Зовнішня реклама – це те, що майже кожен бачить щодня. Реклама на рекламних щитах, лавках на автобусних зупинках і т. Д. – це складно не помітити.
Є причина, через яку багато компаній вибирають рекламу поза домом – вона працює. Повідомляється, що на зовнішню рекламу щорічно витрачається близько 29 мільярдів доларів.
Всі бачили зовнішню рекламу, дізнаються вони її чи ні. Подумайте про деякі з них, які залишилися з вами. Рекламні щити McDonald’s зі слоганом «Мені це подобається»? Або, може бути, оголошення місцевої юридичної фірми, яке ви помітили в кінці автобуса?
Яким би не був продукт або послуга, зміст реклами стає більш запам’ятовується, якщо ви використовуєте творчі ідеї, щоб привернути увагу споживачів. Ось чому ми вважаємо важливим обговорювати креативні ідеї зовнішньої реклами.
Все, що ви уявляєте в зовнішній рекламі, від шрифту до фону і кольору, впливає на реакцію споживачів на вашу рекламу. Отримайте максимальну віддачу від своєї кампанії зовнішньої реклами, використовуючи інноваційні ідеї для максимального залучення споживачів.
Як Проявити Творчий Підхід До Зовнішньої Рекламі
Отже, ви недавно знайшли час, щоб продемонструвати свій продукт на рекламному щиті. Є мільйони способів рекламувати свій продукт / послугу, але ви хочете достукатися до якомога більшої аудиторії.
При прийнятті рішення про те, що саме розмістити на рекламному щиті, необхідно враховувати безліч факторів, у тому числі:
- шрифт
- Задній план
- зміст
- колір
З огляду на всі ці фактори, ви можете створити оптимальний рекламний щит, який приверне увагу споживача.
Використання Правильного Шрифту
Шрифт або типографіка – це стиль, зовнішній вигляд або розташування набраного матеріалу. При вивченні типографіки розглядаються ключові фактори, серед яких:
- Розмір
- інтервал
- Побудова окремих букв
Було проведено безліч досліджень реакції людей на шрифт. Деякі з них, наприклад Comic Sans, часто повністю ігноруються споживачами. Інші, такі як Баськервіль або Джорджія, як відомо, більш естетичні для людей і тому викликають більш позитивну реакцію.
Всі згодні з тим, що Baskerville, Times New Roman або Georgia – одні з кращих шрифтів для використання в рекламі. Причина, по якій вони широко використовуються, полягає в тому, що вони легко читаються і приємні для очей. Але це не означає, що у вашому оголошенні повинні використовуватися ці шрифти.
Залучення уваги споживачів – ось головна ідея рекламного щита. Подумайте про використання інших, більш об’ємних шрифтів, що привертають увагу споживача. Пам’ятайте про удобочитаемости і приємності вашого шрифту в цілому, але не бійтеся змінювати його. Поліпшення шрифту може допомогти передати потужний посил.
Вибір Фону
Як було сказано вище, ви в кінцевому підсумку хочете, щоб ваш рекламний щит був помітний. Кілька слів на білому тлі можуть працювати, але вони не будуть такими помітними або такими, що запам’ятовуються, як інші рекламні оголошення.
Подумайте про використання таких речей, як зображення вашого продукту або персоналу, щоб сформувати зв’язок зі споживачем. Якщо ви рекламуєте ресторан, розмістіть зображення їжі. При рекламі лікарні подумайте про використання фотографії персоналу.
Ви також можете спробувати використовувати естетично приємне зображення, пов’язане з вашим продуктом. Споживачі будуть асоціювати це задоволення з вашою компанією. Приклади можуть бути такими:
- Зображення відкритої дороги для виробника мотоциклів.
- Фотографія засніженої вершини гори для гірськолижного курорту.
Фон вашого рекламного щита повинен привертати увагу аудиторії, зберігаючи при цьому доброзичливий вигляд. Зробіть це занадто інтуїтивним, і люди відвернуться; зробіть це занадто нудним, і люди взагалі ніколи не будуть дивитися. Споживачі з більшою ймовірністю помітять рекламний щит з привабливим зображенням.
Вибір Правильного Кольори
Колір відіграє величезну роль в рекламі. Деякі кольори асоціюються з різкістю; інші заспокоюють. Вибір правильного кольору для шрифту і фону грає важливу роль в координації успішної рекламної кампанії.
Кольори можуть передавати емоції, навіть якщо люди цього не усвідомлюють. Наука про колір або психологія кольору – це вивчення того, як колір впливає на людський мозок. Маркетингові компанії по всьому світу використовують психологію кольору для створення найбільш ефективних рекламних оголошень.
Повідомляється, що 93 відсотки споживачів зосереджують свою увагу на зовнішній вигляд, коли думають про покупку продукту. Те ж саме і з зовнішньою рекламою. Якщо зробити рекламний щит візуально привабливим, це підвищить зацікавленість споживачів.
Кожен колір викликає у людей різний емоційний відгук.
- Червоний: викликає сильні емоції і реакції. Пов’язаний з любов’ю, але також і з небезпекою.
- Помаранчевий: енергійний і живий колір. Підходить для залучення уваги до реклами.
- Жовтий: викликає почуття щастя і енергії.
- Зелений: асоціюється зі здоров’ям і природою. Може мати заспокійливий і щирий ефект на рекламу.
- Синій: сприяє серйозності і надійності.
- Фіолетовий: колір королівської сім’ї. Споживачі часто асоціюються з розкішшю і елегантністю.
Зверніть увагу, що майже на всіх рекламних щитах McDonald’s використовується червоний колір. Так, це один з фірмових кольорів, але червоний краще за інших привертає погляд.
Заняття Контенту
Використання описаних вище прийомів для поліпшення кольору, шрифту і фону допоможе вам залучити й утримати увагу аудиторії. Але якщо зміст внизу не на належному рівні, люди його забудуть.
Щоб створити правильне повідомлення, ви повинні подумати, що це за продукт або послуга. Якщо у вас є серйозне повідомлення, яке ви хочете передати, не використовуйте жарти. І навпаки, якщо ваш продукт не надто серйозний, подумайте про те, щоб він залишався безтурботним і грайливим.
Багато компаній використовують жарти або каламбури, щоб передати почуття дружелюбності до споживача. Це може привести до лояльності до бренду. Інші компанії будуть намагатися смикати за саме серце і викликати емоційний зв’язок. Подібні оголошення часто можуть збільшити відгук споживачів.
До числа контенту потрібно ставитися так само вірогідно, як і до якості. Рекламний щит слід швидко читати. Занадто довго, і ви ризикуєте, що у споживачів просто не буде часу його прочитати. Зведіть повідомлення довжиною не більше семи слів і не використовуйте довгі, важкі для читання терміни.
Інші Фактори, які Слід Враховувати
Хоча згадані вище фактори мають вирішальне значення для створення успішної зовнішньої реклами, є багато інших факторів, які цьому сприяють. Це може бути розмір, форма, місце розташування і багато іншого.
Найбільш успішна зовнішня реклама використовує всі ці інструменти новаторському, щоб виділитися з натовпу.