тел.: (044) 205-38-73
(044) 531-90-85
(067) 494-10-10
(068) 201-75-81
e-mail: gudvil2017@gmail.com
тел.: (044) 205-38-73
(044) 531-90-85
(067) 494-10-10
(068) 201-75-81
e-mail: gudvil2017@gmail.com

Мы работаем: пн-пт, 10:00 - 19:00
Выходной: сб, вс

Зовнішня реклама Київ

Дизайн зовнішньої реклами, як і інші його види – індустріальний, веб-, дизайн друкованої продукції, – напряму не пов’язані з мистецтвом. Уява більшості людей про те, що дизайном зовнішньої реклами займаються художники-чарівники, не відповідає дійсності. Насправді це цілісний процес, що включає в себе вирішення безлічі унікальних завдань. Кількість і суть цих завдань залежить від проекту, об’єкту реклами, умов розташування, цільової аудиторії, графічних переваг замовника і т.д.

Як і будь-яка інша, зовнішня реклама призначена для залучення уваги, вона інформує людей і закріплює в свідомості певний образ, пов’язаний з цією інформацією. Першочергове завдання дизайнера – створити ефективну рекламу, яка буде виконувати поставлені завдання, краса і яскравість йдуть на другий план. Поняття краси і ефективності настільки різні, що дуже яскрава і барвиста реклама може бути абсолютно неінформативна, а, як наслідок, неефективна. І навпаки, не особливо приваблива в естетичному плані реклама буває на стільки зрозуміла і легка для сприйняття, що відразу може активувати людину, закликати до бажаної дії. Бажана дія – це, звичайно, придбання товарів чи послуг.

Дизайн зовнішньої реклами – це перший крок до залучення споживача.

Існують певні правила по дизайну зовнішньої реклами і стандартні вимоги по її виготовленню. Грамотна зовнішня реклама повинна відповідати цим правилам і вимогам.

Виготовлення зовнішньої реклами Київ

Коли дизайн реклами завершено, настає процес її виготовлення. Цей процес постійно удосконалюється, поліпшуються використовувані матеріали і технології. Для виготовлення масивних і складних виробів із зовнішньої реклами потрібен зовсім інший підхід.

На сьогоднішній день, виготовлення зовнішньої реклами тісно переплітається з будівельними роботами. Виконувана робота повинна чітко відповідати стандартам, акцент повинен стояти на грамотному складанні проектної документації. Перед початком виготовлення в обов’язковому порядку повинна проводиться експертиза будівлі. Виготовленню зовнішньої реклами повинно передувати проведення розрахунків на вітрові навантаження, міцність споруди і т. д.

Розміщення зовнішньої реклами

Розміщення реклами є заключним етапом, завершальним весь цикл виробництва. Даний вид рекламної продукції є ефективним засобом залучення нових клієнтів, вона робить торгову марку більш впізнаваною. Результат зовнішньої реклами – захоплення левової частки споживчого ринку – всіх тих людей, які виходять на вулиці, в парки, користуються особистим і громадським транспортом і т. д.