрати непрозору наклейку, яка дає вам більше можливостей для яскравих кольорів та фону. Просто переконайтеся, що ви спроектували їх так, щоб вони оптимально розміщувалися ззаду та з боків транспортних засобів.
- Розкажіть їм про свій веб-сайт
Якщо ваш бізнес має спеціальну веб-сторінку, вам не потрібно заповнювати свої наклейки технічними подробицями та іншими нецікавими речами. Все, що вам потрібно зробити, це згадати ваш сайт чітким шрифтом і люди перейдуть на ваш сайт. В епоху цифрових технологій люди більше довіряють брендам, які представлені в Інтернеті, аніж тим, у яких його немає. Рекламуючи свій веб-сайт, ви, швидше за все, отримаєте більше можливостей для залучення клієнтів до свого бізнесу.
- Включити пропозиції
Якщо ви створюєте більші наклейки для службових автомобілів і пропонуєте угоду своїм клієнтам, ви можете включити деталі пропозиції у свої рекламні оголошення, створивши великі наклейки на панелі. Це приваблює людей до вашого бізнесу та спонукає їх купувати у вас. На цьому висококонкурентному ринку людям подобається, коли компанії пропонують рекламні пропозиції та знижки, оскільки це дозволяє їм купувати товари дешевше.
- Використовуйте добре видимі шрифти
Текст, який ви використовуєте, має бути великим, легко читати та зрозумілим. Ви не хочете опинитися в ситуації, коли ви залучаєте клієнтів своїми яскравими візуальними ефектами, але вони не можуть з вами зв’язатися через нерозбірливий шрифт, який ви вибрали для реклами. Коли справа доходить до залучення клієнтів, краще не економити як упаковки.
Висновок
Використання наклейок, прапорів та банерів – чудовий спосіб розширити свій бізнес за обмеженого бюджету. Це заощаджує гроші та час у порівнянні з іншими видами реклами та сприяє зростанню місцевої популярності бізнесу. Це чудова можливість проявити творчий підхід та повеселитися у рекламному просторі автомобіля. Ми сподіваємося, що за допомогою цієї статті ми допомогли вам вибрати відповідну рекламну кампанію для вашого бізнесу.
- Герої заслуговують на більше, ніж просто згадку: як ми створювали меморіальну табличку для Івана Сіріци у Запоріжжі
- Як замовити адресну табличку чи номер на будинок у Києві: практичний гайд
- Монтаж зовнішньої реклами в Києві — особливості та поради замовнику
- Як отримати дозвіл на зовнішню рекламу в Києві — чесно, по-людськи і без зайвих нервів
- Виготовлення пам’ятних і меморіальних дошок, табличок у Києві