Зовнішня реклама Київ

 

Зовнішня реклама Київ

 

Дизайн зовнішньої реклами, як і інші його види - індустріальний, веб-, дизайн друкованої продукції, - напряму не пов'язані з мистецтвом. Уява більшості людей про те, що дизайном зовнішньої реклами займаються художники-чарівники, не відповідає дійсності. Насправді це цілісний процес, що включає в себе вирішення безлічі унікальних завдань. Кількість і суть цих завдань залежить від проекту, об'єкту реклами, умов розташування, цільової аудиторії, графічних переваг замовника і т.д.


Як і будь-яка інша, зовнішня реклама призначена для залучення уваги, вона інформує людей і закріплює в свідомості певний образ, пов'язаний з цією інформацією. Першочергове завдання дизайнера - створити ефективну рекламу, яка буде виконувати поставлені завдання, краса і яскравість йдуть на другий план. Поняття краси і ефективності настільки різні, що дуже яскрава і барвиста реклама може бути абсолютно неінформативна, а, як наслідок, неефективна. І навпаки, не особливо приваблива в естетичному плані реклама буває на стільки зрозуміла і легка для сприйняття, що відразу може активувати людину, закликати до бажаної дії. Бажана дія - це, звичайно, придбання товарів чи послуг.

 

Дизайн зовнішньої реклами - це перший крок до залучення споживача.

 

Існують певні правила по дизайну зовнішньої реклами і стандартні вимоги по її виготовленню. Грамотна зовнішня реклама повинна відповідати цим правилам і вимогам.

 

Виготовлення зовнішньої реклами Київ

 

Коли дизайн реклами завершено, настає процес її виготовлення. Цей процес постійно удосконалюється, поліпшуються використовувані матеріали і технології. Для виготовлення масивних і складних виробів із зовнішньої реклами потрібен зовсім інший підхід.

 

На сьогоднішній день, виготовлення зовнішньої реклами тісно переплітається з будівельними роботами. Виконувана робота повинна чітко відповідати стандартам, акцент повинен стояти на грамотному складанні проектної документації. Перед початком виготовлення в обов'язковому порядку повинна проводиться експертиза будівлі. Виготовленню зовнішньої реклами повинно передувати проведення розрахунків на вітрові навантаження, міцність споруди і т. д.

 

Розміщення зовнішньої реклами

 

Розміщення реклами є заключним етапом, завершальним весь цикл виробництва. Даний вид рекламної продукції є ефективним засобом залучення нових клієнтів, вона робить торгову марку більш впізнаваною. Результат зовнішньої реклами - захоплення левової частки споживчого ринку - всіх тих людей, які виходять на вулиці, в парки, користуються особистим і громадським транспортом і т. д.

О Компании Главная Наружная реклама Контакты